en dan gaat het nog niets wordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als jij van ouderdom bent gestorven heb ik nog 40 jaar om te trouwen godverdomme
Dat bepaal ik zelf wel, klootviool.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mss kan je hermann even de tijd gunnen, druktemaker
doe normaal of ik verander mijn UI in de standaard UI en verwijder mijn sig en kom nooit meer terugquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en dan gaat het nog niets worden
doequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal of ik verander mijn UI in de standaard UI en verwijder mijn sig en kom nooit meer terug
ermee rijmt toch niet of welquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:13 schreef Catkiller het volgende:
ermaa?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe normaal of ik verander mijn UI in de standaard UI en verwijder mijn sig en kom nooit meer terug
DAT IS GEEN FOUT MAN REEEEEEEEEEEEEEEETKEEEEEEEVEEEEEEEEEERRRRRRRquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
die typefout in de TT, wat een downie
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT IS GEEN FOUT MAN REEEEEEEEEEEEEEEETKEEEEEEEVEEEEEEEEEERRRRRRR
nee, het is een nederlands woord, ermaaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
DAT IS GEEN FOUT MAN REEEEEEEEEEEEEEEETKEEEEEEEVEEEEEEEEEERRRRRRR
ongelofelijke kutzooiquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nog steeds oranjeen geen oproep van het ziekenhuis godkk
Hehehequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
Post weggehaald. 50% voor mijn vriend Zosk en 50% omdat ik geen karakter heb.
ja die strijd win je nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als leeftijd het enige is om je beter te voelen ga je verraden worden
oh ik dacht dat ik ermaa verzonnen hadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, het is een nederlands woord, ermaa
godtievus, domme mislukte handdoekenvouwer
Heeeey vleeschpet!quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als leeftijd het enige is om je beter te voelen ga je verraden worden
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurtquote:
hoeft ook niet, want ik win hem op elk ander front, en die leeftijd gaat vanzelf, daar hoef ik niets voor te doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja die strijd win je niet
nee echt niet
Hahaha is da een verwijzing naar zosk?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Leuk spelertje die nummer 7 daar gaan we nog veel van horen
Ik ga dit niet proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurt
Aangezien ik nu toch net zit te gieren ga ik dat es proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurt
ik gun jou geen plezier, jij bent echt een rot userquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Aangezien ik nu toch net zit te gieren ga ik dat es proberen
Vroeger zei je gewoon hoi terig glimmende boterbalquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou je bek, achterlijke keutellikker
dus ook in dik en dom zijn? haha dikke domboquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoeft ook niet, want ik win hem op elk ander front, en die leeftijd gaat vanzelf, daar hoef ik niets voor te doen
Alleen maar omdak je een lul noemde vanmiddag?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik gun jou geen plezier, jij bent echt een rot user
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus ook in dik en dom zijn? haha dikke dombo
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klbquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Alleen maar omdak je een lul noemde vanmiddag?
Hahah echt gay als et logistiek eenvoudiger is om iets in je hol te stoppen ipv er uitquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?
Ik zal beter mn best doen. Mag ik wenger wel een lul vinden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klb
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkeesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
ohquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkees
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
vind het wel een geil idee eigenlijk, morgenochtend proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |