Ja maar welke danquote:Op zondag 30 april 2017 21:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik ben 12 mei jarig. En wil 3 hapjes maken voor mijn bezoek
Waarom heb ik nu zo'n vermoeden dat CL zichzelf spontaan uitnodigt?quote:Op zondag 30 april 2017 21:56 schreef Lot88 het volgende:
https://www.leukerecepten(...)ecake-met-toblerone/ die en een appeltaart
nee heb komkommer met brie en walnoot, basilicumflensjes met rodeui in roomkaas, en gevulde champignonsquote:Op zondag 30 april 2017 21:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon een blokje kaas met een zilveruitje erop.
Ieuwquote:Op zondag 30 april 2017 21:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon een blokje kaas met een zilveruitje erop.
Portie bitterballen erbij, niks meer aan doenquote:Op zondag 30 april 2017 21:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
nee heb komkommer met brie en walnoot, basilicumflensjes met rodeui in roomkaas, en gevulde champignons
quote:Op zondag 30 april 2017 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Portie bitterballen erbij, niks meer aan doen
quote:Op zondag 30 april 2017 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Portie bitterballen erbij, niks meer aan doen
Ook zeker niet verkeerdquote:
Heb net 2 aflevering Scorpion zitten kijken en is idd best vermakelijkquote:Op zondag 30 april 2017 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
ThuisBenen omhoog en een pilske
Zij in ijs, maar dat heb ik niet
Had ik gisteren ook... snel nog naar de winkel geredenquote:Op zondag 30 april 2017 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
als je die cuvee van de keizer ook wel eens hebt, blauw, moet je eens proberen om die een paar jaar te laten staanquote:
Heb de 2013 in de garage staan samen met de Indulgence Whiskey Infusedquote:Op zondag 30 april 2017 22:35 schreef Allures het volgende:
[..]
als je die cuvee van de keizer ook wel eens hebt, blauw, moet je eens proberen om die een paar jaar te laten staan
Mooiquote:Op zondag 30 april 2017 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb net 2 aflevering Scorpion zitten kijken en is idd best vermakelijk
Morgen dan maar inslaanquote:Op zondag 30 april 2017 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook... snel nog naar de winkel gereden
Ja naar zoiets was ik precies op zoek, lekker ff verstand op 0 en kijkenquote:Op zondag 30 april 2017 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MooiJa vond het wel lekker weg kijken
[..]
Morgen dan maar inslaan
Is dat net als HJ grand prestige ook een gerstewijn?quote:Op zondag 30 april 2017 22:35 schreef Allures het volgende:
[..]
als je die cuvee van de keizer ook wel eens hebt, blauw, moet je eens proberen om die een paar jaar te laten staan
nicequote:Op zondag 30 april 2017 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb de 2013 in de garage staan samen met de Indulgence Whiskey Infused
Volgende week zondag de Hertog Jan Vatgerijpt reeks proeven
Prima biertjequote:
Ja valt in dezelfde categorie, 10,5% donker bier. Errug lekker!quote:Op zondag 30 april 2017 22:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is dat net als HJ grand prestige ook een gerstewijn?
Klinkt niet verkeerd, binnenkort eens bij een van de bierspeciaalzaken hier kijken of ze die hebben.quote:Op zondag 30 april 2017 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja valt in dezelfde categorie, 10,5% donker bier. Errug lekker!
Smaakt idd primaquote:Op zondag 30 april 2017 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Prima biertjeAl is de Karmeliet Tripel ook wel erg goed
ijsquote:Op zondag 30 april 2017 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
De Mitra heeft hem hierquote:Op zondag 30 april 2017 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, binnenkort eens bij een van de bierspeciaalzaken hier kijken of ze die hebben.
Ipa's zijn net als ijs.quote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Allures het volgende:
Ik vind ipa's echt zomer bier maar dat is misschien omdat ik te veel hipsters ken
Wisselt heel erg... Sommige IPA's zijn erg smakelijk maar sommige zijn ook echt bocht... Er zijn er bij die er een wedstrijd van maken om het zo bitter en droog mogelijk te maken onder t mom 'dan is het echt een IPA'quote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Allures het volgende:
Ik vind ipa's echt zomer bier maar dat is misschien omdat ik te veel hipsters ken
Kan toch ook zonder batterijen?quote:Op zondag 30 april 2017 22:45 schreef Lot88 het volgende:
![]()
Ik moet morgen aaa baterijen hebben en ze zijn allemaal op
![]()
wel eens bier ijs gehad?quote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
Bier en ijs, leuke onderwerpen om over te praten als je jezelf na 2 weken vakantie hebt voorgenomen even weer wat kalmer aan te doen en wat meer te bewegen
Hipster bier, niet te nassen johquote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Allures het volgende:
De winkels zijn dan wel gewoon weer open hoor.quote:Op zondag 30 april 2017 22:45 schreef Lot88 het volgende:
![]()
Ik moet morgen aaa baterijen hebben en ze zijn allemaal op
![]()
dan ben je vast ook niet van de double ipa'squote:Op zondag 30 april 2017 22:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wisselt heel erg... Sommige IPA's zijn erg smakelijk maar sommige zijn ook echt bocht... Er zijn er bij die er een wedstrijd van maken om het zo bitter en droog mogelijk te maken onder t mom 'dan is het echt een IPA'
euh was jii niet van de ipa van het ijquote:Op zondag 30 april 2017 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hipster bier, niet te nassen joh
Nee ik snap daar de lol niet zo vanquote:Op zondag 30 april 2017 22:46 schreef Allures het volgende:
[..]
dan ben je vast ook niet van de double ipa's
Ja maar weet niet of ik dat ga reddenquote:Op zondag 30 april 2017 22:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De winkels zijn dan wel gewoon weer open hoor.
't ijwit die is echtquote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef Allures het volgende:
[..]
euh was jii niet van de ipa van het ij
nee want bier is, naast boeiend , te goor om te drinken hahaquote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ik snap daar de lol niet zo van
Zit je toevallig ook op Untappd?
En toch wilde naar de Oersoep brouwerij?quote:Op zondag 30 april 2017 22:48 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want bier is, naast boeiend , te goor om te drinken haha
nee kon je kopen. Maar is lastig te maken, met alcohol er in dan.quote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nope, lijkt me dat je zoiets zelf moet maken en ik heb hier geen ijsmachien liggen
ja bier is boeiend. En lekker etenquote:Op zondag 30 april 2017 22:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En toch wilde naar de Oersoep brouwerij?
Waar kon je dat krijgen dan? Iig niet bij intermezzo.quote:Op zondag 30 april 2017 22:49 schreef Allures het volgende:
[..]
nee kon je kopen. Maar is lastig te maken, met alcohol er in dan.
Daarom is de producent al weer gestopt. Maar was heel boeiend. Misschien komt het nog eens terug
Schaars geklede vrouw tochquote:Op zondag 30 april 2017 22:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zeker ja. IJpa heeft wel een tof etiket though.
Noem je me nou een hipsterquote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef Allures het volgende:
[..]
euh was jii niet van de ipa van het ij
Het staat nog steeds op mn todo lijstjequote:
Yoghurt!quote:Op zondag 30 april 2017 22:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zag mijn armen net in het licht van de tl van mijn keuken, ik ben serieus verbrand
Slaap lekkerquote:
TL licht? serieus, ik dacht dat dat uitgestorven was buiten fabriekshallen om dan?quote:Op zondag 30 april 2017 22:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zag mijn armen net in het licht van de tl van mijn keuken, ik ben serieus verbrand
Lekker in de bank blijven danquote:Op zondag 30 april 2017 22:57 schreef Fripsel het volgende:
Te lui om van de bank naar bed te gaan.![]()
Mijn knie werkt ook niet echt mee.
Gewoon op de bank slapenquote:Op zondag 30 april 2017 22:57 schreef Fripsel het volgende:
Te lui om van de bank naar bed te gaan.![]()
Mijn knie werkt ook niet echt mee.
Nah, bij sommige Turkse gezinnen hangen die dingen gewoon in de woonkamerquote:Op zondag 30 april 2017 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
TL licht? serieus, ik dacht dat dat uitgestorven was buiten fabriekshallen om dan?
6 katten om je heen en een glaasje advocaat in de hand?quote:Op zondag 30 april 2017 23:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lig onder mn kleedje op de bank. Als het oude wijf dat ik ben.
Daarom gooi ik er bier met 10% alcohol inquote:Op zondag 30 april 2017 23:04 schreef DjRex89 het volgende:
Ik weet nu al dat dit zo'n avond/nacht wordt dat ik toch nie kan slapen maar morgen om 6 uur gaat wel de wekker![]()
*boksquote:Op zondag 30 april 2017 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom gooi ik er bier met 10% alcohol in
Maar dan slaap je nog niet echt goed toch? Mijn ervaring is anders maar iedereen zegt dat altijd.quote:Op zondag 30 april 2017 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarom gooi ik er bier met 10% alcohol in
Aah, je moeheid is inmiddels binnen. Bedanktquote:
Ik heb afgelopen nacht 4 uur geslapen en ben nu gewoon niet meer moequote:Op zondag 30 april 2017 23:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar dan slaap je nog niet echt goed toch? Mijn ervaring is anders maar iedereen zegt dat altijd.![]()
Was gister avond best wel zat en ik heb zo 8 uur geslapen en was om 9 uur al weer super vrolijk.
Kattenquote:Op zondag 30 april 2017 23:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
6 katten om je heen en een glaasje advocaat in de hand?
Dat is wel naarquote:Op zondag 30 april 2017 23:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht 4 uur geslapen en ben nu gewoon niet meer moeLogica alom, dat wordt morgen weer een pretje op t werk
Als ik veel bier op heb slaap ik altijd slecht. 1 goed drankje slaap ik meestal heerlijk opquote:Op zondag 30 april 2017 23:07 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar dan slaap je nog niet echt goed toch? Mijn ervaring is anders maar iedereen zegt dat altijd.![]()
Was gister avond best wel zat en ik heb zo 8 uur geslapen en was om 9 uur al weer super vrolijk.
Ik heb de afgelopen dagen ook aardig veel slaap gehad. Zie wel op tegen die wekker morgenochtendquote:Op zondag 30 april 2017 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb tien uur geslapen vannacht en gisteren ook al. En heb gisteravond op de bank liggen maffen. Wedden dat ik zo niet kan slapen?
Gewoon even een borrel erin, is mij geleerd.quote:Op zondag 30 april 2017 23:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ik veel bier op heb slaap ik altijd slecht. 1 goed drankje slaap ik meestal heerlijk op
Rum-cola doet het altijd goed. Afgelopen vrijdag vergeten mee te nemen toen ik in Duitsland wasquote:Op zondag 30 april 2017 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even een borrel erin, is mij geleerd.
Zul je net zienquote:Op zondag 30 april 2017 23:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik lig in bed. En nu voel ik me niet meer slaperig.
quote:Op zondag 30 april 2017 23:23 schreef Fripsel het volgende:
Ik lig in bed. En nu voel ik me niet meer slaperig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |