Ja naar zoiets was ik precies op zoek, lekker ff verstand op 0 en kijkenquote:Op zondag 30 april 2017 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MooiJa vond het wel lekker weg kijken
[..]
Morgen dan maar inslaan
Is dat net als HJ grand prestige ook een gerstewijn?quote:Op zondag 30 april 2017 22:35 schreef Allures het volgende:
[..]
als je die cuvee van de keizer ook wel eens hebt, blauw, moet je eens proberen om die een paar jaar te laten staan
nicequote:Op zondag 30 april 2017 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb de 2013 in de garage staan samen met de Indulgence Whiskey Infused
Volgende week zondag de Hertog Jan Vatgerijpt reeks proeven
Prima biertjequote:
Ja valt in dezelfde categorie, 10,5% donker bier. Errug lekker!quote:Op zondag 30 april 2017 22:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is dat net als HJ grand prestige ook een gerstewijn?
Klinkt niet verkeerd, binnenkort eens bij een van de bierspeciaalzaken hier kijken of ze die hebben.quote:Op zondag 30 april 2017 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja valt in dezelfde categorie, 10,5% donker bier. Errug lekker!
Smaakt idd primaquote:Op zondag 30 april 2017 22:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Prima biertjeAl is de Karmeliet Tripel ook wel erg goed
ijsquote:Op zondag 30 april 2017 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
ThuisBenen omhoog en een pilske
Zij in ijs, maar dat heb ik niet
De Mitra heeft hem hierquote:Op zondag 30 april 2017 22:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, binnenkort eens bij een van de bierspeciaalzaken hier kijken of ze die hebben.
Ipa's zijn net als ijs.quote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Allures het volgende:
Ik vind ipa's echt zomer bier maar dat is misschien omdat ik te veel hipsters ken
Wisselt heel erg... Sommige IPA's zijn erg smakelijk maar sommige zijn ook echt bocht... Er zijn er bij die er een wedstrijd van maken om het zo bitter en droog mogelijk te maken onder t mom 'dan is het echt een IPA'quote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Allures het volgende:
Ik vind ipa's echt zomer bier maar dat is misschien omdat ik te veel hipsters ken
Kan toch ook zonder batterijen?quote:Op zondag 30 april 2017 22:45 schreef Lot88 het volgende:
![]()
Ik moet morgen aaa baterijen hebben en ze zijn allemaal op
![]()
wel eens bier ijs gehad?quote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Trashcanman het volgende:
Bier en ijs, leuke onderwerpen om over te praten als je jezelf na 2 weken vakantie hebt voorgenomen even weer wat kalmer aan te doen en wat meer te bewegen
Hipster bier, niet te nassen johquote:Op zondag 30 april 2017 22:44 schreef Allures het volgende:
De winkels zijn dan wel gewoon weer open hoor.quote:Op zondag 30 april 2017 22:45 schreef Lot88 het volgende:
![]()
Ik moet morgen aaa baterijen hebben en ze zijn allemaal op
![]()
dan ben je vast ook niet van de double ipa'squote:Op zondag 30 april 2017 22:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wisselt heel erg... Sommige IPA's zijn erg smakelijk maar sommige zijn ook echt bocht... Er zijn er bij die er een wedstrijd van maken om het zo bitter en droog mogelijk te maken onder t mom 'dan is het echt een IPA'
euh was jii niet van de ipa van het ijquote:Op zondag 30 april 2017 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hipster bier, niet te nassen joh
Nee ik snap daar de lol niet zo vanquote:Op zondag 30 april 2017 22:46 schreef Allures het volgende:
[..]
dan ben je vast ook niet van de double ipa's
Ja maar weet niet of ik dat ga reddenquote:Op zondag 30 april 2017 22:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De winkels zijn dan wel gewoon weer open hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |