quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Straks een persconferentie toch? Ergens live te volgen?
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment voor mij om vaarwel te zeggen tegen de Spaanse competitie. Keek toch voornamelijk om Messi. Hou ik weer wat tijd over voor andere dingen.
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Ben benieuwd hoe ze de Spaanse competitie nu gaan analyseren nu ze niet meer alleen op Messi kunnen fappen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment voor mij om vaarwel te zeggen tegen de Spaanse competitie. Keek toch voornamelijk om Messi. Hou ik weer wat tijd over voor andere dingen.
Zal het nog wel volgen, maar ga niet elke wedstrijd meer kijken denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.
Iets met bandwagonquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nooit onder stoelen of banken geschoven.quote:
Nu heb je nóg meer tijd om de wedstrijden van de Premier League te bekijken. Is toch mooi man.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Het vlaggetjesvolk on tour. @PowerLoungenquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.
Keek ik al vrijwel nooit. Nee, meer tijd om geen voetbal te kijken. Beetje klaar met dat spelletje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nu heb je nóg meer tijd om de wedstrijden van de Premier League te bekijken. Is toch mooi man.
''Koeman , Memphis en Frenkie winnen overtuigend . Stengs , Kluivert en Rosario onderuit bij Brest''quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het vlaggetjesvolk on tour. @:powerloungen
Het ligt nogal gecompliceerd ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft PSG nu al "bevestigd" dat Messi komt?
Pogba, Chiesa, Kimmich is allemaal geen probleem...quote:
Messi wil ook geen nummer 10 ... Neymar heeft het hem aangeboden, maar Messi heeft het afgewezen. Waarschijnlijk nummer 30.. 19 is ook nog mogelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Messi en Mbappe die combi wil ik wel nog eens zien
Messi zal niet met de 10 kunnen spelen. Tenzij Neymar z'n nummer afstaat.....
Maar Sarabia (19) viel in tegen Troyes en Letellier (30) zat op de bank bij de Franse Supercup tegen Lille.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Messi wil ook geen nummer 10 ... Neymar heeft het hem aangeboden, maar Messi heeft het afgewezen. Waarschijnlijk nummer 30.. 19 is ook nog mogelijk
Een mastermove geblekenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ook op het kantoor van Ziggo Sport kan de champagne ontkurkt worden nu.
Messi Dí Maria ook wel. Messi Mbappé ook nog wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 12:57 schreef chufi het volgende:
Vraag me idd af of het wel gaat klikken .. Over Messi Neymar maak ik me niet druk , maar hoe de rest van het team er mee om gaat ....
Waarom dat? Hebben een fantastisch team staan straks, dat moet elke voetballiefhebber toch graag aan het werk willen zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:51 schreef hhh38 het volgende:
PSG wordt gewoon weer kampioen in Frankrijk omdat ze op individuele klasse iedereen kunnen verslaan, maar bij de eerste tegenslag in de Champions League gaat het weer helemaal fout net als altijd. Nu al zin in.
Als voetballiefhebber wel, maar ik ben geen fan van de manier waarop teams als PSG, City en Chelsea aan hun geweldige teams komen. Dus ik kan van elk gebrek aan succes genieten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom dat? Hebben een fantastisch team staan straks, dat moet elke voetballiefhebber toch graag aan het werk willen zien.
Ramos is gebrouilleerd met Ronaldo geloof ik dus die zal het wel prachtig vinden om nu met Messi te spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Messi Dí Maria ook wel. Messi Mbappé ook nog wel.
Icardi (als 'ie speelt), zeker niet.
Ramos en Messi wordt ook interessant. Zijn ook niet bepaald de grootste vrienden.
Hopelijk pikt de sheikh Ronaldogod ook nog even op. Juve kan er toch geen ene klote van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ramos is gebrouilleerd met Ronaldo geloof ik dus die zal het wel prachtig vinden om nu met Messi te spelen.
Het zal vast vervelend onderhandelen zijn met zo'n club! Zou hij een mobiel van de zaak krijgen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
En dat terwijl hij eergisteren pas is begonnen met praten/onderhandelen
Hij moet wel een nieuwe privejet, want de zijne heeft geen toestemming voor Frans luchtruim..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zal vast vervelend onderhandelen zijn met zo'n club! Zou hij een mobiel van de zaak krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |