oke doeiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat een kut-reply, ik ga weer
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had het over de gemiddelde vleeseter, niet over een parodische rechtse liberaal die probeert wildvreemden op internet te overtuigen dat ie the rich life leeft
Echt he zit wss vol met gekke middeltjes.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke doei
je post een neger, die zijn nooit lijkbleek
je post een boldybuilder, die zijn niet uitgemergeld en futloos
maar wel knap dat je een vegan monster hebt gevonden!!
kip is toch ook gevogeltequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vlees, want gevogelte is gewoon vlees ondanks het onderscheid dat menukaarten maken.
Oh-oh nuhuhquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.
Hahahaha ja ik zat ook al wtfquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en vervolgens pakt een andere vent zn kind af en rent er mee weg
Psstquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mods komen zo, kan je een verzoekje voor een wijziging indienen.
dat is jouw mening en die respecteer ik maar ik denk er zelf genuanceerder overquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.
nee kip is vlees en kip is moordquote:
hey Kimquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
succes en maak er een geile tijd van
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakkerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mods komen zo, kan je een verzoekje voor een wijziging indienen.
Hoop jij ook dat haar bloed vandaag goed is?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakker
WHC schatjequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey hey hey en jullie zijn allemaal gay
hoe komt hetquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
PsstIk hoor net dat Frank op sterven na dood is
hey vleeschpetquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey hey hey en jullie zijn allemaal gay
ja raar eigenlijk dat ze er nog niet is, zal er toch iets in haar bloed hebben gezetenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakker
Holland.quote:
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop jij ook dat haar bloed vandaag goed is?
vooral ook dat ie je naam verkeerd schrijftquote:
Ik deel deze scepsis.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.
waar?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je frietbek nou een keer man, ik heb ook gevoel
Of juist wel?!quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik betwijfel het. Ik heb op dit moment, gezien tijdstip, niet de indruk dat ze bezig is met het verbeteren van haar ritme.
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus is het vandaag ook goed? Wat een vreemde redenering
terwijl we daar toch op gehamerd hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wow, wie weet ligt ze kotsend in het ziekenhuis of zo. Doe eens ff normaal man.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
echt zo'n feyenoord miet die zich meteen weer terugtrektquote:
Cobalt ipv ijzer in de heemgroep?quote:
Ligt het nou aan mij of kun je die underpants zien bij dat optreden van zequote:
Had je vader ook beter kunnen doenquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
echt zo'n feyenoord miet die zich meteen weer terugtrekt
meer beetje pruisisch blauwquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Cobalt ipv ijzer in de heemgroep?
kijk jij weer naar hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of kun je die underpants zien bij dat optreden van ze
Hoorde dat idd van iemandquote:
die had in ieder geval kans om het te doen maar niet gedaan.quote:
GODVERDOMME SCHRIK ME KAPOT MAN GEKquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
die had in ieder geval kans om het te doen maar niet gedaan.
Jouw vader daarintegen bleef hangen achter die weerhaken in de kut van je moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |