lol ik vind het geil als meisjes geen condoom willen maar omdat ama zon kutmod is gaat mijn boner weer wegquote:
haha grapjequote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moest deze zin drie keer lezen voordat ik doorhad dat je stervende bedoelt.
Had er eigenlijk nooit echt veel hekel aan maar tijdje terug weer gebruikt en is echt niks meer als je gewoon bareback gewend bentquote:
Die vergeet je tenminste nooit meer.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
derde chick in m'n leven die ik zonder deed gaf me chlamydia lol
Zou ama als user wel doen, als mod wil ik mijn dick eraf snijden.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol ik vind het geil als meisjes geen condoom willen maar omdat ama zon kutmod is gaat mijn boner weer weg
haha bareback flikkerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had er eigenlijk nooit echt veel hekel aan maar tijdje terug weer gebruikt en is echt niks meer als je gewoon bareback gewend bent
hahaha echtquote:
Eerste keer dat ik seks had was zonder condoom was ze gelijk twee weken over tijd. Zo geschrokken dat ik twee jaar geen seks meer had.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
derde chick in m'n leven die ik zonder deed gaf me chlamydia lol
m'n vriendin ik ben Drentenaar dus praktisch Duitserquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
welk gedeelte van jou en je vriendin is viking dan???????????
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik seks had was zonder condoom was ze gelijk twee weken over tijd. Zo geschrokken dat ik twee jaar geen seks meer had.
oh lol mijn opa was fout in de oorlog dus ik ben ook een duitser denk ik hahahquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
m'n vriendin ik ben Drentenaar dus praktisch Duitser
De enige reden waardoor dat tot je doordrong was door mij naam? jij bent ook dom.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:19 schreef Mozy het volgende:
haha 2 nuts is ook dom want als ik denk met mijn ballen doe ik altijd domme dingen en 2 nuts staat natuurlijk voor de ballen die je in je zakje draagt als man dus dan denkt hij heel dom hahahah XD
Lekker ijzerrijkquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb dat vroeger ook wel gehad met mijn vriendin bedenk ik nu, bijna reden voor een feestje als ze toch weer ging bloeden.
vriend wtffffffffffquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De enige redeb waardoor dat tot je doordrong was door mij naam? jij bent ook dom.
Wow.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol ik vind het geil als meisjes geen condoom willen maar omdat ama zon kutmod is gaat mijn boner weer weg
quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik niet. Ik deed het altijd zonder met iedereen en dan met ellende van de stress bij de GGD en was er weer niets aan de hand en dan zei ik "vanaf nu doe ik het altijd met condoom" en die avond wordt je stijve toeter weer zonder bescherming omhelsd door vochtig kutvlees. Echt ellendig.
Goed om te horen. Trots.quote:
herkenbaar inderdaadquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:20 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb dat vroeger ook wel gehad met mijn vriendin bedenk ik nu, bijna reden voor een feestje als ze toch weer ging bloeden.
Ook met mijn vriendin zeker?quote:
Denk je moeder.quote:
Tardis. ook maar alleen als je het als user doet. Niet als Mod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ze in haar vrije tijd doet.quote:
quote:
Moet hij het blauwe kleurtje maar even wegdenken.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Tardis. ook maar alleen als je het als user doet. Niet als Mod.
Nee het is te laat.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Tardis. ook maar alleen als je het als user doet. Niet als Mod.
Ja cachet is wel een leuke collega zegt ze.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
t is niet voor niks een hoer natuurlijk
ook fjn altijd als die gelukkig weer begint te bloedenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja cachet is wel een leuke collega zegt ze.
IK WIL NIET MEERquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar eerder vanmiddag was ik ook al moderator hoor.
Je moet er niet aan denken dat Noel zich voortplant nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ook fjn altijd als die gelukkig weer begint te bloeden
ja jesus stel je voor het plant zich voort.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ook fjn altijd als die gelukkig weer begint te bloeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |