Kut he.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah beetje zeiken op Rotterdam maar er ondertussen wel lekker je zakken vullen. Klootzak
quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
CUL / Vitaminenpillen voor 50plussers![]()
Komt omdat de Rotterdammers zelf niet capabel zijn. Staatsmongooltjesquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah beetje zeiken op Rotterdam maar er ondertussen wel lekker je zakken vullen. Klootzak
Klopt over het algemeen wel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Komt omdat de Rotterdammers zelf niet capabel zijn. Staatsmongooltjes
Geeft niks hoor. Heeft Tilburg ook last vanquote:
Breda > Tilburgquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Heeft Tilburg ook last van
toch jammer dat ik daar nooit begonnen ben aan de uni.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Brabantquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Tja je punt is wel van tafel.quote:Op woensdag 3 mei 2017 15:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oke doei
je post een neger, die zijn nooit lijkbleek
je post een boldybuilder, die zijn niet uitgemergeld en futloos
maar wel knap dat je een vegan monster hebt gevonden!!
True.. hadden we samen kleine chineesjes van de kinderfiets af kunnen trappenquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
toch jammer dat ik daar nooit begonnen ben aan de uni.
Dan waren we nu buren.
wat een gemisquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
True.. hadden we samen kleine chineesjes van de kinderfiets af kunnen trappen
beide even ergquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij Ajax zijn de supporters achter het doel letterlijk gehandicapt. Weet niet wat erger is.
Geeft niet, kwestie van persoonlijke voorkeur toch. Ik heb er gestudeerd en hou dus van Breda.quote:
Ik ga alleen naar Breda om onderweg flink te kakken in de trein. Dan te wachten tot de trein stil staat op station Breda en dan door te spoelen. Daarna vlug de trein terug naar Tilburg.quote:Op woensdag 3 mei 2017 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geeft niet, kwestie van persoonlijke voorkeur toch. Ik heb er gestudeerd en hou dus van Breda.
Als je uit Oss komt ben je voor TOPquote:Op woensdag 3 mei 2017 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de Rotterdamse denker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |