kun je nu weer aardig gaan doenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
scherp wel, schoot in de lach
Probeer via zielige loser fondsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:36 schreef Dimachaerus het volgende:
probeerde kaartjes dance valley te winnen via im in
20 spins gedaan en niks![]()
wil daar echt heen
goedeavondquote:
Hallonnetjesquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Volgens Chrome is dat nog een woord ook
Kennelijk gebruik je het te vaakquote:Op dinsdag 2 mei 2017 22:56 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Volgens Chrome is dat nog een woord ook
Dat domme nummer bedoel je?quote:
DOE NIET ALSOF JE HEEL ERG DOM BENTquote:
Fien hoor als je zo kan leven.quote:
eerste aziaat die geen dokter wordt dusquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval zeer zeker niet slim
Natuurlijk word ik geen dokter.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerste aziaat die geen dokter wordt dus
De positie slimste user van de SC is al bezet, tja, dan maar dom blijvenquote:
die liet weten dat hij zich schaamt dat hij hier post dus hij is gediskwalificeerdquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
De positie slimste user van de SC is al bezet, tja, dan maar dom blijven
Zie niets helaas.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ] man man man
zou mn vleestoeter kneiterhard erin rammen
Schaam me helemaal nergens voorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die liet weten dat hij zich schaamt dat hij hier post dus hij is gediskwalificeerd
Echte allrounder die haasquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden het over de slimste user niet de combinatie slimste, knapste en meest ripped user
En dan toch sexy zijn, het is ware kunstquote:
Kunnen zo familie zijn, jij en ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hadden het over de slimste user niet de combinatie slimste, knapste en meest ripped user
is het ober?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:34 schreef Zosk het volgende:
Heb de link maar even gekopieerd, niet mijn smaak.
En mensen hier Apple maar verder sponsorenquote:We kennen Apple al jaren als het bedrijf van de grote getallen. Daar is er nog één bijgekomen. Het bedrijf heeft bij de presentatie van zijn kwartaalcijfers bekendgemaakt dat het meer dan een kwart biljoen dollar in kas heeft, 256 miljard om precies te zijn.
Applequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En mensen hier Apple maar verder sponsoren
een uur wachten op deze kutreactiequote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:52 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie je het hebt
beetje rare logicaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En mensen hier Apple maar verder sponsoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |