Vrij weinig last van deze week.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hadden er nog wel meer kunnen zijn alleen af en toe komt er ineens weer werk tussendoor
waar ben je, ik kom er aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat ze bij het leger des Heils hier kaviaar serveren
gepocheerd man das beterquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
Kaviaar? Dat is toch visseneieren? Doe er maar twee. Zacht gekookt.
Hihahoquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:02 schreef TARDIS. het volgende:
Kaviaar? Dat is toch visseneieren? Doe er maar twee. Zacht gekookt.
nog zo'n vieze metalhead, het stikt er hier vanquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
komt omdat prof een dertien in dozijn lelijkerd is
over gepocheerd gesproken hier hedde die lillikerd weerquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog zo'n vieze metalhead, het stikt er hier van
Ik zie het probleem niet. Hij heeft plezier nou lekker laten gaan...quote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_het_eerst_uit.html
ik ben nog erger dan hem ken je nagaan
belachelijk dat ze hem belachelijk maken ook
niet zo projecterenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Pensylvania het volgende:
mee zijn bakkes als een gepocheerd struisvogel ei
trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Typisch dat jullie tegelijk beginnen met postenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nog zo'n vieze metalhead, het stikt er hier van
hier scoor je punten meequote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een enorm grote debiel.
Hij is ladderzat jaquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Hij heeft plezier nou lekker laten gaan...
Hij caret niet, jij wel. Dat is het verschil
Sowquote:Op dinsdag 2 mei 2017 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best wel een enorm grote debiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |