WAHRHEIT. of zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
oh de waarheid mag weer eens niet boven water komen hoor
Moeder weet het beste toch, het pad van het naaktslakslijm.quote:
Volgens mij heb jij een andere prof voor jequote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
komt omdat prof een dertien in dozijn lelijkerd is
ja inderdaad. en jij.quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo'n kapsel nemen vrouwen toch als ze de 35 zijn gepasseerd
uhmmm ff denkenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een andere prof voor je
boeie,quote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zo'n kapsel nemen vrouwen toch als ze de 35 zijn gepasseerd
of omdat hij een vampier isquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
klopt, alleen ik zal nooit in zijn schaduw kunnen staan, want ik heb geen kelder
snakelady was wel erg instabiel volgens mij, is hier ook nog wel eens flink uitgebreid geweest over haar verleden edquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moeder weet het beste toch, het pad van het naaktslakslijm.
Lexa / Tinder proberenquote:Op dinsdag 2 mei 2017 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het wel eens met een oudere vrouw willen doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
padum tishquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |