die kopvodden weten ook wel waar ze goedkoop kunnen scorenquote:
echt neem wingmansquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een hekel aan condooms zeer.
Niet doen hoor! Dan neemt ze een morning after pill en gaat ze in al haar disbalans je uitschelden via whatsapp.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
zeg ff wanneer je eisprong is kan ik dat in mijn agenda zetten
Het is meer de handeling om ze te pakken, haalt me zo uit het moment en dan heb ik vaak geen zin meer.quote:
gelijk erectie wegquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is meer de handeling om ze te pakken, haalt me zo uit het moment en dan heb ik vaak geen zin meer.
Het is 387114 niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Niet doen hoor! Dan neemt ze een morning after pill en gaat ze in al haar disbalans je uitschelden via whatsapp.
De KKK en Jimmy liken deze post.quote:
Dit. Ik ging een paar jaar geleden seks hebben met een meisje waar ik het al jaren en jaren mee wilde doen. Zij naakt ik naakt en helemaal botergeil. Moest ik een condoom hebben. Dus ik naakt terwijl zij ongeduldig op de dekens ligt door mijn kamer spartelen op zoek naar een condoom. Had ik er eentje, lukte het niet meer. Teringdingen.quote:
Nuquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
zeg ff wanneer je eisprong is kan ik dat in mijn agenda zetten
Heb je ADHD of zo dat je maar zo kort je aandacht bij iets kan houden?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Ik ging een paar jaar geleden seks hebben met een meisje waar ik het al jaren en jaren mee wilde doen. Zij naakt ik naakt en helemaal botergeil. Moest ik een condoom hebben. Dus ik naakt terwijl zij ongeduldig op de dekens ligt door mijn kamer spartelen op zoek naar een condoom. Had ik er eentje, lukte het niet meer. Teringdingen.
heb meestal in nachtkastje wat liggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Ik ging een paar jaar geleden seks hebben met een meisje waar ik het al jaren en jaren mee wilde doen. Zij naakt ik naakt en helemaal botergeil. Moest ik een condoom hebben. Dus ik naakt terwijl zij ongeduldig op de dekens ligt door mijn kamer spartelen op zoek naar een condoom. Had ik er eentje, lukte het niet meer. Teringdingen.
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je ADHD of zo dat je maar zo kort je aandacht bij iets kan houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |