Ik vond het wel een aardig grapje van Virgil.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft leuk die Ronaldo-fans die niet kunnen inzien dat Messi de allerbeste voetballer aller tijden is.
Zijn zussen hebben er ook moeite mee.
Wat voor valse wijven zijn dat dan weer heyquote:Op dinsdag 3 december 2019 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft leuk die Ronaldo-fans die niet kunnen inzien dat Messi de allerbeste voetballer aller tijden is.
Zijn zussen hebben er ook moeite mee.
Die Josef voetbalde gewoon door in de oorlog.quote:Op zondag 8 december 2019 13:41 schreef Nober het volgende:
Messi toont zesde gouden bal en hattrick
HET REGENT GENIALE DOELPUNTEN in CAMP NOU! âš½ï¸ | Barcelona vs RCD | La Liga 2019/20 | Samenvatting
Komt daarmee op 431 doepunten en nadert Josef Bican (447).
PSG?quote:Het is nog steeds onduidelijk of Lionel Messi ook volgend seizoen bij FC Barcelona speelt. De Argentijnse superster, onlangs 34 jaar geworden, heeft zich nog niet uitgelaten over zijn toekomst bij de Catalanen terwijl zijn contract woensdagavond om 12 uur afloopt.
Vorig jaar zomer wilde Messi weg, maar FC Barcelona liet hem toen niet gaan. Toen werd hij in verband gebracht met Manchester City en Paris Saint-Germain.
„Messi is vanavond om twaalf uur vrij”, kopt het Spaanse sportmedium om vervolgens de ontwikkeling van de Argentijnse vedette kort te kenschetsen. „Op 16 oktober 2004 maakte een jongen genaamd Leo Messi zijn debuut in het eerste van FC Barcelona. Niemand kon zich voorstellen hoe groot deze speler zou worden. Zijn records komen uit een andere wereld. Deze speler, symbool van de grootsheid van FC Barcelona de afgelopen jaren, kan deze woensdag verrassend om middernacht een vrij man zijn.”
Al sinds begin juni circuleert het gerucht dat Messi zou bijtekenen tot 2023 bij FC Barcelona, maar nog steeds is er niks officieel. Zo verkondigde Barça-voorzitter Joan Laporta al eerder aan dat de deal nog niet helemaal rond is. „Ik blijf rustig. Lionel wil blijven, maar het zal zeker niet makkelijk worden.”
Het is volgens Marca heel goed mogelijk dat Laporta vandaag nog alles eruit zal persen om voor middernacht tot een akkoord te komen. Tegelijkertijd beweren bronnen tegenover de sportkrant dat ze beseffen dat dat niet alle problemen in een paar uur kunnen worden opgelost, behalve als een van de partijen opeens toegeeft.
En ondertussen blijft Messi rustig spelen bij de Copa América. Daar vestigde hij eerder deze week ook weer een record in het shirt van Argentinië. Hij loste Javier Mascherano af als recordinternational van de Argentijnen. Messi speelde tegen Bolivia zijn 148e interland die hij ook nog eens opluisterde met twee doelpunten.
https://www.telegraaf.nl/(...)ernacht-een-vrij-man
cambuurquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:09 schreef Nober het volgende:
’Lionel Messi is om middernacht een vrij man’
[..]
PSG?
City?
Juventus?
Real Madrid?
Argentinië?
Verenigde Staten?
China?
Qatar?
Arabische Emiraten?
Dus vanaf vandaag geen salaris meer. Zou hij ook WW pakken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:09 schreef Nober het volgende:
’Lionel Messi is om middernacht een vrij man’
[..]
PSG?
City?
Juventus?
Real Madrid?
Argentinië?
Verenigde Staten?
China?
Qatar?
Arabische Emiraten?
Nee, alleen als ie belasting had betaald.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:09 schreef opreis het volgende:
[..]
Dus vanaf vandaag geen salaris meer. Zou hij ook WW pakken?
heeft hij ambitie om tuinman te worden toevallig?quote:Op donderdag 1 juli 2021 01:15 schreef chufi het volgende:
Gratis op te halen momenteel , je moet alleen wel een mooi salaris kunnen bieden
Dat willen beide partijen ook maar La Liga ligt dwars..Barcelona moet de salariskosten omlaag brengen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:58 schreef PzKpfw het volgende:
Hij ging toch gewoon verlengen bij Barca?
Was hij er eigenlijk bij toen Argentinië voor het laatst een Copa won? Wordt altijd als een punt in het voordeel van Cristiano Ronaldo gegeven dat hij dat EK won met Portugal. Maar kan me herinneren dat Argentinië niet zo heel lang geleden een Copa won, vraag me alleen af of Messi daarbij was.quote:
Nog nooit een prijs gewonnen op een toernooi. Wel het jeugd-WK in Nederland op z'n 17e.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Was hij er eigenlijk bij toen Argentinië voor het laatst een Copa won? Wordt altijd als een punt in het voordeel van Cristiano Ronaldo gegeven dat hij dat EK won met Portugal. Maar kan me herinneren dat Argentinië niet zo heel lang geleden een Copa won, vraag me alleen af of Messi daarbij was.
Messi heeft één WK-finale en 4 Copa finales verloren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Was hij er eigenlijk bij toen Argentinië voor het laatst een Copa won? Wordt altijd als een punt in het voordeel van Cristiano Ronaldo gegeven dat hij dat EK won met Portugal. Maar kan me herinneren dat Argentinië niet zo heel lang geleden een Copa won, vraag me alleen af of Messi daarbij was.
Ok, op zich ook al indrukwekkend in zoveel finales te komen, Argentinië heeft de afgelopen 15 jaar veel aanvallend talent gehad maar vond de rest van het team toch wat mager altijd. Verder ook de Olympische spelen nog gewonnen bedacht ik me.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi heeft één WK-finale en 4 Copa finales verloren.
Ik weet niet precies wat ie na 2 jaar gaat doen.. Las iets van Ambassadeur van Barca in Miami ... Als trainer lijkt ie me niet zo geschikt , communicatief een soort de Boertjequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi gaat 5 jaar bijtekenen..voor 20 miljoen netto per jaar. Die wordt dus de bestbetaalde jeugdtrainer aller tijden over een jaar of 2 denk ik.
Hij zal nog wel 3 jaar blijven spelen denk ik. Of Barça hem nog 3 jaar in de basis moet willen is een ander verhaal, maar nu is het nog een topspeler natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi gaat 5 jaar bijtekenen..voor 20 miljoen netto per jaar. Die wordt dus de bestbetaalde jeugdtrainer aller tijden over een jaar of 2 denk ik.
Hij spreekt geen woord Engels.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ie na 2 jaar gaat doen.. Las iets van Ambassadeur van Barca in Miami ... Als trainer lijkt ie me niet zo geschikt , communicatief een soort de Boertje
Hij is nu een negen en half. Gaat ie minder spelen is-ie nog steeds een acht.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zal nog wel 3 jaar blijven spelen denk ik. Of Barça hem nog 3 jaar in de basis moet willen is een ander verhaal, maar nu is het nog een topspeler natuurlijk.
In balbezit ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is nu een negen en half. Gaat ie minder spelen is-ie nog steeds een acht.
Ik las dat die 20m alleen voor dit jaar is ivm die eis van La Liga.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij heeft de bal altijd.quote:
Pelé speelde bij Santos in Brazilië en nog een paar jaar in de VS, hoor je ook niemand over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:07 schreef Breekfast het volgende:
Wel jammer dat hij nu waarschijnlijk naar PSG gaat. Bijna niemand buiten Frankrijk kijkt naar de Franse competitie. Engeland zou toch veel mooier zijn.
Misschien dat daar met Messi wel verandering in komt. Ongelovelijk hoe dat team vorig jaar geen kampioen wist te worden. Als ze daar nog Messi bij krijgen wordt het helemaal zieligquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:07 schreef Breekfast het volgende:
Wel jammer dat hij nu waarschijnlijk naar PSG gaat. Bijna niemand buiten Frankrijk kijkt naar de Franse competitie. Engeland zou toch veel mooier zijn.
Nou, niets doen, niets doen? Er moet wel brood op de plank komen.quote:
Zoiets zal het wel zijn. Die 40 miljoen is netto en met de Franse belastingen moet dat bruto bedrag gigantisch zijn. Pa Messi zal wel consultant in Qatar worden ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
Als die 40 miljoen per jaar waar is toch wel bijzonder weinig voor zijn doen, de sjeik zal wel weer op een andere manier wat centjes regelen voor de familie, FFS, wat is dat en sowieso zit hij in het UEFA bestuur dus daar horen we pas wat van in andere tijden 2045
En nu over Juventus die 100 miljoen uitgeeft voor Ronaldo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:59 schreef bianconeri het volgende:
Messi is gewoon een grote geldwolf, blijkt wel weer.
Bleek bij Barcelona de afgelopen jaren ook al. Hij wil liever de club kapot maken dan dat hij iets zou betekenen daar.
Met zijn hoogdravende gedrag in Barcelona ook afgelopen jaar. Beter dat hij weg is, kan die club weer groeien naar een mooie club. Hoeven ze geen rekening meer te houden met dat waggelende mannetje.
Dat is de club? Niet de speler.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:23 schreef Nober het volgende:
En nu over Juventus die 100 miljoen uitgeeft voor Ronaldo?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Straks een persconferentie toch? Ergens live te volgen?
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment voor mij om vaarwel te zeggen tegen de Spaanse competitie. Keek toch voornamelijk om Messi. Hou ik weer wat tijd over voor andere dingen.
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Ben benieuwd hoe ze de Spaanse competitie nu gaan analyseren nu ze niet meer alleen op Messi kunnen fappen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment voor mij om vaarwel te zeggen tegen de Spaanse competitie. Keek toch voornamelijk om Messi. Hou ik weer wat tijd over voor andere dingen.
Zal het nog wel volgen, maar ga niet elke wedstrijd meer kijken denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.
Iets met bandwagonquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nooit onder stoelen of banken geschoven.quote:
Nu heb je nóg meer tijd om de wedstrijden van de Premier League te bekijken. Is toch mooi man.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Het vlaggetjesvolk on tour. @PowerLoungenquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.
Keek ik al vrijwel nooit. Nee, meer tijd om geen voetbal te kijken. Beetje klaar met dat spelletje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nu heb je nóg meer tijd om de wedstrijden van de Premier League te bekijken. Is toch mooi man.
''Koeman , Memphis en Frenkie winnen overtuigend . Stengs , Kluivert en Rosario onderuit bij Brest''quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het vlaggetjesvolk on tour. @:powerloungen
Het ligt nogal gecompliceerd ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft PSG nu al "bevestigd" dat Messi komt?
Pogba, Chiesa, Kimmich is allemaal geen probleem...quote:
Messi wil ook geen nummer 10 ... Neymar heeft het hem aangeboden, maar Messi heeft het afgewezen. Waarschijnlijk nummer 30.. 19 is ook nog mogelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Messi en Mbappe die combi wil ik wel nog eens zien
Messi zal niet met de 10 kunnen spelen. Tenzij Neymar z'n nummer afstaat.....
Maar Sarabia (19) viel in tegen Troyes en Letellier (30) zat op de bank bij de Franse Supercup tegen Lille.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Messi wil ook geen nummer 10 ... Neymar heeft het hem aangeboden, maar Messi heeft het afgewezen. Waarschijnlijk nummer 30.. 19 is ook nog mogelijk
Een mastermove geblekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ook op het kantoor van Ziggo Sport kan de champagne ontkurkt worden nu.
Messi Dí Maria ook wel. Messi Mbappé ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:57 schreef chufi het volgende:
Vraag me idd af of het wel gaat klikken .. Over Messi Neymar maak ik me niet druk , maar hoe de rest van het team er mee om gaat ....
Waarom dat? Hebben een fantastisch team staan straks, dat moet elke voetballiefhebber toch graag aan het werk willen zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:51 schreef hhh38 het volgende:
PSG wordt gewoon weer kampioen in Frankrijk omdat ze op individuele klasse iedereen kunnen verslaan, maar bij de eerste tegenslag in de Champions League gaat het weer helemaal fout net als altijd. Nu al zin in.
Als voetballiefhebber wel, maar ik ben geen fan van de manier waarop teams als PSG, City en Chelsea aan hun geweldige teams komen. Dus ik kan van elk gebrek aan succes genieten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom dat? Hebben een fantastisch team staan straks, dat moet elke voetballiefhebber toch graag aan het werk willen zien.
Ramos is gebrouilleerd met Ronaldo geloof ik dus die zal het wel prachtig vinden om nu met Messi te spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Messi Dí Maria ook wel. Messi Mbappé ook nog wel.
Icardi (als 'ie speelt), zeker niet.
Ramos en Messi wordt ook interessant. Zijn ook niet bepaald de grootste vrienden.
Hopelijk pikt de sheikh Ronaldogod ook nog even op. Juve kan er toch geen ene klote van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ramos is gebrouilleerd met Ronaldo geloof ik dus die zal het wel prachtig vinden om nu met Messi te spelen.
Het zal vast vervelend onderhandelen zijn met zo'n club! Zou hij een mobiel van de zaak krijgen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
En dat terwijl hij eergisteren pas is begonnen met praten/onderhandelen
Hij moet wel een nieuwe privejet, want de zijne heeft geen toestemming voor Frans luchtruim..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zal vast vervelend onderhandelen zijn met zo'n club! Zou hij een mobiel van de zaak krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |