hoe komt hetquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PsstIk hoor net dat Frank op sterven na dood is
hey vleeschpetquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey hey hey en jullie zijn allemaal gay
ja raar eigenlijk dat ze er nog niet is, zal er toch iets in haar bloed hebben gezetenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakker
Holland.quote:
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop jij ook dat haar bloed vandaag goed is?
vooral ook dat ie je naam verkeerd schrijftquote:
Ik deel deze scepsis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.
waar?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je frietbek nou een keer man, ik heb ook gevoel
Of juist wel?!quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus is het vandaag ook goed? Wat een vreemde redenering
terwijl we daar toch op gehamerd hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow, wie weet ligt ze kotsend in het ziekenhuis of zo. Doe eens ff normaal man.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |