En nu over Juventus die 100 miljoen uitgeeft voor Ronaldo?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:59 schreef bianconeri het volgende:
Messi is gewoon een grote geldwolf, blijkt wel weer.
Bleek bij Barcelona de afgelopen jaren ook al. Hij wil liever de club kapot maken dan dat hij iets zou betekenen daar.
Met zijn hoogdravende gedrag in Barcelona ook afgelopen jaar. Beter dat hij weg is, kan die club weer groeien naar een mooie club. Hoeven ze geen rekening meer te houden met dat waggelende mannetje.
Dat is de club? Niet de speler.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:23 schreef Nober het volgende:
En nu over Juventus die 100 miljoen uitgeeft voor Ronaldo?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Straks een persconferentie toch? Ergens live te volgen?
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment voor mij om vaarwel te zeggen tegen de Spaanse competitie. Keek toch voornamelijk om Messi. Hou ik weer wat tijd over voor andere dingen.
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Ben benieuwd hoe ze de Spaanse competitie nu gaan analyseren nu ze niet meer alleen op Messi kunnen fappen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi moment voor mij om vaarwel te zeggen tegen de Spaanse competitie. Keek toch voornamelijk om Messi. Hou ik weer wat tijd over voor andere dingen.
Zal het nog wel volgen, maar ga niet elke wedstrijd meer kijken denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.
Iets met bandwagonquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Nooit onder stoelen of banken geschoven.quote:
Nu heb je nóg meer tijd om de wedstrijden van de Premier League te bekijken. Is toch mooi man.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Het vlaggetjesvolk on tour. @PowerLoungenquote:Op maandag 9 augustus 2021 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Depay, Koeman, Dest en Frenkie man.
Keek ik al vrijwel nooit. Nee, meer tijd om geen voetbal te kijken. Beetje klaar met dat spelletje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nu heb je nóg meer tijd om de wedstrijden van de Premier League te bekijken. Is toch mooi man.
''Koeman , Memphis en Frenkie winnen overtuigend . Stengs , Kluivert en Rosario onderuit bij Brest''quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het vlaggetjesvolk on tour. @:powerloungen
Het ligt nogal gecompliceerd ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft PSG nu al "bevestigd" dat Messi komt?
Pogba, Chiesa, Kimmich is allemaal geen probleem...quote:
Messi wil ook geen nummer 10 ... Neymar heeft het hem aangeboden, maar Messi heeft het afgewezen. Waarschijnlijk nummer 30.. 19 is ook nog mogelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Messi en Mbappe die combi wil ik wel nog eens zien
Messi zal niet met de 10 kunnen spelen. Tenzij Neymar z'n nummer afstaat.....
Maar Sarabia (19) viel in tegen Troyes en Letellier (30) zat op de bank bij de Franse Supercup tegen Lille.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Messi wil ook geen nummer 10 ... Neymar heeft het hem aangeboden, maar Messi heeft het afgewezen. Waarschijnlijk nummer 30.. 19 is ook nog mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |