Ga jou rapporteren als gulenist.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
morgen sollicitatie, had net account aangemaakt en mn gegevens ingevuld op site
kan je geen turkse nationaliteit opgevenomdat je dan ook veld verblijfsvergunning erbij krijgt die je moet invullen
dus je moet nederlandse nationaliteit opgeven omdat je anders formulier niet kan afronen
kkracisten
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige hier die ik zonder ironie een achterlijke mongool kan noemen
Trquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
morgen sollicitatie, had net account aangemaakt en mn gegevens ingevuld op site
kan je geen turkse nationaliteit opgevenomdat je dan ook veld verblijfsvergunning erbij krijgt die je moet invullen
dus je moet nederlandse nationaliteit opgeven omdat je anders formulier niet kan afronen
kkracisten
er werken alleen maar vrouwen bij zijn gemeentequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dima heeft dus niet eens een Nederlands paspoort?
Haar billen waren al perfect.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou, het punt is dus dat je grotere billen krijgt
klim over het hek en spiets je ballen, je gaat er toch niets mee doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
probeerde kaartjes dance valley te winnen via im in
20 spins gedaan en niks![]()
wil daar echt heen
geen idee, maar dat was dus het puntquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haar billen waren al perfect.
joh..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geen idee, maar dat was dus het punt
Wat een gentlemen ben je ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, ik denk, ik leg het uit, zo ben ik
ja, een echte heerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gentlemen ben je ook.
omg mènquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
klim over het hek en spiets je ballen, je gaat er toch niets mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |