Zondag wordt echt een gekkenhuisquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor de Binnenrotte zijn overigens extra kaarten beschikbaar gesteld.
De spanning. Hoe langer het eerste doelpunt uitblijft, hoe hoger de emotie oploopt.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe zou dit nog fout kunnen gaan?
Ik wil het niet weten!!!
Nee, daarom noem ik ook PSV. Ajax ga je niet snel inhalen, die hebben een zodanige naamsbekendheid in het buitenland dat je hier eerst veel succes voor zal moeten boeken. PSV echter, zou je m.i. binnen een paar jaar voorbij moeten gaan om ze vervolgens ver achter je te laten.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfs met een nieuw stadion zorgt er voor dat je Ajax waarschijnlijk niet voorbij gaat streven financieel.
Hypercube heeft daar onderzoek naar gedaan en kwam tot die conclusie. Enige manier is dat investeerders indien nodig garant staan voor een substantieel hoger spelersbudget. Als Feyenoord de 25 miljoen voor spelers zelf niet weet te realiseren zullen ze dus bij moeten springen. Dat helpt de club vooruit, niet een nieuw stadion an sig.
En nog durfden ze pas toen ik daar weg was. MIETJESquote:Op donderdag 11 mei 2017 12:48 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan niet eens bij het stadhuisplein zelf maar bij de jongeren die net buiten het stadhuisplein op de coolsingel stonden.
Genot.quote:Op donderdag 11 mei 2017 13:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zondag wordt echt een gekkenhuis
Haha, goeiequote:Op donderdag 11 mei 2017 13:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook PSV. Ajax ga je niet snel inhalen, die hebben een zodanige naamsbekendheid in het buitenland dat je hier eerst veel succes voor zal moeten boeken. PSV echter, zou je m.i. binnen een paar jaar voorbij moeten gaan om ze vervolgens ver achter je te laten.
Nogal een grote mond, met die 10-0 nog zo vers in het geheugenquote:
Eerst maar eindelijk weer eens kampioen worden na 17 jaarquote:Op donderdag 11 mei 2017 13:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook PSV. Ajax ga je niet snel inhalen, die hebben een zodanige naamsbekendheid in het buitenland dat je hier eerst veel succes voor zal moeten boeken. PSV echter, zou je m.i. binnen een paar jaar voorbij moeten gaan om ze vervolgens ver achter je te laten.
Dat is helaas niet het geval.. in het buitenland kennen ze vooral Ajax en PSV. Feyenoord nietquote:Op donderdag 11 mei 2017 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord is wereldwijd 1 van de bekenste clubs van de wereld
Detail. Dit ging over de toekomst met een nieuw stadion.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerst maar eindelijk weer eens kampioen worden na 17 jaar
Mja je ziet bijvoorbeeld dit seizoen hoe ook hoe enorm belangrijk goed scoutingwerk is. Zonder Jörgensen had het plaatje er toch heel anders uitgezien.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Detail. Dit ging over de toekomst met een nieuw stadion.
In sommige landen in elk geval de meest gehate Nederlandse club.quote:Op donderdag 11 mei 2017 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord is wereldwijd 1 van de bekenste clubs van de wereld
Het hangt uiteraard allemaal met elkaar samen.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mja je ziet bijvoorbeeld dit seizoen hoe ook hoe enorm belangrijk goed scoutingwerk is. Zonder Jörgensen had het plaatje er toch heel anders uitgezien.
Daar zit uiteindelijk toch veel meer de winst, niet per se in elk seizoen 10 miljoen meer uit kunnen geven. Dat er zo weinig bruikbaars van Varkenoord komt dit seizoen geeft ook wel wat reden tot zorgen verder.
Britten en Ieren kunnen Feyenoord wel waarderen inderdaad.quote:Op donderdag 11 mei 2017 15:03 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb jaren in Galway, Ierland gewoond en daar waren verre weg de meeste ieren voor Feyenoord. Ajax moesten ze iig niets van hebben en psv kende ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |