Onze redder maakt geen sterke indruk schijnbaar.quote:18.28 uur: GOAL PSV
PSV opent de score! Luuk de Jong kopt op aangeven van Santiago Arias geplaatst raak na een luchtduel met Eric Botteghin, die geen sterke indruk maakt.
Dan had Van Geel commentaar gekregen dat tie zo'n prutser zo'n verlengd en duur contract had gegeven.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat contract had dan ook in zijn eerste jaar al met 4 jaar verlengd moeten worden. Het is toch opvallend dat al onze talenten telkens voor maar 2 of 3 jaar tekenen, waarbij ze in Eindhoven talenten voor pakweg 4/5 jaar vastleggen?
Dat het contract eerder verlengd had kunnen worden geef ik je gelijk in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat contract had dan ook in zijn eerste jaar al met 4 jaar verlengd moeten worden. Het is toch opvallend dat al onze talenten telkens voor maar 2 of 3 jaar tekenen, waarbij ze in Eindhoven talenten voor pakweg 4/5 jaar vastleggen?
Tuurlijk, daar is onze van Geel cowboy weer. Nee, dat commentaar had van Geel helemaal niet gekregen, want iedereen hier zanikt elk jaar om contractverlengingen van onze talenten.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan had Van Geel commentaar gekregen dat tie zo'n prutser zo'n verlengd en duur contract had gegeven.
Bij PSV hebben talenten meer perspectief op prijzen en Europees voetbal.
Het lachen zal ze snel vergaan.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
2 miljoen, een half miljoen naar die talentpools. Echt, wat een dieptrieste dag dit. Zo'n beetje hét talent van Varkenoord voor een jodenfooi weg. Ze lachen zich in Basel rot.
Je krijgt 2 kratten bier van mij als Boetius daar niet slaagt en een mooie club gaat krijgen in Engeland, Spanje, of Duitsland. Deal?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het lachen zal ze snel vergaan.
Ik denk het wel eerlijk gezegd. Het is namelijk nooit goed.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar is onze van Geel cowboy weer. Nee, dat commentaar had van Geel helemaal niet gekregen, want iedereen hier zanikt elk jaar om contractverlengingen van onze talenten.
Van Geel heeft het 3 jaar prima gedaan (ondanks dat ie ook in die 3 jaar fouten heeft gemaakt, genoeg zelfs) en heeft daar alle lof voor gekregen, het is dus helemaal niet zo zwart wit of opportunistisch. Tijdens het seizoen wel, 1 winst of verlies en het is hemel of hel, maar wat van Geel betreft ben ik dat niet met je eens.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk het wel eerlijk gezegd. Het is namelijk nooit goed.
Daarom dat ik het zeg. Het is hier soms zo zwart - wit en opportunistisch.
Van Geel doet zeker niet alles goed.
Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je krijgt 2 kratten bier van mij als Boetius daar niet slaagt en een mooie club gaat krijgen in Engeland, Spanje, of Duitsland. Deal?
Primaquote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt.
Ja twee jaar is goed. Tegen die tijd heeft JP houten billen gekregen van die bank.quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima. Andersom hetzelfde overigens
.
Termijn trouwens? 2 jaar doen?
Of schud heel die Zwitserse competitie als een milkshakequote:Op zondag 2 augustus 2015 19:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja twee jaar is goed. Tegen die tijd heeft JP houten billen gekregen van die bank.
is dat een verrassing?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:48 schreef exile79 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn zowel PSV als Groningen een paar klassen beter dan Feyenoord gisteren?
Jippie.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:15 schreef Kerftminister het volgende:
Hop Boetius wegLangzaam hele club naar de kanjer, geweldig.
Volgend seizoen zo spelen:
Hahn
Van Polen - Botteghin - Van der Heijden - nee lom
Vejinovic
Toornstra - Immers
Kuyt - Kramer - Drenthe/Manu
El Ahmadi, Achahbar, Van Beek en Vermeer oprotten want die hebben talent en talent moeten we niet hebben in het nieuwe beleid.Smullen, lekker middenmoot allstarteam.
En als hij nou naar Paris Saint Germain gaat, telt het dan niet?quote:Op zondag 2 augustus 2015 18:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deal! en als je niet zo'n bier drinker bent wil ik er ook best een fles whisky van maken als je gelijk krijgt.
We hebben dan nog paar miljoen over. Wie zullen we dan halen, Michael de Leeuw of Mark van der Maarel?quote:
Joey van den Berg.quote:Op zondag 2 augustus 2015 19:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
We hebben dan nog paar miljoen over. Wie zullen we dan halen, Michael de Leeuw of Mark van der Maarel?
Dat is ook een goede speler voor ons ja. 0 techniek, teert voort op rondrennen als een kip zonder kop en tegen mensen aan rennen, past precies in het team.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |