Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
schijnt dat als je poept en tegelijk klaarkomt je echt een superfijn orgasme krijgt omdat die bolus tegen je prostaat schuurt
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus ook in dik en dom zijn? haha dikke dombo
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klbquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Alleen maar omdak je een lul noemde vanmiddag?
Hahah echt gay als et logistiek eenvoudiger is om iets in je hol te stoppen ipv er uitquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hey maar hermann, even, heb je al iets van een leven opgebouwd?
Ik zal beter mn best doen. Mag ik wenger wel een lul vinden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je begint richting noel te glijden en dat vind ik echt dé tumor van klb
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkeesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een vinger in je hol stoppen? Lijkt me logistiek eenvoudiger.
ohquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je gaat tijdens het schijten toch geen vinger in je kont stoppen, mafkees
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzesquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leven is vrije tijd
ik heb alleen maar vrije tijd
dus ik heb een leven
vind het wel een geil idee eigenlijk, morgenochtend proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan je naam schrijven op je hoofdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vind het wel een geil idee eigenlijk, morgenochtend proberen
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzes
wat is een kuzuquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Soowww.. ben jij familie van Kuzu met je pareltjes van denkwijzes
Nee eensquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
plek zat, zelfs voor jouw naamquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
En dan je naam schrijven op je hoofd
Iemand die twee x hetzelfde bericht quote in 1 postquote:
Spijtige reactiequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hahah echt gay als et logistiek eenvoudiger is om iets in je hol te stoppen ipv er uit
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Iemand die twee x hetzelfde bericht quote in 1 post
echt hequote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK PER ONGELUK 2X SNEL HEB GEKLIKT TYFUSMONGOOLquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Cq. Teringdom
IK VERGEEF JE ALS JE ER EEN TOPIC AAN WIJDTquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK PER ONGELUK 2X SNEL HEB GEKLIKT TYFUSMONGOOL
nee, het spijt je niet, je kan gewoon niets, je had beter gewoon dood kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HET SPIJT ME DAT IK PER ONGELUK 2X SNEL HEB GEKLIKT TYFUSMONGOOL
dan stond die uit context gehaalde quote tenminste niet in je sigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, het spijt je niet, je kan gewoon niets, je had beter gewoon dood kunnen zijn
jawel hoor, die blijft staanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan stond die uit context gehaalde quote tenminste niet in je sig
zolang je er zelf maar in geloofdtquote:
jij bent de enige hier die ik zonder ironie een achterlijke mongool kan noemenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
morgen sollicitatie, had net account aangemaakt en mn gegevens ingevuld op site
kan je geen turkse nationaliteit opgevenomdat je dan ook veld verblijfsvergunning erbij krijgt die je moet invullen
dus je moet nederlandse nationaliteit opgeven omdat je anders formulier niet kan afronen
kkracisten
Deze instelling zal je helpen om aangenomen te worden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je geen turkse nationaliteit opgevenomdat je dan ook veld verblijfsvergunning erbij krijgt die je moet invullen
dus je moet nederlandse nationaliteit opgeven omdat je anders formulier niet kan afronen
kkracisten
uwv?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze instelling zal je helpen om aangenomen te worden.
Ah bedankt Hermanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent de enige hier die ik zonder ironie een achterlijke mongool kan noemen
waar solliciteer je op vuile kkracistquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
kkracisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |