Echt prachtige meid iddquote:
Misschien cared ze niet.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
terwijl we daar toch op gehamerd hebben
Dit. Walgelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
beetje over users praten als ze er niet zijn
Niet caren om je gezondheid is wel onverstandig maar dat moet eenieder zelf weten uiteindelijk.quote:
Moet jij zeggen, laffe stakkerboiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
beetje over users praten als ze er niet zijn
mooiquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
GODVERDOMME SCHRIK ME KAPOT MAN GEK
ik scheld je altijd uit waar je bij bent hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, laffe stakkerboi
Dat jij constant bans hebt en er dus 'niet bent' kan hij niks aan doen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, laffe stakkerboi
Daarom. Vaak weten die mensen ook wel dat ze niet goed zitten maar boeit niet genoeg.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet caren om je gezondheid is wel onverstandig maar dat moet eenieder zelf weten uiteindelijk.
waar is je eigen quote over huispsycholoogquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. Vaak weten die mensen ook wel dat ze niet goed zitten maar boeit niet genoeg.
op FOK!?, geen idee. Ben trouwen mbo psycholoog dat is wel wat anders.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waar is je eigen quote over huispsycholoog
totdat het goed misgaatquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom. Vaak weten die mensen ook wel dat ze niet goed zitten maar boeit niet genoeg.
Dagelijksquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
heeft iemand van jullie wel eens drie appelen in zijn anus gestopt?
Nee, maar wel een pruim.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
Faka broerquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Nauwelijks tijd gehad vandaag voor mijn boys hier![]()
Ja, precies. Als het kalf verdronken is dempt men de put ja tochquote:
alleen vissticksquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
nee alleen een peer, die loopt mooi afquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:56 schreef TARDIS. het volgende:
DOE DANNNNquote:Op woensdag 3 mei 2017 15:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik scheld je altijd uit waar je bij bent hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |