abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154846767
quote:
18.28 uur: GOAL PSV
PSV opent de score! Luuk de Jong kopt op aangeven van Santiago Arias geplaatst raak na een luchtduel met Eric Botteghin, die geen sterke indruk maakt.
Onze redder maakt geen sterke indruk schijnbaar.
pi_154846806
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat contract had dan ook in zijn eerste jaar al met 4 jaar verlengd moeten worden. Het is toch opvallend dat al onze talenten telkens voor maar 2 of 3 jaar tekenen, waarbij ze in Eindhoven talenten voor pakweg 4/5 jaar vastleggen?
Dan had Van Geel commentaar gekregen dat tie zo'n prutser zo'n verlengd en duur contract had gegeven. :')

Bij PSV hebben talenten meer perspectief op prijzen en Europees voetbal.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154846819
quote:

[..]

Nee, dat contract had dan ook in zijn eerste jaar al met 4 jaar verlengd moeten worden. Het is toch opvallend dat al onze talenten telkens voor maar 2 of 3 jaar tekenen, waarbij ze in Eindhoven talenten voor pakweg 4/5 jaar vastleggen?
Dat het contract eerder verlengd had kunnen worden geef ik je gelijk in.

Maar op dit moment is het gezien de omstandigheden een prima bedrag.
pi_154846826
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan had Van Geel commentaar gekregen dat tie zo'n prutser zo'n verlengd en duur contract had gegeven. :')

Bij PSV hebben talenten meer perspectief op prijzen en Europees voetbal.
Tuurlijk, daar is onze van Geel cowboy weer. Nee, dat commentaar had van Geel helemaal niet gekregen, want iedereen hier zanikt elk jaar om contractverlengingen van onze talenten.
pi_154846855
Voorin heb je alsnog Sleegers, Manu, Kazim, Achahbar, Kuyt, Bilal en Te Vrede. Te Vrede gaat nog wel weg, dus er komt sowieso nog een aanvallende versterking bij nu.
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:43:37 #156
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154846861
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
;(

2 miljoen, een half miljoen naar die talentpools. Echt, wat een dieptrieste dag dit. Zo'n beetje hét talent van Varkenoord voor een jodenfooi weg. Ze lachen zich in Basel rot.
Het lachen zal ze snel vergaan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_154846878
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Het lachen zal ze snel vergaan.
Je krijgt 2 kratten bier van mij als Boetius daar niet slaagt en een mooie club gaat krijgen in Engeland, Spanje, of Duitsland. Deal? :P
pi_154846908
Hopelijk heeft Van Geel wel een doorverkoop percentage afgedwongen.
pi_154846922
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tuurlijk, daar is onze van Geel cowboy weer. Nee, dat commentaar had van Geel helemaal niet gekregen, want iedereen hier zanikt elk jaar om contractverlengingen van onze talenten.
Ik denk het wel eerlijk gezegd. Het is namelijk nooit goed.

Daarom dat ik het zeg. Het is hier soms zo zwart - wit en opportunistisch.

Van Geel doet zeker niet alles goed.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_154846968
Ligt het aan mij of zijn zowel PSV als Groningen een paar klassen beter dan Feyenoord gisteren?
pi_154846980
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk het wel eerlijk gezegd. Het is namelijk nooit goed.

Daarom dat ik het zeg. Het is hier soms zo zwart - wit en opportunistisch.

Van Geel doet zeker niet alles goed.
Van Geel heeft het 3 jaar prima gedaan (ondanks dat ie ook in die 3 jaar fouten heeft gemaakt, genoeg zelfs) en heeft daar alle lof voor gekregen, het is dus helemaal niet zo zwart wit of opportunistisch. Tijdens het seizoen wel, 1 winst of verlies en het is hemel of hel, maar wat van Geel betreft ben ik dat niet met je eens.
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:52:06 #162
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154847068
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Je krijgt 2 kratten bier van mij als Boetius daar niet slaagt en een mooie club gaat krijgen in Engeland, Spanje, of Duitsland. Deal? :P
Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt. ^O^
pi_154847106
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt. ^O^
Prima :P. Andersom hetzelfde overigens ;).

Termijn trouwens? 2 jaar doen?
  zondag 2 augustus 2015 @ 18:54:25 #164
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154847125
Boetius zegt dat Basel hem al lang volgt. Ik ben benieuwd wat ze de afgelopen 1,5 jaar in hem hebben gezien dan...
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:05:33 #165
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_154847440
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima :P. Andersom hetzelfde overigens ;).

Termijn trouwens? 2 jaar doen?
Ja twee jaar is goed. Tegen die tijd heeft JP houten billen gekregen van die bank. :P
pi_154847473
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:05 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ja twee jaar is goed. Tegen die tijd heeft JP houten billen gekregen van die bank. :P
Of schud heel die Zwitserse competitie als een milkshake :D.
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:14:40 #167
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154847662
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:48 schreef exile79 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn zowel PSV als Groningen een paar klassen beter dan Feyenoord gisteren?
is dat een verrassing?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154847673
Hop Boetius weg _O_ Langzaam hele club naar de kanjer, geweldig.

Volgend seizoen zo spelen:

Hahn
Van Polen - Botteghin - Van der Heijden - nee lom
Vejinovic
Toornstra - Immers
Kuyt - Kramer - Drenthe/Manu

El Ahmadi, Achahbar, Van Beek en Vermeer oprotten want die hebben talent en talent moeten we niet hebben in het nieuwe beleid. _O_ Smullen, lekker middenmoot allstarteam.
pi_154847702
quote:
99s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:15 schreef Kerftminister het volgende:
Hop Boetius weg _O_ Langzaam hele club naar de kanjer, geweldig.

Volgend seizoen zo spelen:

Hahn
Van Polen - Botteghin - Van der Heijden - nee lom
Vejinovic
Toornstra - Immers
Kuyt - Kramer - Drenthe/Manu

El Ahmadi, Achahbar, Van Beek en Vermeer oprotten want die hebben talent en talent moeten we niet hebben in het nieuwe beleid. _O_ Smullen, lekker middenmoot allstarteam.
Jippie.
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:16:30 #170
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_154847705
Er zijn weinig clubs waar talenten zoveel kansen krijgen zonder te presteren als Feyenoord.
2000 light years from home
pi_154847732
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

En als hij nou naar Paris Saint Germain gaat, telt het dan niet? :P
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_154847803
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:16 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Jippie.
We hebben dan nog paar miljoen over. Wie zullen we dan halen, Michael de Leeuw of Mark van der Maarel?
pi_154847863
quote:
99s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:19 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

We hebben dan nog paar miljoen over. Wie zullen we dan halen, Michael de Leeuw of Mark van der Maarel?
Joey van den Berg.
pi_154847995
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Joey van den Berg.
Dat is ook een goede speler voor ons ja. 0 techniek, teert voort op rondrennen als een kip zonder kop en tegen mensen aan rennen, past precies in het team.
  zondag 2 augustus 2015 @ 19:25:42 #175
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154847996
Aardig spitsje heeft Twente.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154848583
quote:

[..]

Je weet toch niet wat er precies is besproken tijdens onderhandelingen? Misschien wilde Boetius wel geen contact van 4 jaar, geen idee. Maar het is zonde.. Boetius is een van de weinige talentvolle aanvallers uit de jeugdopleiding die doorbreken en had er meer van verwacht.. toch wel beetje treurig afscheid zo
pi_154848658
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je weet toch niet wat er precies is besproken tijdens onderhandelingen? Misschien wilde Boetius wel geen contact van 4 jaar, geen idee. Maar het is zonde.. Boetius is een van de weinige talentvolle aanvallers uit de jeugdopleiding die doorbreken en had er meer van verwacht.. toch wel beetje treurig afscheid zo
Klopt, dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat geen enkel talent bij ons een contract voor 4 of 5 jaar tekent. Het is allemaal 2 of 3 jaar.
pi_154849883
Als je een jaar geleden had gezegd dat Boëtius voor 2 miljoen naar Zwitserland zou gaan werd je voor gek verklaard.
pi_154850359
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Tortugal het volgende:
Als je een jaar geleden had gezegd dat Boëtius voor 2 miljoen naar Zwitserland zou gaan werd je voor gek verklaard.
Denk met vrijwel elke beslissing die deze zomer genomen is.
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:08:05 #180
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154851455
Wat zullen de vrienden van Feyenoord van het beleid denken?
pi_154851548
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zullen de vrienden van Feyenoord van het beleid denken?
Enerzijds niet goed, gezien de 'laatste kans' voor van Geel. Anderzijds prima, want 5 miljoen verdient in de zomer (door de VVF dus).
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:12:28 #182
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_154851613
Tot wanneer heeft van Geel nog een contract?
pi_154851664
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Sunri5e het volgende:
Tot wanneer heeft van Geel nog een contract?
Onbepaalde tijd.
  zondag 2 augustus 2015 @ 21:34:24 #184
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_154852219
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Enerzijds niet goed, gezien de 'laatste kans' voor van Geel. Anderzijds prima, want 5 miljoen verdient in de zomer (door de VVF dus).
Komt dat vanwege de beloften- en talentpools, of iets wat ik niet weet?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_154852598
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze ook een behoorlijke vinger in de pap.

Happel postte laatst een berichtje waarin werd gesuggereerd dat de interesse in Kramer vooral op aandringen van de VvF was bijvoorbeeld.

Dat zal vast niet het enige 'advies' zijn waarmee de VvF probeert invloed uit te oefenen op het technische beleid van Feyenoord.
  zondag 2 augustus 2015 @ 22:21:37 #186
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_154853476
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Tortugal het volgende:
Komt omdat feyenoorders hun 'talentjes' altijd nogal overschatten.

Van beek en Kongolo kunnen er bijvoorbeeld ook helemaal niets van.
pi_154853653
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:21 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Komt omdat feyenoorders hun 'talentjes' altijd nogal overschatten.

Van beek en Kongolo kunnen er bijvoorbeeld ook helemaal niets van.
Helemaal niets is wat overdreven, maar je hebt wel een punt.. Sinds Feyenoord dankzij spelers uit de eigen opleiding weer een beetje sportief erboven op is gekomen, wordt alles wat uit de eigen opleiding komt bijna heilig verklaard, terwijl de meesten toch middelmaat zijn.. Maar ja, dat is mijn nederige mening slechts :P
pi_154853800
Wat ik eigenlijk niet snap.. waarom zou Van Geel niet eerder voor Botteghin zijn gegaan? Dan was hij denk ik goedkoper geweest.
pi_154853914
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap.. waarom zou Van Geel niet eerder voor Botteghin zijn gegaan? Dan was hij denk ik goedkoper geweest.
Je bedoelt in mei of juni?

Ik snap dan weer niet waarom hij in augustus meer zou moeten kosten dan in mei of juni.

Omdat de competitie bijna begint? Onzin, de transfermarkt is nog een maand geopend en dus is er tijd zat voor FC Groningen om een vervanger te halen.

Aangezien zijn contract afloopt zou FC Groningen allang een opvolger op het oog moeten hebben. Als ze dat niet hebben is dat niet het probleem van een kopende club en verhoogt mijn inziens niet ineens de transferwaarde van een speler.
pi_154854437
Weet je wie we missen? Ruben Schaken.

Zou haast ook nog Cisse en Guyon Fernandez gaan missen
pi_154854728
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:53 schreef Henrys het volgende:
Weet je wie we missen? Ruben Schaken.

Zou haast ook nog Cisse en Guyon Fernandez gaan missen
Nee joh, over middelmaat gesproken. :D

Achahbar is beter, en ook potentiële aankoop Kramer is beter.
pi_154856376
Hoe kunnen clubs als AZ en Twente met veel minder middelen betere spelers aantrekken?
pi_154856850
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef Henrys het volgende:
Hoe kunnen clubs als AZ en Twente met veel minder middelen betere spelers aantrekken?
Valt toch ook wel weer mee? Bij AZ heb je het over enkele spelers (die daar de tijd krijgen om te groeien) en bij FC Twente hebben ze zich jarenlang in de schulden gestoken hiervoor.

Als je clubs noemt met opvallend veel voltreffers dan denk ik eerder aan SC Heerenveen en FC Groningen. Maar ook daar groeit niet iedere aankoop uit tot een topper en de aankopen daar hoeven niet meteen op topniveau te functioneren maar hebben de tijd om te groeien.

Terwijl je als aankoop bij Ajax, PSV en Feyenoord over het algemeen meteen wordt afgeschreven als je een (half) seizoen niet het gewenste niveau behaalt.

wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe het Gustafson zal vergaan.
pi_154858674
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Valt toch ook wel weer mee? Bij AZ heb je het over enkele spelers (die daar de tijd krijgen om te groeien) en bij FC Twente hebben ze zich jarenlang in de schulden gestoken hiervoor.

Als je clubs noemt met opvallend veel voltreffers dan denk ik eerder aan SC Heerenveen en FC Groningen. Maar ook daar groeit niet iedere aankoop uit tot een topper en de aankopen daar hoeven niet meteen op topniveau te functioneren maar hebben de tijd om te groeien.

Terwijl je als aankoop bij Ajax, PSV en Feyenoord over het algemeen meteen wordt afgeschreven als je een (half) seizoen niet het gewenste niveau behaalt.

wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe het Gustafson zal vergaan.
Hier wordt je als aankoop al afgeschreven voordat je een bal hebt aangeraakt.
pi_154859063
#IchBinEinerMilkshake
  maandag 3 augustus 2015 @ 04:43:47 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154860300
Wat voor type is die Gustafson eigenlijk? Is dat een creatieve middenvelder? Of een defensief ingestelde middenvelder?
Oh.
  maandag 3 augustus 2015 @ 06:44:42 #197
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_154860403
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Boetiüs me uiteindelijk tegengevallen zeg.

Zowel qua prestaties als qua mentaliteit.

Toch voelt 2,5 miljoen als een schijntje, ondanks z'n aflopende contract en dat hij al anderhalf jaar niks heeft laten zien (hij zou bij Sparta nog niet eens in de basis staan).
Die jongen is gewoon klem komen zitten.
Had zich helemaal ingesteld op het WK, maar uiteindelijk (terecht) toch afgevallen. Daarna gaan sukkelen en nooit meer zijn niveau gehaald.
Kuipvrees, niet met de druk om kunnen gaan, of was die ene pot tegen Ajax zijn hoogtepunt en kon hij gewoon niet beter?

Hopelijk vindt hij zijn draai weer terug en eindigt hij niet als Royston.

Elia vind ik nog wel een leuke vervanger, die zou in elk geval nog iets aan ritme moeten hebben. Labiyad moet je gewoon niet doen.... en Assaidi.... ik heb het niet zo op oud-buitenspelers van Heerenveen. Moet dan altijd gelijk terugdenken aan Lurling of Samardzic of Piet de Visser.

En daarbij... het wordt toch Elia :')

MartVanGeel twitterde op zondag 02-08-2015 om 21:21:31 Ik praat vanavond verder over de David Luiz van Groningen en mijn vrouw Annet doet de onderhandelingen met Eljero Elia. #feyenoord #Elia reageer retweet
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_154860496
Ik zou die Locadia hier wel eens willen zien. De rollen eens een keer omdraaien :7
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 3 augustus 2015 @ 07:40:04 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_154860556
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze ook een behoorlijke vinger in de pap.

Happel postte laatst een berichtje waarin werd gesuggereerd dat de interesse in Kramer vooral op aandringen van de VvF was bijvoorbeeld.

Dat zal vast niet het enige 'advies' zijn waarmee de VvF probeert invloed uit te oefenen op het technische beleid van Feyenoord.
Opzich is het niet verkeerd dat Martin van Geel niet alles in z'n eentje in die ivoren toren van hem hoeft te bedenken toch.
2000 light years from home
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 07:52:44 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_154860608
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 07:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Opzich is het niet verkeerd dat Martin van Geel niet alles in z'n eentje in die ivoren toren van hem hoeft te bedenken toch.
Volgens mij was de oorspronkelijke opzet van de VvF dat zij puur geld schieters zouden zijn en geen rol zouden nemen in het technisch beleid. Iets wat je natuurlijk ook niet moet willen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')