Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel (wat Jan Boskamp overigens ook al verwoordde) dat als we nu geen kampioen worden, dat we het dan echt nooit meer worden.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd is belangrijker dan Dortmund in 2002.
Als je het nu nog uit handen geeft moet je de club opdoeken, van de Kuip een mooi pretpark maken en net doen alsof Feyenoord nooit heeft bestaan.
Joh, 't is maar een spelletje.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:02 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme de zenuwen beginnen nu echt te komen. Want we zijn over de helft van de week heen. Na de deceptie van afgelopen zondag zal het er aanstaande zondag letterlijk erop of eronder zijn. De emoties gieren nu al door mijn lijf.
Ontzettend gespannen.
Ja, heb er zin in. Zondag was tot aan de wedstrijd ook tof.quote:
Pleurt van een brug, mallootquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, 't is maar een spelletje.![]()
...
....
Hielp dat?
Binnen 3 minuten 0-1 door Armenteros, Kuyt maakt in de 2e helft de 1-1 en Kramer in de 93ste minuut het winnende doelpunt.quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik maak me niet druk
Kuyt maakt zijn 100ste doelpunt voor Feyenoord zondag
En als hij het niet doet, doet iemand anders het maar....
ALS je er geen vertrouwen in heb win je nooit.....
He, ik had met jou een weddenschap die ik verloren ben. Weet jij nog waarom we gewed hadden?quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Binnen 3 minuten 0-1 door Armenteros, Kuyt maakt in de 2e helft de 1-1 en Kramer in de 93ste minuut het winnende doelpunt.
quote:
Op het moment dat ze op het veld bezig gaan houden hoeveel het in tilburg staat gaat het foutquote:Op woensdag 10 mei 2017 21:54 schreef Gert het volgende:
[..]
2-0 bij rust zou ik uiteraard ook voor tekenen, maar dat er dan geen stress meer is betwijfel ik.
Zou helpen als het in Tilburg dan ook 2-0 staat.
Ik heb het even gegoogled: VBL / FEIJENOORD #1675 Milkshakes drinken in Zwitserlandquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, ik had met jou een weddenschap die ik verloren ben. Weet jij nog waarom we gewed hadden?
Goed jaar man!quote:Op woensdag 10 mei 2017 20:00 schreef DonRaja het volgende:
Wacht, ik zie nu pas dat we in het topicnummer van mijn geboortejaar zijn aanbeland.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb het even gegoogled: VBL / FEIJENOORD #1675 Milkshakes drinken in Zwitserland
Bouwen we gewoon een groot Excelsior stadion in Kralingen, gaan we daar wel zitten.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:04 schreef Caland het volgende:
Deze wedstrijd is belangrijker dan Dortmund in 2002.
Als je het nu nog uit handen geeft moet je de club opdoeken, van de Kuip een mooi pretpark maken en net doen alsof Feyenoord nooit heeft bestaan.
Had ik mijn grote mond maar moeten houdenquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar kunnen bepaalde users een voorbeeld aan nemen. ScrumGod
Idioot.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik mijn grote mond maar moeten houden.
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat Boetius het gaat redden.
Nee nee, geef nu ook maar toe dat je het mis had wat betreft Boetiusquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Had ik mijn grote mond maar moeten houden.
Al ben ik er nog steeds van overtuigd dat Boetius het gaat redden.
Schijnt het best aardig te doen in Belgiëquote:Op woensdag 10 mei 2017 22:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee nee, geef nu ook maar toe dat je het mis had wat betreft Boetiuswordt niks meer
Ook tegen de lamme en de blinde.quote:Op woensdag 10 mei 2017 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schijnt het best aardig te doen in België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |