't ijwit die is echtquote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef Allures het volgende:
[..]
euh was jii niet van de ipa van het ij
nee want bier is, naast boeiend , te goor om te drinken hahaquote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee ik snap daar de lol niet zo van
Zit je toevallig ook op Untappd?
En toch wilde naar de Oersoep brouwerij?quote:Op zondag 30 april 2017 22:48 schreef Allures het volgende:
[..]
nee want bier is, naast boeiend , te goor om te drinken haha
nee kon je kopen. Maar is lastig te maken, met alcohol er in dan.quote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nope, lijkt me dat je zoiets zelf moet maken en ik heb hier geen ijsmachien liggen
ja bier is boeiend. En lekker etenquote:Op zondag 30 april 2017 22:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En toch wilde naar de Oersoep brouwerij?
Waar kon je dat krijgen dan? Iig niet bij intermezzo.quote:Op zondag 30 april 2017 22:49 schreef Allures het volgende:
[..]
nee kon je kopen. Maar is lastig te maken, met alcohol er in dan.
Daarom is de producent al weer gestopt. Maar was heel boeiend. Misschien komt het nog eens terug
Schaars geklede vrouw tochquote:Op zondag 30 april 2017 22:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zeker ja. IJpa heeft wel een tof etiket though.
Noem je me nou een hipsterquote:Op zondag 30 april 2017 22:47 schreef Allures het volgende:
[..]
euh was jii niet van de ipa van het ij
Het staat nog steeds op mn todo lijstjequote:
Yoghurt!quote:Op zondag 30 april 2017 22:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zag mijn armen net in het licht van de tl van mijn keuken, ik ben serieus verbrand
Slaap lekkerquote:
TL licht? serieus, ik dacht dat dat uitgestorven was buiten fabriekshallen om dan?quote:Op zondag 30 april 2017 22:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zag mijn armen net in het licht van de tl van mijn keuken, ik ben serieus verbrand
Lekker in de bank blijven danquote:Op zondag 30 april 2017 22:57 schreef Fripsel het volgende:
Te lui om van de bank naar bed te gaan.![]()
Mijn knie werkt ook niet echt mee.
Gewoon op de bank slapenquote:Op zondag 30 april 2017 22:57 schreef Fripsel het volgende:
Te lui om van de bank naar bed te gaan.![]()
Mijn knie werkt ook niet echt mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |