Lijkt mij wel dik om daarin te mogen rond cruisen en een beetje mensen proberen aan te rijden. Ik weet nog wel toen ik een vakantiebaantje had in het magazijn als order picker. Die gasten zoefde je voorbij of je nou aan de kant ging of niet. Bazenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaa jonge je kan er toch mee heffen
bij je moeder in de kast staat er nog 1.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf waarom verkopen ze nergens bezems. Ben bij HEMA, 2 filialen van Xenos en Zeeman geweest. De Blokker is verdwenen
ja echt he, soms oppassen geblazen hier hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dik om daarin te mogen rond cruisen en een beetje mensen proberen aan te rijden. Ik weet nog wel toen ik een vakantiebaantje had in het magazijn als order picker. Die gasten zoefde je voorbij of je nou aan de kant ging of niet. Bazen
Ja maar daar koopt een mens toch zijn bezems.quote:
Noel gaat zo vast weer weg joh.quote:
ja vind je het gek dat alles failliet gaat zo. Zo'n HEMA verkoopt strijkplanken, vloerwissers en allerhande schoonmaakartikelen maar geen simpele bezemquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar daar koopt een mens toch zijn bezems.
Leuk, welke kleur kussens heb je gekocht?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Xenos 100 verschillende soorten kussentjes maar geen simpele bezem
je bent zelf een bezemquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Xenos 100 verschillende soorten kussentjes maar geen simpele bezem
Nee er zijn alleen users hier die geen seks hebben.quote:
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee er zijn alleen users hier die geen seks hebben.
Is niet erg hoor.quote:
ze hebben tegenwoordig toch ook gewoon xs?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt nog niet mee om daar de juiste maat in te vinden
seks is ook overratedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee er zijn alleen users hier die geen seks hebben.
condooms lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef zeer het volgende:
Ik zou graag willen toevoegen dat wingman condooms fantastisch zijn.
Moet je wel kijken waar die condooms vandaan komen. Een XS waar Zosk vandaan komt is toch een andere klasse dan een XS vanuit Amerika.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig toch ook gewoon xs?
Is zoquote:
Leuk, welke producten mag je bijvullen?quote:
Ik zeg niks want dan is TARDIS. straks weer emotioneel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Sowieso vind ik het belachelijk dat users hier elkaar niet ff in de brand helpen. Een centraal punt waar je je pandapunten kan inleveren zou fijn zijn
Blokker?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haags weet jij een winkel in centrum waar ik een bezem kan halen
Ik wilde net typen dat ik zin heb om te janken maar geen commentaar van Noel wilde hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg niks want dan is TARDIS. straks weer emotioneel.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
ze vliegen zeker zo van je pik af hhahahahahahquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef zeer het volgende:
Ik zou graag willen toevoegen dat wingman condooms fantastisch zijn.
wat is je puntquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:04 schreef zeer het volgende:
[..]
vruchtbare vrouwen zijn 100x aantrekkelijker dan hormonaal verstoorde vrouwen
gewoon naast die kopvodden kijkenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:04 schreef zeer het volgende:
[..]
vruchtbare vrouwen zijn 100x aantrekkelijker dan hormonaal verstoorde vrouwen
Bij Crack_. Zo'n heks heeft vast een bezem, hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die kopvodden weten ook wel waar ze goedkoop kunnen scorenquote:
echt neem wingmansquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een hekel aan condooms zeer.
Niet doen hoor! Dan neemt ze een morning after pill en gaat ze in al haar disbalans je uitschelden via whatsapp.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
zeg ff wanneer je eisprong is kan ik dat in mijn agenda zetten
Het is meer de handeling om ze te pakken, haalt me zo uit het moment en dan heb ik vaak geen zin meer.quote:
gelijk erectie wegquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is meer de handeling om ze te pakken, haalt me zo uit het moment en dan heb ik vaak geen zin meer.
Het is 387114 niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Dan neemt ze een morning after pill en gaat ze in al haar disbalans je uitschelden via whatsapp.
De KKK en Jimmy liken deze post.quote:
Dit. Ik ging een paar jaar geleden seks hebben met een meisje waar ik het al jaren en jaren mee wilde doen. Zij naakt ik naakt en helemaal botergeil. Moest ik een condoom hebben. Dus ik naakt terwijl zij ongeduldig op de dekens ligt door mijn kamer spartelen op zoek naar een condoom. Had ik er eentje, lukte het niet meer. Teringdingen.quote:
Nuquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
zeg ff wanneer je eisprong is kan ik dat in mijn agenda zetten
Heb je ADHD of zo dat je maar zo kort je aandacht bij iets kan houden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Ik ging een paar jaar geleden seks hebben met een meisje waar ik het al jaren en jaren mee wilde doen. Zij naakt ik naakt en helemaal botergeil. Moest ik een condoom hebben. Dus ik naakt terwijl zij ongeduldig op de dekens ligt door mijn kamer spartelen op zoek naar een condoom. Had ik er eentje, lukte het niet meer. Teringdingen.
heb meestal in nachtkastje wat liggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Ik ging een paar jaar geleden seks hebben met een meisje waar ik het al jaren en jaren mee wilde doen. Zij naakt ik naakt en helemaal botergeil. Moest ik een condoom hebben. Dus ik naakt terwijl zij ongeduldig op de dekens ligt door mijn kamer spartelen op zoek naar een condoom. Had ik er eentje, lukte het niet meer. Teringdingen.
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ADHD of zo dat je maar zo kort je aandacht bij iets kan houden?
dan wil je jezelf niet volledig aan de liefde geven op zulke momenten vriendquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is meer de handeling om ze te pakken, haalt me zo uit het moment en dan heb ik vaak geen zin meer.
lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben gewoon onzeker.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
dan wil je jezelf niet volledig aan de liefde geven op zulke momenten vriend
quote:
Gvdquote:
daarom nooit over condoom beginnen. Chicks vragen er maar zelden omquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
welk gedeelte van jou en je vriendin is viking dan???????????quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
kan ever niet wachten op mijn 50% Viking babies
Hoe is je bloed nu?quote:
Ik niet. Ik deed het altijd zonder met iedereen en dan met ellende van de stress bij de GGD en was er weer niets aan de hand en dan zei ik "vanaf nu doe ik het altijd met condoom" en die avond wordt je stijve toeter weer zonder bescherming omhelsd door vochtig kutvlees. Echt ellendig.quote:
Vervelend.quote:
Maar ik ben hypochonder.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom nooit over condoom beginnen. Chicks vragen er maar zelden om
Nou meid, wat een drama.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik deed het altijd zonder met iedereen en dan met ellende van de stress bij de GGD en was er weer niets aan de hand en dan zei ik "vanaf nu doe ik het altijd met condoom" en die avond wordt je stijve toeter weer zonder bescherming omhelsd door vochtig kutvlees. Echt ellendig.
hmh door de manier waarop je dit zegt krijg ik het idee dat je op dit moment eigenlijk strevende bent maar het niet door hebtquote:
derde chick in m'n leven die ik zonder deed gaf me chlamydia lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik deed het altijd zonder met iedereen en dan met ellende van de stress bij de GGD en was er weer niets aan de hand en dan zei ik "vanaf nu doe ik het altijd met condoom" en die avond wordt je stijve toeter weer zonder bescherming omhelsd door vochtig kutvlees. Echt ellendig.
waarom condoom gebruiken als je nooit seks hebquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is allemaal in het verleden hè. Ik gebruik nu keurig netjes condooms.
haha idd beetje dom lolquote:
Moest deze zin drie keer lezen voordat ik doorhad dat je stervende bedoelt.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
hmh door de manier waarop je dit zegt krijg ik het idee dat je op dit moment eigenlijk strevende bent maar het niet door hebt
lol ik vind het geil als meisjes geen condoom willen maar omdat ama zon kutmod is gaat mijn boner weer wegquote:
haha grapjequote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest deze zin drie keer lezen voordat ik doorhad dat je stervende bedoelt.
Had er eigenlijk nooit echt veel hekel aan maar tijdje terug weer gebruikt en is echt niks meer als je gewoon bareback gewend bentquote:
Die vergeet je tenminste nooit meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
derde chick in m'n leven die ik zonder deed gaf me chlamydia lol
Zou ama als user wel doen, als mod wil ik mijn dick eraf snijden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol ik vind het geil als meisjes geen condoom willen maar omdat ama zon kutmod is gaat mijn boner weer weg
haha bareback flikkerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had er eigenlijk nooit echt veel hekel aan maar tijdje terug weer gebruikt en is echt niks meer als je gewoon bareback gewend bent
hahaha echtquote:
Eerste keer dat ik seks had was zonder condoom was ze gelijk twee weken over tijd. Zo geschrokken dat ik twee jaar geen seks meer had.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
derde chick in m'n leven die ik zonder deed gaf me chlamydia lol
m'n vriendin ik ben Drentenaar dus praktisch Duitserquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
welk gedeelte van jou en je vriendin is viking dan???????????
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik seks had was zonder condoom was ze gelijk twee weken over tijd. Zo geschrokken dat ik twee jaar geen seks meer had.
oh lol mijn opa was fout in de oorlog dus ik ben ook een duitser denk ik hahahquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin ik ben Drentenaar dus praktisch Duitser
De enige reden waardoor dat tot je doordrong was door mij naam? jij bent ook dom.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef Mozy het volgende:
haha 2 nuts is ook dom want als ik denk met mijn ballen doe ik altijd domme dingen en 2 nuts staat natuurlijk voor de ballen die je in je zakje draagt als man dus dan denkt hij heel dom hahahah XD
Lekker ijzerrijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb dat vroeger ook wel gehad met mijn vriendin bedenk ik nu, bijna reden voor een feestje als ze toch weer ging bloeden.
vriend wtffffffffffquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De enige redeb waardoor dat tot je doordrong was door mij naam? jij bent ook dom.
Wow.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol ik vind het geil als meisjes geen condoom willen maar omdat ama zon kutmod is gaat mijn boner weer weg
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed om te horen. Trots.quote:
herkenbaar inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb dat vroeger ook wel gehad met mijn vriendin bedenk ik nu, bijna reden voor een feestje als ze toch weer ging bloeden.
Ook met mijn vriendin zeker?quote:
Denk je moeder.quote:
Tardis. ook maar alleen als je het als user doet. Niet als Mod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ze in haar vrije tijd doet.quote:
quote:
Moet hij het blauwe kleurtje maar even wegdenken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Tardis. ook maar alleen als je het als user doet. Niet als Mod.
Nee het is te laat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Tardis. ook maar alleen als je het als user doet. Niet als Mod.
Ja cachet is wel een leuke collega zegt ze.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
t is niet voor niks een hoer natuurlijk
ook fjn altijd als die gelukkig weer begint te bloedenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja cachet is wel een leuke collega zegt ze.
IK WIL NIET MEERquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar eerder vanmiddag was ik ook al moderator hoor.
Je moet er niet aan denken dat Noel zich voortplant nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ook fjn altijd als die gelukkig weer begint te bloeden
ja jesus stel je voor het plant zich voort.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ook fjn altijd als die gelukkig weer begint te bloeden
godverdomme, wat moet je daar nou ontopic over zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:25 schreef Catkiller het volgende:
Ama McGrath gaat offtopic in Iwanius zijn 5000 euro boete topic doe er wat aan aub
EIN VOLK.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:25 schreef Catkiller het volgende:
Ama McGrath gaat offtopic in Iwanius zijn 5000 euro boete topic doe er wat aan aub
TR voor doodsverwensingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Hahah je krijgt zo een note erbij lekker voor je sukkeltje.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, wat moet je daar nou ontopic over zeggen.
Mozy is de stasi manquote:
Hou gewoon je flikkerbipsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, wat moet je daar nou ontopic over zeggen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TR voor doodsverwensing
Kun het alleen goedmaken door een wedstrijdje te komen paalzitten.Succes met m'n soa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben gewoon badass, kneus.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah je krijgt zo een note erbij lekker voor je sukkeltje.
Ik heb geen interesse in hoe je kont er uit ziet debieltje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:25 schreef Catkiller het volgende:
Die maakt er een wokkel van hoorquote:
Prachtig wijfquote:
Prima, met je janksmoel. #TeamNoelquote:
nee totaal niet maat wil de hardheid van deze sc niet in het beding brengen door zo iets triviaals als onvoorwaardelijke broederliefdequote:
sssssssnakelady?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is dat ene mens dat met die Deen ging trouwen gebleven
Weg omdat het te vrouwonvriendelijk is hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is dat ene mens dat met die Deen ging trouwen gebleven
Hard zijnquote:
kan ik me niks bij voorstellen we zijn alleen eerlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weg omdat het te vrouwonvriendelijk is hier.
Voor nu wel, eens in het jaar zullen we een luchtige conversatie houden over hoe het gaat en over 5 jaar herkennen we elkaar niet eens meer als we elkaar passerenquote:
Hard gewordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor nu wel, eens in het jaar zullen we een luchtige conversatie houden over hoe het gaat en over 5 jaar herkennen we elkaar niet eens meer als we elkaar passeren
Zo gaat het nu al met mij en hoinkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor nu wel, eens in het jaar zullen we een luchtige conversatie houden over hoe het gaat en over 5 jaar herkennen we elkaar niet eens meer als we elkaar passeren
Zwakkere geslacht he.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan ik me niks bij voorstellen we zijn alleen eerlijk
Wijven kunnen ook niks hebben
Met ons ook alleen dan zonder de kontseks haha of niet dan Noel wat een dijenkletser weer.quote:
god heeft gitzwarte humorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ironisch, want Voldemort werd ook vaak gelinkt aan slangen en die had juist heel weinig neus.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben echt oppervlakkig als er een leuke vrouw in een metalband zit is de muziek spontaan beter dan wanneer er van die ongewassen harige mannen bezig zijn.
Hardop gelachen en de situatie uitgelegd aan mijn manager.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met ons ook alleen dan zonder de kontseks haha of niet dan Noel wat een dijenkletser weer.
Zij reageerde altijd superserieus in mijn lemmingtopicsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden iemand ontmoet die ECHT ZO ERG gELUKKIG wad
kon zij er ook om lachen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hardop gelachen en de situatie uitgelegd aan mijn manager.
Top, zorg wel dat die niet ook hierheen komt anders eindig je als Zosk.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hardop gelachen en de situatie uitgelegd aan mijn manager.
maak jij wel eens lemmingtopics?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zij reageerde altijd superserieus in mijn lemmingtopics
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden iemand ontmoet die ECHT ZO ERG gELUKKIG was
Haha prof ziet alleen schoonheid in dertien in het dozijn meisjes leuk hoor jongen. Alleen jammer dat ze allemaal niks in jou zien.quote:
Hoe is het Zosk vergaan?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Top, zorg wel dat die niet ook hierheen komt anders eindig je als Zosk.
komt omdat prof een dertien in dozijn lelijkerd isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha prof ziet alleen schoonheid in dertien in het dozijn meisjes leuk hoor jongen. Alleen jammer dat ze allemaal niks in jou zien.
haar kinderen waren minder blij hoorde ikquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:36 schreef zeer het volgende:
[..]
zelden iemand ontmoet die ECHT ZO ERG gELUKKIG was
spijtigquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nu niet meer maar ik maakte ze regelmatig.
Psychische mishandeling op de werkvloer en in de SC van dezelfde persoon.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha prof ziet alleen schoonheid in dertien in het dozijn meisjes leuk hoor jongen. Alleen jammer dat ze allemaal niks in jou zien.
Tering doe eens normaal.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
komt omdat prof een dertien in dozijn lelijkerd is
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Psychische mishandeling op de werkvloer en in de SC van dezelfde persoon.
oh de waarheid mag weer eens niet boven water komen hoorquote:
oh?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
haar kinderen waren minder blij hoorde ik
Nee hij lacht mij uit, hij moet normaal doen.quote:
De KLB SC is een safe space.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oh de waarheid mag weer eens niet boven water komen hoor
WAHRHEIT. of zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oh de waarheid mag weer eens niet boven water komen hoor
Moeder weet het beste toch, het pad van het naaktslakslijm.quote:
Volgens mij heb jij een andere prof voor jequote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja inderdaad. en jij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo'n kapsel nemen vrouwen toch als ze de 35 zijn gepasseerd
uhmmm ff denkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere prof voor je
boeie,quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo'n kapsel nemen vrouwen toch als ze de 35 zijn gepasseerd
of omdat hij een vampier isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, alleen ik zal nooit in zijn schaduw kunnen staan, want ik heb geen kelder
snakelady was wel erg instabiel volgens mij, is hier ook nog wel eens flink uitgebreid geweest over haar verleden edquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moeder weet het beste toch, het pad van het naaktslakslijm.
Lexa / Tinder proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het wel eens met een oudere vrouw willen doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
padum tishquote:
Een jaar geleden zaten we makkelijk aan 300 posts de manquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Klaagbaak van 02-05-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 181 TARDIS.
02 128 Azpilicueta
03 125 Amarantha
04 108 haags_kwartiertje
05 105 2NutZ
Respect jongens
toen waren al die lage levensvormen hier nog nietquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een jaar geleden zaten we makkelijk aan 300 posts de man
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:50 schreef zeer het volgende:
[..]
toen waren al die lage levensvormen hier nog niet
Leuke tijden waren het.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Olijvenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:52 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme waarom stoppen ze hier in ELK FUCKING GERECHT smerige olijven in alle kleuren![]()
![]()
namen?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:50 schreef zeer het volgende:
[..]
blij zijn met wat je krijgt gvd..quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:52 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdomme waarom stoppen ze hier in ELK FUCKING GERECHT smerige olijven in alle kleuren![]()
![]()
waar is hierquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:52 schreef Oberkullie het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Klaagbaak van 02-05-2017
nr / aantal posts / gebruiker
01 181 TARDIS.
02 128 Azpilicueta
03 125 Amarantha
04 108 haags_kwartiertje
05 105 2NutZ
Respect jongens
Kut is dat he.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hadden er nog wel meer kunnen zijn alleen af en toe komt er ineens weer werk tussendoor
dat moeten ze afschaffenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hadden er nog wel meer kunnen zijn alleen af en toe komt er ineens weer werk tussendoor
Zoals Arch Enemyquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben echt oppervlakkig als er een leuke vrouw in een metalband zit is de muziek spontaan beter dan wanneer er van die ongewassen harige mannen bezig zijn.
Denk dat ze bij het leger des Heils hier kaviaar serverenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
blij zijn met wat je krijgt gvd..
krijgen ze vreten bij het Leger des Heils, nog niet goed
Vrij weinig last van deze week.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
waar ben je, ik kom er aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat ze bij het leger des Heils hier kaviaar serveren
gepocheerd man das beterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
Kaviaar? Dat is toch visseneieren? Doe er maar twee. Zacht gekookt.
Hihahoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
Kaviaar? Dat is toch visseneieren? Doe er maar twee. Zacht gekookt.
nog zo'n vieze metalhead, het stikt er hier vanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
over gepocheerd gesproken hier hedde die lillikerd weerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog zo'n vieze metalhead, het stikt er hier van
Ik zie het probleem niet. Hij heeft plezier nou lekker laten gaan...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_het_eerst_uit.html
ik ben nog erger dan hem ken je nagaan
belachelijk dat ze hem belachelijk maken ook
niet zo projecterenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Pensylvania het volgende:
mee zijn bakkes als een gepocheerd struisvogel ei
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Typisch dat jullie tegelijk beginnen met postenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog zo'n vieze metalhead, het stikt er hier van
hier scoor je punten meequote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een enorm grote debiel.
Hij is ladderzat jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Hij heeft plezier nou lekker laten gaan...
Hij caret niet, jij wel. Dat is het verschil
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een enorm grote debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |