oke doeiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en wat een kut-reply, ik ga weer
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:37 schreef zeer het volgende:
[..]
ik had het over de gemiddelde vleeseter, niet over een parodische rechtse liberaal die probeert wildvreemden op internet te overtuigen dat ie the rich life leeft
Echt he zit wss vol met gekke middeltjes.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke doei
je post een neger, die zijn nooit lijkbleek
je post een boldybuilder, die zijn niet uitgemergeld en futloos
maar wel knap dat je een vegan monster hebt gevonden!!
kip is toch ook gevogeltequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vlees, want gevogelte is gewoon vlees ondanks het onderscheid dat menukaarten maken.
Oh-oh nuhuhquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.
Hahahaha ja ik zat ook al wtfquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en vervolgens pakt een andere vent zn kind af en rent er mee weg
Psstquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mods komen zo, kan je een verzoekje voor een wijziging indienen.
dat is jouw mening en die respecteer ik maar ik denk er zelf genuanceerder overquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En de gemiddelde vleeseter is natuurlijk een tokkie die niet begrijpt quinoa de toekomst is.
nee kip is vlees en kip is moordquote:
hey Kimquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
succes en maak er een geile tijd van
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakkerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mods komen zo, kan je een verzoekje voor een wijziging indienen.
Hoop jij ook dat haar bloed vandaag goed is?quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Amarantha is normaliter zo rond 2 uur wakker
WHC schatjequote:Op woensdag 3 mei 2017 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey hey hey en jullie zijn allemaal gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |