Oeleboelequote:Op woensdag 3 mei 2017 17:00 schreef zeer het volgende:
[..]
typisch gedrag voor asocialen weer, dat gescheld
Ja hou nou maar op met je sneue gezuigquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:07 schreef zeer het volgende:
[..]
primaire geluiden passen goed bij je evolutionaire positie
ik pis op je opleiding en lach om de teleurstelling van je oudersquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op met je sneue gezuig
Dit komt mij bekend voor maar dan toch net iets andersquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ik pis op je opleiding en lach om de teleurstelling van je ouders
je hebt natuurlijk helemaal geen diploma xDquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit komt mij bekend voor maar dan toch net iets anders
Jij voelt je nu vast ontzettend stoer en goed omdat je meer diploma's hebt dan ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:17 schreef zeer het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk helemaal geen diploma xD
kijk deze man de gebeten hond spelenquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij voelt je nu vast ontzettend stoer en goed omdat je meer diploma's hebt dan ik.
Mag je vinden maar het maakt jezelf alleen maar triester
welneequote:Op woensdag 3 mei 2017 17:20 schreef Crack_ het volgende:
Zeer vindt opleidingsniveau wel belangrijk heb ik ook het idee ja
Je maakt er redelijk wat opmerkingen over, ook van dat je zelf maar bij het hbo plebs hoort oid. Maar he, ik zal het wel weer allemaal te serieus nemen ofzoquote:
Ga huilen joh, mietquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
Noel steekt 1vs1 messen in ogen pist over lijken heen en lacht om het verdriet bsn ouders nav gestorven kinderen.
'Zeer is echt triest dat ie over diploma's begint'
quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef zeer het volgende:
Noel steekt 1vs1 messen in ogen pist over lijken heen en lacht om het verdriet bsn ouders nav gestorven kinderen.
'Zeer is echt triest dat ie over diploma's begint'
noel hoort helemaal niet bij hbo plebs hoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je maakt er redelijk wat opmerkingen over, ook van dat je zelf maar bij het hbo plebs hoort oid. Maar he, ik zal het wel weer allemaal te serieus nemen ofzo
Prof heeft wel interesse zag ik.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb diplomas en alsnog is alles kut, come at me
oeh ja lekker knus, altijd dol geweest op hutje bouwen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga een dekenhut/fort whatevah maken leuk he
Lekker duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |