Lijkt mij wel dik om daarin te mogen rond cruisen en een beetje mensen proberen aan te rijden. Ik weet nog wel toen ik een vakantiebaantje had in het magazijn als order picker. Die gasten zoefde je voorbij of je nou aan de kant ging of niet. Bazenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaa jonge je kan er toch mee heffen
bij je moeder in de kast staat er nog 1.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf waarom verkopen ze nergens bezems. Ben bij HEMA, 2 filialen van Xenos en Zeeman geweest. De Blokker is verdwenen
ja echt he, soms oppassen geblazen hier hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dik om daarin te mogen rond cruisen en een beetje mensen proberen aan te rijden. Ik weet nog wel toen ik een vakantiebaantje had in het magazijn als order picker. Die gasten zoefde je voorbij of je nou aan de kant ging of niet. Bazen
Ja maar daar koopt een mens toch zijn bezems.quote:
Noel gaat zo vast weer weg joh.quote:
ja vind je het gek dat alles failliet gaat zo. Zo'n HEMA verkoopt strijkplanken, vloerwissers en allerhande schoonmaakartikelen maar geen simpele bezemquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar daar koopt een mens toch zijn bezems.
Leuk, welke kleur kussens heb je gekocht?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Xenos 100 verschillende soorten kussentjes maar geen simpele bezem
je bent zelf een bezemquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:55 schreef Mortaxx het volgende:
Xenos 100 verschillende soorten kussentjes maar geen simpele bezem
Nee er zijn alleen users hier die geen seks hebben.quote:
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee er zijn alleen users hier die geen seks hebben.
Is niet erg hoor.quote:
ze hebben tegenwoordig toch ook gewoon xs?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Valt nog niet mee om daar de juiste maat in te vinden
seks is ook overratedquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee er zijn alleen users hier die geen seks hebben.
condooms lolquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef zeer het volgende:
Ik zou graag willen toevoegen dat wingman condooms fantastisch zijn.
Moet je wel kijken waar die condooms vandaan komen. Een XS waar Zosk vandaan komt is toch een andere klasse dan een XS vanuit Amerika.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ze hebben tegenwoordig toch ook gewoon xs?
Is zoquote:
Leuk, welke producten mag je bijvullen?quote:
Ik zeg niks want dan is TARDIS. straks weer emotioneel.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:01 schreef Azpilicueta het volgende:
Sowieso vind ik het belachelijk dat users hier elkaar niet ff in de brand helpen. Een centraal punt waar je je pandapunten kan inleveren zou fijn zijn
Blokker?quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haags weet jij een winkel in centrum waar ik een bezem kan halen
Ik wilde net typen dat ik zin heb om te janken maar geen commentaar van Noel wilde hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg niks want dan is TARDIS. straks weer emotioneel.
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:
ze vliegen zeker zo van je pik af hhahahahahahquote:Op dinsdag 2 mei 2017 15:58 schreef zeer het volgende:
Ik zou graag willen toevoegen dat wingman condooms fantastisch zijn.
wat is je puntquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:04 schreef zeer het volgende:
[..]
vruchtbare vrouwen zijn 100x aantrekkelijker dan hormonaal verstoorde vrouwen
gewoon naast die kopvodden kijkenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:04 schreef zeer het volgende:
[..]
vruchtbare vrouwen zijn 100x aantrekkelijker dan hormonaal verstoorde vrouwen
Bij Crack_. Zo'n heks heeft vast een bezem, hahaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |