godverdomme, wat moet je daar nou ontopic over zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:25 schreef Catkiller het volgende:
Ama McGrath gaat offtopic in Iwanius zijn 5000 euro boete topic doe er wat aan aub
EIN VOLK.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:25 schreef Catkiller het volgende:
Ama McGrath gaat offtopic in Iwanius zijn 5000 euro boete topic doe er wat aan aub
TR voor doodsverwensingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Hahah je krijgt zo een note erbij lekker voor je sukkeltje.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, wat moet je daar nou ontopic over zeggen.
Mozy is de stasi manquote:
Hou gewoon je flikkerbipsquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
godverdomme, wat moet je daar nou ontopic over zeggen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
TR voor doodsverwensing
Kun het alleen goedmaken door een wedstrijdje te komen paalzitten.Succes met m'n soa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben gewoon badass, kneus.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah je krijgt zo een note erbij lekker voor je sukkeltje.
Ik heb geen interesse in hoe je kont er uit ziet debieltje.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:25 schreef Catkiller het volgende:
Die maakt er een wokkel van hoorquote:
Prachtig wijfquote:
Prima, met je janksmoel. #TeamNoelquote:
nee totaal niet maat wil de hardheid van deze sc niet in het beding brengen door zo iets triviaals als onvoorwaardelijke broederliefdequote:
sssssssnakelady?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is dat ene mens dat met die Deen ging trouwen gebleven
Weg omdat het te vrouwonvriendelijk is hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:30 schreef Mortaxx het volgende:
Waar is dat ene mens dat met die Deen ging trouwen gebleven
Hard zijnquote:
kan ik me niks bij voorstellen we zijn alleen eerlijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weg omdat het te vrouwonvriendelijk is hier.
Voor nu wel, eens in het jaar zullen we een luchtige conversatie houden over hoe het gaat en over 5 jaar herkennen we elkaar niet eens meer als we elkaar passerenquote:
Hard gewordenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor nu wel, eens in het jaar zullen we een luchtige conversatie houden over hoe het gaat en over 5 jaar herkennen we elkaar niet eens meer als we elkaar passeren
Zo gaat het nu al met mij en hoinkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor nu wel, eens in het jaar zullen we een luchtige conversatie houden over hoe het gaat en over 5 jaar herkennen we elkaar niet eens meer als we elkaar passeren
Zwakkere geslacht he.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:33 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kan ik me niks bij voorstellen we zijn alleen eerlijk
Wijven kunnen ook niks hebben
Met ons ook alleen dan zonder de kontseks haha of niet dan Noel wat een dijenkletser weer.quote:
god heeft gitzwarte humorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ironisch, want Voldemort werd ook vaak gelinkt aan slangen en die had juist heel weinig neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |