Onze redder maakt geen sterke indruk schijnbaar.quote:18.28 uur: GOAL PSV
PSV opent de score! Luuk de Jong kopt op aangeven van Santiago Arias geplaatst raak na een luchtduel met Eric Botteghin, die geen sterke indruk maakt.
Dan had Van Geel commentaar gekregen dat tie zo'n prutser zo'n verlengd en duur contract had gegeven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat contract had dan ook in zijn eerste jaar al met 4 jaar verlengd moeten worden. Het is toch opvallend dat al onze talenten telkens voor maar 2 of 3 jaar tekenen, waarbij ze in Eindhoven talenten voor pakweg 4/5 jaar vastleggen?
Dat het contract eerder verlengd had kunnen worden geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat contract had dan ook in zijn eerste jaar al met 4 jaar verlengd moeten worden. Het is toch opvallend dat al onze talenten telkens voor maar 2 of 3 jaar tekenen, waarbij ze in Eindhoven talenten voor pakweg 4/5 jaar vastleggen?
Tuurlijk, daar is onze van Geel cowboy weer. Nee, dat commentaar had van Geel helemaal niet gekregen, want iedereen hier zanikt elk jaar om contractverlengingen van onze talenten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan had Van Geel commentaar gekregen dat tie zo'n prutser zo'n verlengd en duur contract had gegeven.
Bij PSV hebben talenten meer perspectief op prijzen en Europees voetbal.
Het lachen zal ze snel vergaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
2 miljoen, een half miljoen naar die talentpools. Echt, wat een dieptrieste dag dit. Zo'n beetje hét talent van Varkenoord voor een jodenfooi weg. Ze lachen zich in Basel rot.
Je krijgt 2 kratten bier van mij als Boetius daar niet slaagt en een mooie club gaat krijgen in Engeland, Spanje, of Duitsland. Deal?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het lachen zal ze snel vergaan.
Ik denk het wel eerlijk gezegd. Het is namelijk nooit goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is onze van Geel cowboy weer. Nee, dat commentaar had van Geel helemaal niet gekregen, want iedereen hier zanikt elk jaar om contractverlengingen van onze talenten.
Van Geel heeft het 3 jaar prima gedaan (ondanks dat ie ook in die 3 jaar fouten heeft gemaakt, genoeg zelfs) en heeft daar alle lof voor gekregen, het is dus helemaal niet zo zwart wit of opportunistisch. Tijdens het seizoen wel, 1 winst of verlies en het is hemel of hel, maar wat van Geel betreft ben ik dat niet met je eens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk het wel eerlijk gezegd. Het is namelijk nooit goed.
Daarom dat ik het zeg. Het is hier soms zo zwart - wit en opportunistisch.
Van Geel doet zeker niet alles goed.
Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt 2 kratten bier van mij als Boetius daar niet slaagt en een mooie club gaat krijgen in Engeland, Spanje, of Duitsland. Deal?
Primaquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt.
Ja twee jaar is goed. Tegen die tijd heeft JP houten billen gekregen van die bank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima. Andersom hetzelfde overigens
.
Termijn trouwens? 2 jaar doen?
Of schud heel die Zwitserse competitie als een milkshakequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja twee jaar is goed. Tegen die tijd heeft JP houten billen gekregen van die bank.
is dat een verrassing?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:48 schreef exile79 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn zowel PSV als Groningen een paar klassen beter dan Feyenoord gisteren?
Jippie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:15 schreef Kerftminister het volgende:
Hop Boetius wegLangzaam hele club naar de kanjer, geweldig.
Volgend seizoen zo spelen:
Hahn
Van Polen - Botteghin - Van der Heijden - nee lom
Vejinovic
Toornstra - Immers
Kuyt - Kramer - Drenthe/Manu
El Ahmadi, Achahbar, Van Beek en Vermeer oprotten want die hebben talent en talent moeten we niet hebben in het nieuwe beleid.Smullen, lekker middenmoot allstarteam.
En als hij nou naar Paris Saint Germain gaat, telt het dan niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt.
We hebben dan nog paar miljoen over. Wie zullen we dan halen, Michael de Leeuw of Mark van der Maarel?quote:
Joey van den Berg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We hebben dan nog paar miljoen over. Wie zullen we dan halen, Michael de Leeuw of Mark van der Maarel?
Dat is ook een goede speler voor ons ja. 0 techniek, teert voort op rondrennen als een kip zonder kop en tegen mensen aan rennen, past precies in het team.quote:
Je weet toch niet wat er precies is besproken tijdens onderhandelingen? Misschien wilde Boetius wel geen contact van 4 jaar, geen idee. Maar het is zonde.. Boetius is een van de weinige talentvolle aanvallers uit de jeugdopleiding die doorbreken en had er meer van verwacht.. toch wel beetje treurig afscheid zoquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat geen enkel talent bij ons een contract voor 4 of 5 jaar tekent. Het is allemaal 2 of 3 jaar.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat er precies is besproken tijdens onderhandelingen? Misschien wilde Boetius wel geen contact van 4 jaar, geen idee. Maar het is zonde.. Boetius is een van de weinige talentvolle aanvallers uit de jeugdopleiding die doorbreken en had er meer van verwacht.. toch wel beetje treurig afscheid zo
Denk met vrijwel elke beslissing die deze zomer genomen is.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Tortugal het volgende:
Als je een jaar geleden had gezegd dat Boëtius voor 2 miljoen naar Zwitserland zou gaan werd je voor gek verklaard.
Enerzijds niet goed, gezien de 'laatste kans' voor van Geel. Anderzijds prima, want 5 miljoen verdient in de zomer (door de VVF dus).quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:08 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zullen de vrienden van Feyenoord van het beleid denken?
Onbepaalde tijd.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:12 schreef Sunri5e het volgende:
Tot wanneer heeft van Geel nog een contract?
Komt dat vanwege de beloften- en talentpools, of iets wat ik niet weet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enerzijds niet goed, gezien de 'laatste kans' voor van Geel. Anderzijds prima, want 5 miljoen verdient in de zomer (door de VVF dus).
Volgens mij hebben ze ook een behoorlijke vinger in de pap.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enerzijds niet goed, gezien de 'laatste kans' voor van Geel. Anderzijds prima, want 5 miljoen verdient in de zomer (door de VVF dus).
Komt omdat feyenoorders hun 'talentjes' altijd nogal overschatten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 20:20 schreef Tortugal het volgende:
Als je een jaar geleden had gezegd dat Boëtius voor 2 miljoen naar Zwitserland zou gaan werd je voor gek verklaard.
Helemaal niets is wat overdreven, maar je hebt wel een punt.. Sinds Feyenoord dankzij spelers uit de eigen opleiding weer een beetje sportief erboven op is gekomen, wordt alles wat uit de eigen opleiding komt bijna heilig verklaard, terwijl de meesten toch middelmaat zijn.. Maar ja, dat is mijn nederige mening slechtsquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Komt omdat feyenoorders hun 'talentjes' altijd nogal overschatten.
Van beek en Kongolo kunnen er bijvoorbeeld ook helemaal niets van.
Je bedoelt in mei of juni?quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap.. waarom zou Van Geel niet eerder voor Botteghin zijn gegaan? Dan was hij denk ik goedkoper geweest.
Nee joh, over middelmaat gesproken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:53 schreef Henrys het volgende:
Weet je wie we missen? Ruben Schaken.
Zou haast ook nog Cisse en Guyon Fernandez gaan missen
Valt toch ook wel weer mee? Bij AZ heb je het over enkele spelers (die daar de tijd krijgen om te groeien) en bij FC Twente hebben ze zich jarenlang in de schulden gestoken hiervoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:47 schreef Henrys het volgende:
Hoe kunnen clubs als AZ en Twente met veel minder middelen betere spelers aantrekken?
Hier wordt je als aankoop al afgeschreven voordat je een bal hebt aangeraakt.quote:Op maandag 3 augustus 2015 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Valt toch ook wel weer mee? Bij AZ heb je het over enkele spelers (die daar de tijd krijgen om te groeien) en bij FC Twente hebben ze zich jarenlang in de schulden gestoken hiervoor.
Als je clubs noemt met opvallend veel voltreffers dan denk ik eerder aan SC Heerenveen en FC Groningen. Maar ook daar groeit niet iedere aankoop uit tot een topper en de aankopen daar hoeven niet meteen op topniveau te functioneren maar hebben de tijd om te groeien.
Terwijl je als aankoop bij Ajax, PSV en Feyenoord over het algemeen meteen wordt afgeschreven als je een (half) seizoen niet het gewenste niveau behaalt.
wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe het Gustafson zal vergaan.
Die jongen is gewoon klem komen zitten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is Boetiüs me uiteindelijk tegengevallen zeg.
Zowel qua prestaties als qua mentaliteit.
Toch voelt 2,5 miljoen als een schijntje, ondanks z'n aflopende contract en dat hij al anderhalf jaar niks heeft laten zien (hij zou bij Sparta nog niet eens in de basis staan).
twitter:MartVanGeel twitterde op zondag 02-08-2015 om 21:21:31Ik praat vanavond verder over de David Luiz van Groningen en mijn vrouw Annet doet de onderhandelingen met Eljero Elia. #feyenoord #Elia reageer retweet
Opzich is het niet verkeerd dat Martin van Geel niet alles in z'n eentje in die ivoren toren van hem hoeft te bedenken toch.quote:Op zondag 2 augustus 2015 21:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook een behoorlijke vinger in de pap.
Happel postte laatst een berichtje waarin werd gesuggereerd dat de interesse in Kramer vooral op aandringen van de VvF was bijvoorbeeld.
Dat zal vast niet het enige 'advies' zijn waarmee de VvF probeert invloed uit te oefenen op het technische beleid van Feyenoord.
Volgens mij was de oorspronkelijke opzet van de VvF dat zij puur geld schieters zouden zijn en geen rol zouden nemen in het technisch beleid. Iets wat je natuurlijk ook niet moet willen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 07:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opzich is het niet verkeerd dat Martin van Geel niet alles in z'n eentje in die ivoren toren van hem hoeft te bedenken toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |