Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurt
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus ook in dik en dom zijn? haha dikke dombo
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klbquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Alleen maar omdak je een lul noemde vanmiddag?
Hahah echt gay als et logistiek eenvoudiger is om iets in je hol te stoppen ipv er uitquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?
Ik zal beter mn best doen. Mag ik wenger wel een lul vinden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klb
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkeesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
ohquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkees
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
vind het wel een geil idee eigenlijk, morgenochtend proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan je naam schrijven op je hoofdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het wel een geil idee eigenlijk, morgenochtend proberen
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzes
wat is een kuzuquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzes
Nee eensquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
plek zat, zelfs voor jouw naamquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En dan je naam schrijven op je hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |