oke doeiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat een kut-reply, ik ga weer
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had het over de gemiddelde vleeseter, niet over een parodische rechtse liberaal die probeert wildvreemden op internet te overtuigen dat ie the rich life leeft
Echt he zit wss vol met gekke middeltjes.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke doei
je post een neger, die zijn nooit lijkbleek
je post een boldybuilder, die zijn niet uitgemergeld en futloos
maar wel knap dat je een vegan monster hebt gevonden!!
kip is toch ook gevogeltequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vlees, want gevogelte is gewoon vlees ondanks het onderscheid dat menukaarten maken.
Oh-oh nuhuhquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.
Hahahaha ja ik zat ook al wtfquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en vervolgens pakt een andere vent zn kind af en rent er mee weg
Psstquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mods komen zo, kan je een verzoekje voor een wijziging indienen.
dat is jouw mening en die respecteer ik maar ik denk er zelf genuanceerder overquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.
nee kip is vlees en kip is moordquote:
hey Kimquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
succes en maak er een geile tijd van
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakkerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mods komen zo, kan je een verzoekje voor een wijziging indienen.
Hoop jij ook dat haar bloed vandaag goed is?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakker
WHC schatjequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey hey hey en jullie zijn allemaal gay
hoe komt hetquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PsstIk hoor net dat Frank op sterven na dood is
hey vleeschpetquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey hey hey en jullie zijn allemaal gay
ja raar eigenlijk dat ze er nog niet is, zal er toch iets in haar bloed hebben gezetenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakker
Holland.quote:
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop jij ook dat haar bloed vandaag goed is?
vooral ook dat ie je naam verkeerd schrijftquote:
Ik deel deze scepsis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.
waar?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je frietbek nou een keer man, ik heb ook gevoel
Of juist wel?!quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus is het vandaag ook goed? Wat een vreemde redenering
terwijl we daar toch op gehamerd hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow, wie weet ligt ze kotsend in het ziekenhuis of zo. Doe eens ff normaal man.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
echt zo'n feyenoord miet die zich meteen weer terugtrektquote:
Cobalt ipv ijzer in de heemgroep?quote:
Ligt het nou aan mij of kun je die underpants zien bij dat optreden van zequote:
Had je vader ook beter kunnen doenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt zo'n feyenoord miet die zich meteen weer terugtrekt
meer beetje pruisisch blauwquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Cobalt ipv ijzer in de heemgroep?
kijk jij weer naar hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kun je die underpants zien bij dat optreden van ze
Hoorde dat idd van iemandquote:
die had in ieder geval kans om het te doen maar niet gedaan.quote:
GODVERDOMME SCHRIK ME KAPOT MAN GEKquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
die had in ieder geval kans om het te doen maar niet gedaan.
Jouw vader daarintegen bleef hangen achter die weerhaken in de kut van je moeder
was dat niet waarvan de Koning besloot dat koffie verboden werd en iedereen bier moest drinken omdat dat in die tijd veiliger wasquote:
Echt prachtige meid iddquote:
Misschien cared ze niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
terwijl we daar toch op gehamerd hebben
Dit. Walgelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
beetje over users praten als ze er niet zijn
Niet caren om je gezondheid is wel onverstandig maar dat moet eenieder zelf weten uiteindelijk.quote:
Moet jij zeggen, laffe stakkerboiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
beetje over users praten als ze er niet zijn
mooiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GODVERDOMME SCHRIK ME KAPOT MAN GEK
ik scheld je altijd uit waar je bij bent hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, laffe stakkerboi
Dat jij constant bans hebt en er dus 'niet bent' kan hij niks aan doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, laffe stakkerboi
Daarom. Vaak weten die mensen ook wel dat ze niet goed zitten maar boeit niet genoeg.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet caren om je gezondheid is wel onverstandig maar dat moet eenieder zelf weten uiteindelijk.
waar is je eigen quote over huispsycholoogquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. Vaak weten die mensen ook wel dat ze niet goed zitten maar boeit niet genoeg.
op FOK!?, geen idee. Ben trouwen mbo psycholoog dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar is je eigen quote over huispsycholoog
totdat het goed misgaatquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. Vaak weten die mensen ook wel dat ze niet goed zitten maar boeit niet genoeg.
Dagelijksquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
heeft iemand van jullie wel eens drie appelen in zijn anus gestopt?
Nee, maar wel een pruim.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Faka broerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Nauwelijks tijd gehad vandaag voor mijn boys hier![]()
Ja, precies. Als het kalf verdronken is dempt men de put ja tochquote:
alleen vissticksquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
nee alleen een peer, die loopt mooi afquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
DOE DANNNNquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik scheld je altijd uit waar je bij bent hoor
Zelden.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:57 schreef Elan het volgende:
Wat een niveau hier.
Hopelijk zijn jullie trots op jullie zelf .
hey azpiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Nauwelijks tijd gehad vandaag voor mijn boys hier![]()
Kom laten we ontsnappenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:57 schreef Elan het volgende:
Wat een niveau hier.
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat jij constant bans hebt en er dus 'niet bent' kan hij niks aan doen.
Dat schuift makkelijker naar binnen hè?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee alleen een peer, die loopt mooi af
aldus de Feyenoord-supporterquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet grappig.
Zelfs voor iemand met jouw geestelijke beperkingen.
Aldus de Feyenoord-supporterquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:57 schreef Elan het volgende:
Wat een niveau hier.
prachtig spreekwoord leg je daar op tafelquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies. Als het kalf verdronken is dempt men de put ja toch
Maarja er uit...quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat schuift makkelijker naar binnen hè?
Sowieso spreekwoordenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
prachtig spreekwoord leg je daar op tafel
Ondervind je daar hinder door?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Vervelend, want werd ook gestoken in mijn rectum door een wesp.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga er weer vandoor,
Misschien dat ik binnenkort weer eens kom buurten
waarom zou je daar iets in stoppen¿quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Denk dat Mozy echt een massieve monstercock heeft.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me niet, die angel is een stuk forser dan dat aanhangsel van mozy
Is je goed recht. Succes er mee.quote:
Ermee.*quote:
Dank je. Jij ook.quote:
Akkoord.quote:
SOWquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lijkt me niet, die angel is een stuk forser dan dat aanhangsel van mozy
Het ster van Esmée iddquote:
Mwah mwah, meer dan ik had verwacht iig. Nog 45 minuten buffelen en dan lekker osso ja tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker dan, met jou? Vandaag bizar veel moeten werken
Moet wel met Chaiquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk dat Mozy echt een massieve monstercock heeft.
Ik moet nog 48 minuten, maar daarna lekker met de waggie cruisen naar osso inderdaad. Nu al zin inquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah mwah, meer dan ik had verwacht iig. Nog 45 minuten buffelen en dan lekker osso ja toch
ik haat niet op Feyenoord. Alleen op 90% van de 'supporters'.quote:
Had je maar geen marrokaan moet wordenquote:
die schuimbekkende mafkezen achter het goal bedoel je¿quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik haat niet op Feyenoord. Alleen op 90% van de 'supporters'.
Neem aan dat ik tot die 10% behoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik haat niet op Feyenoord. Alleen op 90% van de 'supporters'.
Passie heet dat broer, passiequote:Op woensdag 3 mei 2017 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
die schuimbekkende mafkezen achter het goal bedoel je¿
Bij Ajax zijn de supporters achter het doel letterlijk gehandicapt. Weet niet wat erger is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
Tevens dit.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn de supporters achter het doel letterlijk gehandicapt. Weet niet wat erger is.
onder andere. En die ventjes van 5 met middelvingers in de lucht. Weet je gelijk wat voor ouders daar achter zitquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
Jij wel mattie jwzquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Neem aan dat ik tot die 10% behoor
Waarom supporters eigenlijk tussen aanhalingstekens? We zijn bazenkinderen
Die mongolen bij feyenoord achter het doel want die zouden er nog iets aan kunnen doenquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn de supporters achter het doel letterlijk gehandicapt. Weet niet wat erger is.
ook al waarquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tevens dit.
Ze delen zelfs instructies uit voor een wedstrijd hoe ze achter hun club moeten staan. Als je de definitie van triest op zoekt in de van Dale dan kom je Ajax daar zeker in tegen.
Dat is artistieke vrijheidquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is pensylvania. Die weet zijn eigen username nog verkeerd te spellen.
Mooiste is dat als Ajax scoort ze allemaal opspringen uit hun rolstoel. UWV zou daar op zondag prima een paar inspecteurs op kunnen zetten, je reinste fraude is het.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tevens dit.
Ze delen zelfs instructies uit voor een wedstrijd hoe ze achter hun club moeten staan. Als je de definitie van triest op zoekt in de van Dale dan kom je Ajax daar zeker in tegen.
Hehehequote:Op woensdag 3 mei 2017 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooiste is dat als Ajax scoort ze allemaal opspringen uit hun rolstoel. UWV zou daar op zondag prima een paar inspecteurs op kunnen zetten, je reinste fraude is het.
Willem IIquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Jongens, jongens... ajax en feyenoord zijn allebei kut.
FC Grunn
mee met de massa tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
rare gasten die nog nie eens ooit in de buurt van Rotterdam/Amsterdam/Eindhoven zijn geweest en toch zo'n club supporteren
Ah beetje zeiken op Rotterdam maar er ondertussen wel lekker je zakken vullen. Klootzakquote:
Kut he.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah beetje zeiken op Rotterdam maar er ondertussen wel lekker je zakken vullen. Klootzak
quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
CUL / Vitaminenpillen voor 50plussers![]()
Komt omdat de Rotterdammers zelf niet capabel zijn. Staatsmongooltjesquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah beetje zeiken op Rotterdam maar er ondertussen wel lekker je zakken vullen. Klootzak
Klopt over het algemeen wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Komt omdat de Rotterdammers zelf niet capabel zijn. Staatsmongooltjes
Geeft niks hoor. Heeft Tilburg ook last vanquote:
Breda > Tilburgquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Heeft Tilburg ook last van
toch jammer dat ik daar nooit begonnen ben aan de uni.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Brabantquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Tja je punt is wel van tafel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke doei
je post een neger, die zijn nooit lijkbleek
je post een boldybuilder, die zijn niet uitgemergeld en futloos
maar wel knap dat je een vegan monster hebt gevonden!!
True.. hadden we samen kleine chineesjes van de kinderfiets af kunnen trappenquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
toch jammer dat ik daar nooit begonnen ben aan de uni.
Dan waren we nu buren.
wat een gemisquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
True.. hadden we samen kleine chineesjes van de kinderfiets af kunnen trappen
beide even ergquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Geeft niet, kwestie van persoonlijke voorkeur toch. Ik heb er gestudeerd en hou dus van Breda.quote:
Ik ga alleen naar Breda om onderweg flink te kakken in de trein. Dan te wachten tot de trein stil staat op station Breda en dan door te spoelen. Daarna vlug de trein terug naar Tilburg.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, kwestie van persoonlijke voorkeur toch. Ik heb er gestudeerd en hou dus van Breda.
Als je uit Oss komt ben je voor TOPquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de Rotterdamse denker
Oeleboelequote:Op woensdag 3 mei 2017 17:00 schreef zeer het volgende:
[..]
typisch gedrag voor asocialen weer, dat gescheld
Ja hou nou maar op met je sneue gezuigquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:07 schreef zeer het volgende:
[..]
primaire geluiden passen goed bij je evolutionaire positie
ik pis op je opleiding en lach om de teleurstelling van je oudersquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op met je sneue gezuig
Dit komt mij bekend voor maar dan toch net iets andersquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ik pis op je opleiding en lach om de teleurstelling van je ouders
je hebt natuurlijk helemaal geen diploma xDquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voor maar dan toch net iets anders
Jij voelt je nu vast ontzettend stoer en goed omdat je meer diploma's hebt dan ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk helemaal geen diploma xD
kijk deze man de gebeten hond spelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij voelt je nu vast ontzettend stoer en goed omdat je meer diploma's hebt dan ik.
Mag je vinden maar het maakt jezelf alleen maar triester
welneequote:Op woensdag 3 mei 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Zeer vindt opleidingsniveau wel belangrijk heb ik ook het idee ja
Je maakt er redelijk wat opmerkingen over, ook van dat je zelf maar bij het hbo plebs hoort oid. Maar he, ik zal het wel weer allemaal te serieus nemen ofzoquote:
Ga huilen joh, mietquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
Noel steekt 1vs1 messen in ogen pist over lijken heen en lacht om het verdriet bsn ouders nav gestorven kinderen.
'Zeer is echt triest dat ie over diploma's begint'
quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
Noel steekt 1vs1 messen in ogen pist over lijken heen en lacht om het verdriet bsn ouders nav gestorven kinderen.
'Zeer is echt triest dat ie over diploma's begint'
noel hoort helemaal niet bij hbo plebs hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je maakt er redelijk wat opmerkingen over, ook van dat je zelf maar bij het hbo plebs hoort oid. Maar he, ik zal het wel weer allemaal te serieus nemen ofzo
Prof heeft wel interesse zag ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb diplomas en alsnog is alles kut, come at me
oeh ja lekker knus, altijd dol geweest op hutje bouwen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga een dekenhut/fort whatevah maken leuk he
Lekker duurquote:
Lekker pushen, want dat werkt welquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Stond heel stuk over in de krant dat jongeren steeds vaker burn out krijgen want gewoon een diploma is niet meer goed genoeg en dat ouders steeds vaker in discussie gaan omdat ze neit willen dat hun kind vmbo gaat doen.
Ik vind dat echt zo erg
Ga nog wel keer opleiding doen hoor wees maar niet bangquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:24 schreef zeer het volgende:
[..]
noel hoort helemaal niet bij hbo plebs hoor![]()
ik ook, al die aanstellers met burn-outsquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Stond heel stuk over in de krant dat jongeren steeds vaker burn out krijgen want gewoon een diploma is niet meer goed genoeg en dat ouders steeds vaker in discussie gaan omdat ze neit willen dat hun kind vmbo gaat doen.
Ik vind dat echt zo erg
ja maar het gaat bij jou niet om opleiding, maar het gebrek aan een fatsoenlijk IQquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga nog wel keer opleiding doen hoor wees maar niet bang
ik wens je er al het succes van de wereld bijquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga nog wel keer opleiding doen hoor wees maar niet bang
en het zijn van een totale cuntquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar het gaat bij jou niet om opleiding, maar het gebrek aan een fatsoenlijk IQ
't zal je nog verbazenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja maar het gaat bij jou niet om opleiding, maar het gebrek aan een fatsoenlijk IQ
Ik denk niet dat jij dit meentquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:30 schreef zeer het volgende:
[..]
ik wens je er al het succes van de wereld bij
hoef geen spermaquote:
ik ging vroegah op de basisschool wel eens tussen de jassen zitten en dan kon niemand me vindenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oeh ja lekker knus, altijd dol geweest op hutje bouwen.
meuhhquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker pushen, want dat werkt wel
Zo snap ik niet dat jij bij bepaalde mensen in het kontje kruipt. Tjah ieder z'n ding hequote:Op woensdag 3 mei 2017 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap niet waarom je je anders als een totale mongool zou gedragen
3e dag no porn mo fap hierquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was ik al, word echt hitsig van die grote negerlullen.
ik val op innerlijk, vandaarquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo snap ik niet dat jij bij bepaalde mensen in het kontje kruipt. Tjah ieder z'n ding he
nee daar heb ik mn trui voorquote:
Super bang, kan er s nachts niet van slapen zo bangquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
crack ik ben bang voor te hoge postcount dus kom met de prachtige multiquote aids
houd dit vastquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb onbewust ook al twee dagen niet gefapt.
Helaas ben ik hartstikke legitquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:34 schreef Le_Professeur het volgende:
blijkt noel gewoon het troll account van drebin te zijn dadelijk
ga je me steunen in deze avond/nacht zonder kcal?quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Super bang, kan er s nachts niet van slapen zo bang
Waarom geen kcal?quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga je me steunen in deze avond/nacht zonder kcal?
snap ik, jij kijkt gewoon ondeugend in de spiegelquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb echt heeel lang geen porno meer gekeken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |