en dan gaat het nog niets wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij van ouderdom bent gestorven heb ik nog 40 jaar om te trouwen godverdomme
Dat bepaal ik zelf wel, klootviool.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mss kan je hermann even de tijd gunnen, druktemaker
doe normaal of ik verander mijn UI in de standaard UI en verwijder mijn sig en kom nooit meer terugquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan gaat het nog niets worden
doequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal of ik verander mijn UI in de standaard UI en verwijder mijn sig en kom nooit meer terug
ermee rijmt toch niet of welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Catkiller het volgende:
ermaa?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal of ik verander mijn UI in de standaard UI en verwijder mijn sig en kom nooit meer terug
DAT IS GEEN FOUT MAN REEEEEEEEEEEEEEEETKEEEEEEEVEEEEEEEEEERRRRRRRquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
die typefout in de TT, wat een downie
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT IS GEEN FOUT MAN REEEEEEEEEEEEEEEETKEEEEEEEVEEEEEEEEEERRRRRRR
nee, het is een nederlands woord, ermaaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT IS GEEN FOUT MAN REEEEEEEEEEEEEEEETKEEEEEEEVEEEEEEEEEERRRRRRR
ongelofelijke kutzooiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nog steeds oranjeen geen oproep van het ziekenhuis godkk
Hehehequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Post weggehaald. 50% voor mijn vriend Zosk en 50% omdat ik geen karakter heb.
ja die strijd win je nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als leeftijd het enige is om je beter te voelen ga je verraden worden
oh ik dacht dat ik ermaa verzonnen hadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, het is een nederlands woord, ermaa
godtievus, domme mislukte handdoekenvouwer
Heeeey vleeschpet!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als leeftijd het enige is om je beter te voelen ga je verraden worden
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurtquote:
hoeft ook niet, want ik win hem op elk ander front, en die leeftijd gaat vanzelf, daar hoef ik niets voor te doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja die strijd win je niet
nee echt niet
Hahaha is da een verwijzing naar zosk?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk spelertje die nummer 7 daar gaan we nog veel van horen
Ik ga dit niet proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurt
Aangezien ik nu toch net zit te gieren ga ik dat es proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurt
ik gun jou geen plezier, jij bent echt een rot userquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aangezien ik nu toch net zit te gieren ga ik dat es proberen
Vroeger zei je gewoon hoi terig glimmende boterbalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek, achterlijke keutellikker
dus ook in dik en dom zijn? haha dikke domboquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoeft ook niet, want ik win hem op elk ander front, en die leeftijd gaat vanzelf, daar hoef ik niets voor te doen
Alleen maar omdak je een lul noemde vanmiddag?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik gun jou geen plezier, jij bent echt een rot user
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus ook in dik en dom zijn? haha dikke dombo
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klbquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Alleen maar omdak je een lul noemde vanmiddag?
Hahah echt gay als et logistiek eenvoudiger is om iets in je hol te stoppen ipv er uitquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?
Ik zal beter mn best doen. Mag ik wenger wel een lul vinden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klb
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkeesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
ohquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkees
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
vind het wel een geil idee eigenlijk, morgenochtend proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan je naam schrijven op je hoofdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het wel een geil idee eigenlijk, morgenochtend proberen
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzes
wat is een kuzuquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzes
Nee eensquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
plek zat, zelfs voor jouw naamquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En dan je naam schrijven op je hoofd
Iemand die twee x hetzelfde bericht quote in 1 postquote:
Spijtige reactiequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahah echt gay als et logistiek eenvoudiger is om iets in je hol te stoppen ipv er uit
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Iemand die twee x hetzelfde bericht quote in 1 post
echt hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK PER ONGELUK 2X SNEL HEB GEKLIKT TYFUSMONGOOLquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Cq. Teringdom
IK VERGEEF JE ALS JE ER EEN TOPIC AAN WIJDTquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK PER ONGELUK 2X SNEL HEB GEKLIKT TYFUSMONGOOL
nee, het spijt je niet, je kan gewoon niets, je had beter gewoon dood kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK PER ONGELUK 2X SNEL HEB GEKLIKT TYFUSMONGOOL
dan stond die uit context gehaalde quote tenminste niet in je sigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, het spijt je niet, je kan gewoon niets, je had beter gewoon dood kunnen zijn
jawel hoor, die blijft staanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan stond die uit context gehaalde quote tenminste niet in je sig
zolang je er zelf maar in geloofdtquote:
jij bent de enige hier die ik zonder ironie een achterlijke mongool kan noemenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
morgen sollicitatie, had net account aangemaakt en mn gegevens ingevuld op site
kan je geen turkse nationaliteit opgevenomdat je dan ook veld verblijfsvergunning erbij krijgt die je moet invullen
dus je moet nederlandse nationaliteit opgeven omdat je anders formulier niet kan afronen
kkracisten
Deze instelling zal je helpen om aangenomen te worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je geen turkse nationaliteit opgevenomdat je dan ook veld verblijfsvergunning erbij krijgt die je moet invullen
dus je moet nederlandse nationaliteit opgeven omdat je anders formulier niet kan afronen
kkracisten
uwv?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze instelling zal je helpen om aangenomen te worden.
Ah bedankt Hermanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige hier die ik zonder ironie een achterlijke mongool kan noemen
waar solliciteer je op vuile kkracistquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
kkracisten
Ga jou rapporteren als gulenist.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
kkracisten
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige hier die ik zonder ironie een achterlijke mongool kan noemen
Trquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
kkracisten
er werken alleen maar vrouwen bij zijn gemeentequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima heeft dus niet eens een Nederlands paspoort?
Haar billen waren al perfect.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou, het punt is dus dat je grotere billen krijgt
klim over het hek en spiets je ballen, je gaat er toch niets mee doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
probeerde kaartjes dance valley te winnen via im in
20 spins gedaan en niks![]()
wil daar echt heen
geen idee, maar dat was dus het puntquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar billen waren al perfect.
joh..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, maar dat was dus het punt
Wat een gentlemen ben je ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, ik denk, ik leg het uit, zo ben ik
ja, een echte heerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gentlemen ben je ook.
omg mènquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klim over het hek en spiets je ballen, je gaat er toch niets mee doen
ja geef toe, ik heb gelijkquote:
wanneer ga jij stoppen met fok?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
weleens tijd dat hier de aandacht op wordt gevestigd, na ik altijd zo wordt beschimpt hier
je bent niet uitgenodigd voor de crematie hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
want ik begin er nu toch wel zin in te krijgen
besteed ook liever mijn tijd aan belangrijke zakenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je bent niet uitgenodigd voor de crematie hoor
snap ik, druk leven als ex handdoeken vouwerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
besteed ook liever mijn tijd aan belangrijke zaken
nou nouquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk lig jij 1 jaar voordat je van je pensioen mag genieten een paar meter onder
dit gaat te verquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en dan nog heb ik er meer van gemaakt dan jij
is maar net wat je daaronder verstaatquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
en dan nog heb ik er meer van gemaakt dan jij
in hermann's geval niet echt hoor, niets is nietsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is maar net wat je daaronder verstaat
ben gelukkig nog niet op het punt gekomen dat ik praat met frambozenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ken frambozen met meer toekomst
scherp wel, schoot in de lachquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben gelukkig nog niet op het punt gekomen dat ik praat met frambozen
kun je nu weer aardig gaan doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scherp wel, schoot in de lach
Probeer via zielige loser fondsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
probeerde kaartjes dance valley te winnen via im in
20 spins gedaan en niks![]()
wil daar echt heen
goedeavondquote:
Hallonnetjesquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Volgens Chrome is dat nog een woord ook
Kennelijk gebruik je het te vaakquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Volgens Chrome is dat nog een woord ook
Dat domme nummer bedoel je?quote:
DOE NIET ALSOF JE HEEL ERG DOM BENTquote:
Fien hoor als je zo kan leven.quote:
eerste aziaat die geen dokter wordt dusquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval zeer zeker niet slim
Natuurlijk word ik geen dokter.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste aziaat die geen dokter wordt dus
De positie slimste user van de SC is al bezet, tja, dan maar dom blijvenquote:
die liet weten dat hij zich schaamt dat hij hier post dus hij is gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
De positie slimste user van de SC is al bezet, tja, dan maar dom blijven
Zie niets helaas.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ] man man man
zou mn vleestoeter kneiterhard erin rammen
Schaam me helemaal nergens voorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die liet weten dat hij zich schaamt dat hij hier post dus hij is gediskwalificeerd
Echte allrounder die haasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden het over de slimste user niet de combinatie slimste, knapste en meest ripped user
En dan toch sexy zijn, het is ware kunstquote:
Kunnen zo familie zijn, jij en ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden het over de slimste user niet de combinatie slimste, knapste en meest ripped user
is het ober?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:34 schreef Zosk het volgende:
Heb de link maar even gekopieerd, niet mijn smaak.
En mensen hier Apple maar verder sponsorenquote:We kennen Apple al jaren als het bedrijf van de grote getallen. Daar is er nog één bijgekomen. Het bedrijf heeft bij de presentatie van zijn kwartaalcijfers bekendgemaakt dat het meer dan een kwart biljoen dollar in kas heeft, 256 miljard om precies te zijn.
Applequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En mensen hier Apple maar verder sponsoren
een uur wachten op deze kutreactiequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:52 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt
beetje rare logicaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En mensen hier Apple maar verder sponsoren
maar iedereen weet dat Luigi en Daisy de beste zijnquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik moest even karten met Waluigi en Toad
quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit zeg je zeker ook tegen jezelf als er weer 2 weken aan afwas staat
Plastic bordjes, bestek en bekertjes, dan hoef je nooit meer af te wassen.quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit zeg je zeker ook tegen jezelf als er weer 2 weken aan afwas staat
goed plan, van dat vuilnis doet mijn moeder welquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Plastic bordjes, bestek en bekertjes, dan hoef je nooit meer af te wassen.
Wel wat vaker de vuilnis buiten zetten, dat wel
Als je het lang genoeg laat staan loopt het vanzelf wegquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
goed plan, van dat vuilnis doet mijn moeder wel
Maar ik was nummer 1quote:Op woensdag 3 mei 2017 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar iedereen weet dat Luigi en Daisy de beste zijn
Waar is HPLC gebleven?quote:
Metaknightquote:Op woensdag 3 mei 2017 00:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar iedereen weet dat Luigi en Daisy de beste zijn
Heb begrepen dat die man echt zo isquote:Op woensdag 3 mei 2017 01:28 schreef kdricklamar het volgende:
Posserje topics lezengeweldig die man ahahahahaha
Ben al overgelopen, haal speciaalbier herinneringen op met Zwabberquote:
Was ik maar een mongooltje, beetje kwijlen, beetje knuffelen en altijd blij zijn om simpele dingenquote:Op woensdag 3 mei 2017 01:51 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ja best tragisch maar hij heeft wel humor
Ik moet wel zeggen dat verstandelijk beperkten echt een heel mooi hart hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2017 02:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was ik maar een mongooltje, beetje kwijlen, beetje knuffelen en altijd blij zijn om simpele dingen
onzichtbaarheidsmantelquote:Op woensdag 3 mei 2017 06:48 schreef Mozy het volgende:
weet iemand hier hoe je een lichaam kan verstoppen?
Opstaan?quote:Op woensdag 3 mei 2017 07:18 schreef Mortaxx het volgende:
Pff snap niet hoe mensen dit iedere dag kunnen
voeren aan zwijnenquote:Op woensdag 3 mei 2017 06:48 schreef Mozy het volgende:
weet iemand hier hoe je een lichaam kan verstoppen?
Je durft de telefoon niet op te nemen dus wanneer iemand je belt met slecht nieuws krijg jij het niet te horen en kan je je blijven concentreren op je werk.quote:
vriend wat een prachtige dag vandaagquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je durft de telefoon niet op te nemen dus wanneer iemand je belt met slecht nieuws krijg jij het niet te horen en kan je je blijven concentreren op je werk.
ja rip srry dat je er zo achter moet komenquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:15 schreef Oberkullie het volgende:
He jongens Chai belt maar niet terug, denken jullie dat er iets aan de hand is ofzo?
doe mij zo iemand moet om de week ochtenddienst doen 6 uur beginnen ripquote:Op woensdag 3 mei 2017 07:40 schreef zeer het volgende:
is er bij jullie op de kolchoz niemand die iedereen wekt?
dacht al ergens Frankrijk adhv de Originaquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het op een na kleinste land ter wereld grgr vanuit de heli
geef me je nummer en je agenda en ik bel je wakkerquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe mij zo iemand moet om de week ochtenddienst doen 6 uur beginnen rip
echtquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:23 schreef zeer het volgende:
[..]
geef me je nummer en je agenda en ik bel je wakker
heerlijk tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe mij zo iemand moet om de week ochtenddienst doen 6 uur beginnen rip
belde toen we nog niet samenwoonde wel vaak m'n vriendin wakker als ze vroeg op moestquote:
ben je wel eens wakker gebeftquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ja hoor hij belt mij ook altijd wakker
quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:27 schreef zeer het volgende:
[..]
belde toen we nog niet samenwoonde wel vaak m'n vriendin wakker als ze vroeg op moest
Wel jammer dat ze me dan de huid volschelde mja
breng je mee ook naar werk. Dit wordt drama met OVquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:23 schreef zeer het volgende:
[..]
geef me je nummer en je agenda en ik bel je wakker
ligt er aan ligt het op de route?quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
breng je mee ook naar werk. Dit wordt drama met OV
kippen slachten (halal)quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx wat doe jij nu weer voor werk dan?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ja hoor hij belt mij ook altijd wakker
ik ben iets op het spoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:27 schreef zeer het volgende:
[..]
belde toen we nog niet samenwoonde wel vaak m'n vriendin wakker als ze vroeg op moest
Wel jammer dat ze me dan de huid volschelde mja
Ik moet bijna barfenquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:39 schreef zeer het volgende:
[..]
iedere dag dat onze vriendschap bloeit voelt als midzomerdag
Mietjequote:Op woensdag 3 mei 2017 08:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben dan wel om half 3 al klaar. Lol normaal begin ik om die tijd
fiod gebeld voor na controlequote:
Hallo nsb 2017quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |