Nee, man. Die eindigt ergens in de kelder van de eredivisie. Komt over een jaar terug na een mislukt avontuur bij Basel, wordt uitgeleend aan Standaard Luik en komt via een nieuwe uitleen periode aan Cambuur terug bij NEC of zo.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gun die gozer al het succes van de wereld. Gaat hem ook wel lukken.
Hoezo? Basel is een prima springplank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, man. Die eindigt ergens in de kelder van de eredivisie. Komt over een jaar terug na een mislukt avontuur bij Basel, wordt uitgeleend aan Standaard Luik en komt via een nieuwe uitleen periode aan Cambuur terug bij NEC of zo.
Gaan het mee maken. Ik verwacht hem over een jaar of 3 bij een subtopper in Europa.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, man. Die eindigt ergens in de kelder van de eredivisie. Komt over een jaar terug na een mislukt avontuur bij Basel, wordt uitgeleend aan Standaard Luik en komt via een nieuwe uitleen periode aan Cambuur terug bij NEC of zo.
Mwah, die gast raakt geen pepernoot meer, mist fysiek, mist zelfinzicht en mist schijnbaar de motivatie om te investeren in zichzelf.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan het mee maken. Ik verwacht hem over een jaar of 3 bij een subtopper in Europa.
Vraag ik me af. Het is toch een heel andere jongen dan Labyad, Bakkali of Kishna qua mentaliteit, gok ik.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gaan het zienquote:Op zondag 2 augustus 2015 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, die gast raakt geen pepernoot meer, mist fysiek, mist zelfinzicht en mist schijnbaar de motivatie om te investeren in zichzelf.
Daar geloof ik een stuk minder in, stond eigenlijk altijd basis bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:38 schreef Typisch het volgende:
Stiekem hoop ik nog op Vilhena, maar ik denk dat hij ook gaat vertrekken.
Denk dat Gio wel kan ontploffen als het moet hoor.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind het een erg sympathieke man maar hij heeft gewoon niet de capaciteiten voor hoofdcoach. Dit team heeft iemand nodig die in de kleedkamers kan uitbarsten zoals Koeman dat deed. Frasier lijkt mij echt perfect
Basel is ook wel een europese subtopper op zich, knock-out fase CL dit jaar. Dan zit je toch bij de laatste 16 clubs van Europa.quote:Op zondag 2 augustus 2015 16:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaan het mee maken. Ik verwacht hem over een jaar of 3 bij een subtopper in Europa.
Het is stiekem een hele goede mogelijkheid voor Boetius om een stap te zetten: als hij het bij Basel in de competitie EN in Europa laat zien, dan kan hij vanzelf naar Engeland, Spanje of Italië. Ik ben wel benieuwd of dit dan ook betekend dat z'n buddy Vilhena gaat vertrekken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:03 schreef Stringer het volgende:
[..]
Basel is ook wel een europese subtopper op zich, knock-out fase CL dit jaar. Dan zit je toch bij de laatste 16 clubs van Europa.
Ben erg benieuwd hoe (en of) hij zich staande houdt in de CL. Bizar eigenlijk, van bij Feyenoord 'weg moeten' naar de Champions League.
Vilhena wil toch blijven vanwege zijn zieke moeder?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:05 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of dit dan ook betekend dat z'n buddy Vilhena gaat vertrekken.
Helaas wel. Jammer dat je ook hem helemaal ziet wegglijden. Wat is er toch met die gasten gebeurd!?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena wil toch blijven vanwege zijn zieke moeder?
Erg genoeg voor hem natuurlijk maar dan moet hij wel een contract tekenen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vilhena wil toch blijven vanwege zijn zieke moeder?
Klopt, heb je gelijk inquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:03 schreef Stringer het volgende:
[..]
Basel is ook wel een europese subtopper op zich, knock-out fase CL dit jaar. Dan zit je toch bij de laatste 16 clubs van Europa.
Ben erg benieuwd hoe (en of) hij zich staande houdt in de CL. Bizar eigenlijk, van bij Feyenoord 'weg moeten' naar de Champions League.
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 02-08-2015 om 18:20:03Boëtius meldt zich morgen in Basel, de club die hem al jarenlang volgt. ,,Feyenoord blijft mijn club, maar dit is de beste oplossing." reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 02-08-2015 om 18:25:58Boëtius tekent voor vier seizoenen en #Feyenoord krijgt twee miljoen euro voor de aanvaller. En extra half miljoen eventueel via bonussen. reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 02-08-2015 om 18:27:32Boëtius: ,,Zo loopt het soms in de voetballerij. Basel volgt mij al zo lang, ze geven mij gevoel dat dit ideale vervolgstap is." #Feyenoord reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 02-08-2015 om 18:31:20En laatste Boëtius: ,,Als echte clubjongen is dit vreemde dag. Bij #Feyenoord ben ik opgegroeid, letterlijk. Maar #Basel is mijn toekomst." reageer retweet
Hij heeft nog een contract voor één jaar en wil alleen bijtekenen voor een salarisverhoging, hoeveel weet ik niet. Op basis van vorig seizoen heeft hij niet echt een verbeterd contract verdiend.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
2 miljoen, een half miljoen naar die talentpools. Echt, wat een dieptrieste dag dit. Zo'n beetje hét talent van Varkenoord voor een jodenfooi weg. Ze lachen zich in Basel rot.
Nee, dat contract had dan ook in zijn eerste jaar al met 4 jaar verlengd moeten worden. Het is toch opvallend dat al onze talenten telkens voor maar 2 of 3 jaar tekenen, waarbij ze in Eindhoven talenten voor pakweg 4/5 jaar vastleggen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij heeft nog een contract voor één jaar en wil alleen bijtekenen voor een salarisverhoging, hoeveel weet ik niet. Op basis van vorig seizoen heeft hij niet echt een verbeterd contract verdiend.
Tja, aflopend contract en anderhalf jaar niets laten zien. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
2 miljoen, een half miljoen naar die talentpools. Echt, wat een dieptrieste dag dit. Zo'n beetje hét talent van Varkenoord voor een jodenfooi weg. Ze lachen zich in Basel rot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |