doe mij zo iemand moet om de week ochtenddienst doen 6 uur beginnen ripquote:Op woensdag 3 mei 2017 07:40 schreef zeer het volgende:
is er bij jullie op de kolchoz niemand die iedereen wekt?
dacht al ergens Frankrijk adhv de Originaquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:18 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het op een na kleinste land ter wereld grgr vanuit de heli
geef me je nummer en je agenda en ik bel je wakkerquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe mij zo iemand moet om de week ochtenddienst doen 6 uur beginnen rip
echtquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:23 schreef zeer het volgende:
[..]
geef me je nummer en je agenda en ik bel je wakker
heerlijk tochquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doe mij zo iemand moet om de week ochtenddienst doen 6 uur beginnen rip
belde toen we nog niet samenwoonde wel vaak m'n vriendin wakker als ze vroeg op moestquote:
ben je wel eens wakker gebeftquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ja hoor hij belt mij ook altijd wakker
quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:27 schreef zeer het volgende:
[..]
belde toen we nog niet samenwoonde wel vaak m'n vriendin wakker als ze vroeg op moest
Wel jammer dat ze me dan de huid volschelde mja
breng je mee ook naar werk. Dit wordt drama met OVquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:23 schreef zeer het volgende:
[..]
geef me je nummer en je agenda en ik bel je wakker
ligt er aan ligt het op de route?quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
breng je mee ook naar werk. Dit wordt drama met OV
kippen slachten (halal)quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx wat doe jij nu weer voor werk dan?
quote:Op woensdag 3 mei 2017 08:26 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
ja hoor hij belt mij ook altijd wakker
ik ben iets op het spoorquote:Op woensdag 3 mei 2017 08:27 schreef zeer het volgende:
[..]
belde toen we nog niet samenwoonde wel vaak m'n vriendin wakker als ze vroeg op moest
Wel jammer dat ze me dan de huid volschelde mja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |