Was hij er eigenlijk bij toen Argentinië voor het laatst een Copa won? Wordt altijd als een punt in het voordeel van Cristiano Ronaldo gegeven dat hij dat EK won met Portugal. Maar kan me herinneren dat Argentinië niet zo heel lang geleden een Copa won, vraag me alleen af of Messi daarbij was.quote:
Nog nooit een prijs gewonnen op een toernooi. Wel het jeugd-WK in Nederland op z'n 17e.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Was hij er eigenlijk bij toen Argentinië voor het laatst een Copa won? Wordt altijd als een punt in het voordeel van Cristiano Ronaldo gegeven dat hij dat EK won met Portugal. Maar kan me herinneren dat Argentinië niet zo heel lang geleden een Copa won, vraag me alleen af of Messi daarbij was.
Messi heeft één WK-finale en 4 Copa finales verloren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:52 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Was hij er eigenlijk bij toen Argentinië voor het laatst een Copa won? Wordt altijd als een punt in het voordeel van Cristiano Ronaldo gegeven dat hij dat EK won met Portugal. Maar kan me herinneren dat Argentinië niet zo heel lang geleden een Copa won, vraag me alleen af of Messi daarbij was.
Ok, op zich ook al indrukwekkend in zoveel finales te komen, Argentinië heeft de afgelopen 15 jaar veel aanvallend talent gehad maar vond de rest van het team toch wat mager altijd. Verder ook de Olympische spelen nog gewonnen bedacht ik me.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Messi heeft één WK-finale en 4 Copa finales verloren.
Ik weet niet precies wat ie na 2 jaar gaat doen.. Las iets van Ambassadeur van Barca in Miami ... Als trainer lijkt ie me niet zo geschikt , communicatief een soort de Boertjequote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi gaat 5 jaar bijtekenen..voor 20 miljoen netto per jaar. Die wordt dus de bestbetaalde jeugdtrainer aller tijden over een jaar of 2 denk ik.
Hij zal nog wel 3 jaar blijven spelen denk ik. Of Barça hem nog 3 jaar in de basis moet willen is een ander verhaal, maar nu is het nog een topspeler natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Messi gaat 5 jaar bijtekenen..voor 20 miljoen netto per jaar. Die wordt dus de bestbetaalde jeugdtrainer aller tijden over een jaar of 2 denk ik.
Hij spreekt geen woord Engels.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ie na 2 jaar gaat doen.. Las iets van Ambassadeur van Barca in Miami ... Als trainer lijkt ie me niet zo geschikt , communicatief een soort de Boertje
Hij is nu een negen en half. Gaat ie minder spelen is-ie nog steeds een acht.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zal nog wel 3 jaar blijven spelen denk ik. Of Barça hem nog 3 jaar in de basis moet willen is een ander verhaal, maar nu is het nog een topspeler natuurlijk.
In balbezit ja.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is nu een negen en half. Gaat ie minder spelen is-ie nog steeds een acht.
Ik las dat die 20m alleen voor dit jaar is ivm die eis van La Liga.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij heeft de bal altijd.quote:
Pelé speelde bij Santos in Brazilië en nog een paar jaar in de VS, hoor je ook niemand over.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:07 schreef Breekfast het volgende:
Wel jammer dat hij nu waarschijnlijk naar PSG gaat. Bijna niemand buiten Frankrijk kijkt naar de Franse competitie. Engeland zou toch veel mooier zijn.
Misschien dat daar met Messi wel verandering in komt. Ongelovelijk hoe dat team vorig jaar geen kampioen wist te worden. Als ze daar nog Messi bij krijgen wordt het helemaal zieligquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 20:07 schreef Breekfast het volgende:
Wel jammer dat hij nu waarschijnlijk naar PSG gaat. Bijna niemand buiten Frankrijk kijkt naar de Franse competitie. Engeland zou toch veel mooier zijn.
Nou, niets doen, niets doen? Er moet wel brood op de plank komen.quote:
Zoiets zal het wel zijn. Die 40 miljoen is netto en met de Franse belastingen moet dat bruto bedrag gigantisch zijn. Pa Messi zal wel consultant in Qatar worden ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
Als die 40 miljoen per jaar waar is toch wel bijzonder weinig voor zijn doen, de sjeik zal wel weer op een andere manier wat centjes regelen voor de familie, FFS, wat is dat en sowieso zit hij in het UEFA bestuur dus daar horen we pas wat van in andere tijden 2045
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |