Wat leukquote:Op vrijdag 28 april 2017 09:10 schreef yats het volgende:
Ik ken die gozer. Aardige man die via het forum zoveel mogelijk volgt. Hij woont in hamar geloof ik. Overigens is hij niet de enige buitenlandse dan die speciaal terugkeert voor de finale. Ik ken ook een fan uit Finland, een uit Bulgarije en een uit de VS die speciaal voor deze wedstrijd voor twee of drie dagen terug naar Nederland komen. Jammer genoeg is het niet gelukt de Argentijnse Juan weer hierheen te halen...
En de Kuip is shit.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:54 schreef Keyos het volgende:
"Always playing to win" op de sjaal, daar was afgelopen weekend weinig van te merken.
Wel leuk altijd dat soort verhalen, als Vitesse wat meer in vorm raakt kan het nog een leuke wedstrijd worden. Als ik nu moet gokken denk ik dat AZ nu beter in shape is. Maar de bal is rond.
Daarom. En om een vriend die voor NEC is en in slecht water zit momenteel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:57 schreef Brammess het volgende:
AZ mag hem na zondag hebben van mij.
3-0 AZ.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom. En om een vriend die voor NEC is en in slecht water zit momenteel.
Ken je Braie Roy ?quote:
Fraser ook. Kakkerlakquote:Op vrijdag 28 april 2017 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik gun het John van den Brom vooral niet eigenlijk. Walgelijke vent.
Slaat nergens op. Kijk eens naar Engeland. Dan vinden we het mooi en traditioneel.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:42 schreef TLC het volgende:
Lienden, Emmen, ASWH, Heerenveen, Cambuur en dan in de nationale bekerfinale staan
Dit is echt de Knabbel&Babbel Cup.
quote:Op zondag 30 april 2017 11:45 schreef KingRoland het volgende:
Blijf dan lekker weg en post dat soort rotzooi hier niet
Vitesse, Fraserquote:Op zondag 30 april 2017 11:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nouja support your local dus.. AZ dan maar!
Jij?
Goed Nederlandsquote:Op zondag 30 april 2017 11:45 schreef KingRoland het volgende:
Blijf dan lekker weg en post dat soort rotzooi hier niet
Vitesse kan de schurft krijgen.quote:Op zondag 30 april 2017 11:22 schreef fiktorvischer het volgende:
Geen voorkeur, maar ik heb wel het idee dat dit genieten gaat worden. Verlenginggod pingelgenot
Waar heb je het overquote:Op zondag 30 april 2017 13:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ajax zat er fysiek echt doorheen, een overwinning was echt onhaalbaar in Eindhoven.
Moet je bij de KNVB zijn. Nogal logisch dat Vitesse zich spaart. Lekker de bekerfinale na ronde 34 spelen.quote:
Vitesse-Feyenoord was geen wedstrijd.quote:
Onmogelijk want Krul op doel!quote:Op zondag 30 april 2017 14:29 schreef chroestjov het volgende:
Ik hoop dat Vitesse wint na penalty's.
quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mansjester het volgende:
Net op RTV NH:
AZ Fan: Vier jaar geleden was ik er ook bij, ik heb weer zin in een nieuwe finale
Verslaggever: U bent uw stem nog kwijt door die wedstrijd?
Fan: Ik heb een kwaadaardig kankergezwel
Net op RTV NH:
AZ Fan: Vier jaar geleden was ik er ook bij, ik heb weer zin in een nieuwe finale
Lolquote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mansjester het volgende:
Net op RTV NH:
Net op RTV NH:
Oei.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mansjester het volgende:
Net op RTV NH:
Ik zit vijf minuten naar Fox te kijken en erger me alweer dood aan de gezelligheidsshow van Jan Jood en Toine from the Pepperstreets.quote:
Het zal wel lood om oud ijzer zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zit vijf minuten naar Fox te kijken en erger me alweer dood aan de gezelligheidsshow van Jan Jood en Toine from the Pepperstreets.
Het is een moeilijke vraag, dat geef ik toe.quote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen steek ik liever mijn ogen eruit.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
- Jan Jood aan Henk Fraser
Door te winnenquote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
Johan Lokhorst weet dat wel.quote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
Waarom kijk je dan? Weet je tochquote:Op zondag 30 april 2017 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze hele show is 1 en al cringe en ongemakkelijkheid
Ik kan ook zappen naar fox maar Bruggink wil ik ook niet zien.quote:Op zondag 30 april 2017 17:30 schreef franklop het volgende:
Geen Fox hebben
Daardoor gebonden zijn aan Johnny en Glenn
SBS dus.quote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
open net?quote:Op zondag 30 april 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook kijken naar ZiggyGoden
Ziggy is aids man. Laat ze dat internet eens fixenquote:Op zondag 30 april 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wim Kieft godquote:Op zondag 30 april 2017 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paar jaar terug was er veel vuurwerk tijdens een finale. Uitslag 5-1.quote:Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht weinig vuurwerk deze wedstrijd.
Niet Fc Twente.quote:Op zondag 30 april 2017 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Paar jaar terug was er veel vuurwerk tijdens een finale. Uitslag 5-1.
Quizvraag: wie was de verliezende finalist?.
frontpagehumorquote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het Lewis bekertoernooi, hef jezelf op
Wat is er mis met het internet?quote:Op zondag 30 april 2017 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ziggy is aids man. Laat ze dat internet eens fixen
Ik hoopte al dat er zo'n leuk grapje zou komenquote:Op zondag 30 april 2017 17:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik verwacht weinig vuurwerk deze wedstrijd.
Mijn ziggy internet doet het prima.quote:Op zondag 30 april 2017 17:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ziggy is aids man. Laat ze dat internet eens fixen
Ze hebben weer wat Feyenoorders uitgenodigd, net als vorige week.quote:Op zondag 30 april 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe komt Vitesse ineens aan zoveel fans?
Gekocht door Jordania in het verledenquote:Op zondag 30 april 2017 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe komt Vitesse ineens aan zoveel fans?
Dat was wel genot om te zien.quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze hebben weer wat Feyenoorders uitgenodigd, net als vorige week.
Wat een dag. Ik droom er nog wel eens over.quote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat er zo'n leuk grapje zou komenLegendarische pot blijft dat!
Was ook niet heel erg gek toch wat er gebeurde?quote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een dag. Ik droom er nog wel eens over.
Ik stond toen niet nuchter op een festival. Iemand zei dat het 5-1 stond. Toen er er achter kwam dat niet Ajax maar Zwolle voorstond had ik een behoorlijke wegtrekkerquote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een dag. Ik droom er nog wel eens over.
Wat een hilarische anekdote !quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik stond toen niet nuchter op een festival. Iemand zei dat het 5-1 stond. Toen er er achter kwam dat niet Ajax maar Zwolle voorstond had ik een behoorlijke wegtrekker
Waar wordt de bekerfinale gespeeld :quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben ze dat nog, die belspellen?
quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik stond toen niet nuchter op een festival. Iemand zei dat het 5-1 stond. Toen er er achter kwam dat niet Ajax maar Zwolle voorstond had ik een behoorlijke wegtrekker
Ik dacht C?quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waar wordt de bekerfinale gespeeld :
a : De Lange Leegte
b : De Kuip
c ; Kyocera Stadion
Ik heb nergens last van.quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Flikkert er weer constant uit vandaag
Net op RTV NH:
Meerdere apparaten ?quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Flikkert er weer constant uit vandaag
Johan Cruijff Kuip!quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
c ; Kyocera Stadion
Godverdomme, voor niets 3 kwartier zitten bellen.quote:Op zondag 30 april 2017 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in het Kyocera Stadion wordt helemaal niet gevoetbald. Maar leuk dat je meedeed!
Het schijnt.quote:Op zondag 30 april 2017 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij woont ook gewoon in Nederland.
D. Johan Cruijff Arenaquote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
c ; Kyocera Stadion
Beter schieten ze op met die vernoeming dan heb je straks AZ/Vites - Fey voor de Johan Cruijffschaal in de Johan Cruijffarena.quote:
quote:Op zondag 30 april 2017 17:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Helaas. De 1000 euro gaat aan uw neus voorbij.
Jawel.VERTEL ONS ALLESquote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef Abed het volgende:
Hertoggod.
Ik ben zijn voorganger ooit nog verstrikt zien raken in de netten van het uitvak.
Dit boeit niemand.
Ik mis de optie KingFlopand. Derhalve niet gestemd.quote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Tchock het volgende:
Wie voorspellen jullie?
Poll: Wie wint de beker?
• Vitesse
• AZ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
KingFloplandquote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Tchock het volgende:
Wie voorspellen jullie?
• Vitesse
• AZ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Verstandige keuze. Bij Ziggo internet hebben ze altijd wel wat. Zal ze morgen maar weer eens opbellen.quote:Op zondag 30 april 2017 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen ziggo internet.
Eis een nieuwe router van dat tuig
Kingfloplandquote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Tchock het volgende:
Wie voorspellen jullie?
• Vitesse
• AZ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Geen Kingfloplandquote:Op zondag 30 april 2017 17:50 schreef Tchock het volgende:
Wie voorspellen jullie?
• Vitesse
• AZ
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zondag 30 april 2017 17:52 schreef Mansjester het volgende:
Het boeit me totaal niet wie er boeit, als het maar een leuke finale wordt
Ik heb er niet heel vaak last van hoor, alleen om 1 uur 's nachts soms als ze aan werkzaamheden bezig zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 17:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan. Dan ben jij binnenkort weer aan de beurt.
Goeie zin weerquote:Op zondag 30 april 2017 17:52 schreef Mansjester het volgende:
Het boeit me totaal niet wie er boeit, als het maar een leuke finale wordt
Xs4allgodenquote:Op zondag 30 april 2017 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verstandige keuze. Bij Ziggo internet hebben ze altijd wel wat. Zal ze morgen maar weer eens opbellen.
Aha.quote:Op zondag 30 april 2017 17:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh
Dat het me niet boeit wie er wint
Goed gevonden! XDquote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef BB-King het volgende:
Baker wint de beker voor Vitesse.
0-1 vrije trap!
waar zijn de goede clubs gebleven dan?quote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef Tchock het volgende:
AZ had echt de makkelijkste loting ooit om hier te komen. Vitesse ook lachwekkend (behalve Fey uiteraard).
kappenmetdezeshitquote:Op zondag 30 april 2017 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VUURWERK OP HET VELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook als het een bloedeloos gelijkspel blijft na verlenging en in penalties 5-4 wordt?quote:Op zondag 30 april 2017 17:55 schreef franklop het volgende:
ik hoop op een 5-4.
Maakt me niet uit voor wie.
Geen aRENa héquote:Op zondag 30 april 2017 17:57 schreef fiktorvischer het volgende:
Zit goed vol daar, zijn er stoeltjes als supporter verkleed?
JA MAAR EL @@@quote:Op zondag 30 april 2017 17:57 schreef hafcfan het volgende:
De winnaar van deze pot heeft meer prijzen dan Ajax gepakt dit seizoen
Cambuur en Sparta schakelden Ajax, Utrecht en PSV uit, en Utrecht Groningen, PEC, Twente. Dan heb je de beste bekerclubs van de laatste jaren wel gehad.quote:Op zondag 30 april 2017 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar zijn de goede clubs gebleven dan?
Twente eindige in het rechterrijtjequote:Op zondag 30 april 2017 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur en Sparta schakelden Ajax, Utrecht en PSV uit, en Utrecht Groningen, PEC, Twente. Dan heb je het linkerrijtje van vorig jaar Eredivisie wel gehad.
EL HALVE FINALE!!! DAS BELANGRIJKER DAN DE TITEL EN BEKER BIJ ELKAAR!!!quote:Op zondag 30 april 2017 17:57 schreef hafcfan het volgende:
De winnaar van deze pot heeft meer prijzen dan Ajax gepakt dit seizoen
Had het al aangepast want eigenlijk zegt dat ook niet zo veel voor de beker. Maar bedankt hoor!quote:
Dit is de return.quote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef franklop het volgende:
Waarom staat er een 2 in de logo van de KNVB beker finale?
Finale EL>bekerquote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
EL HALVE FINALE!!! DAS BELANGRIJKER DAN DE TITEL EN BEKER BIJ ELKAAR!!!
- het Ajax topic
Ik wilde wel maar kaartjes misgelopen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
He flippie, moest je niet in de kuip zijn?
omdat er nog twee clubs over zijnquote:Op zondag 30 april 2017 17:59 schreef franklop het volgende:
Waarom staat er een 2 in de logo van de KNVB beker finale?
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op zondag 30 april 2017 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde wel maar kaartjes misgelopen.Nooit zit het fucking stadion vol en met bekerfinale zijn 15k kaartjes zelfde dag weg.
Onzin. Ik win liever een prijs, wat de KNVB beker gewoon is, dan dat ik verliezend finalist ben in de EL finale.quote:
Wat raar!!quote:Op zondag 30 april 2017 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde wel maar kaartjes misgelopen.Nooit zit het fucking stadion vol en met bekerfinale zijn 15k kaartjes zelfde dag weg.
Ik niet.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Ik win liever een prijs, wat de KNVB beker gewoon is, dan dat ik verliezend finalist ben in de EL finale.
Wat dan?quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
Ik ben AZ supporter, maar kom om principiële redenen niet meer in stadions.
Valt mee hoe saai zoquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit vraagt om uitleg.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
Wat zijn dat voor redenen?quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
SOWquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef Pascalus het volgende:
Zelfs PSV pakt dit seizoen meer prijzen dan Ajax (lol)
Je mag het hier gewoon zeggen als je een verbod hebt hoorquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
Geen zin om me meer te associëren met een hele hoop malloten die zich niet kunnen gedragen.quote:
Welke dan?quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef Pascalus het volgende:
Hahahaha, een fokker met een stadionverbod?quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Je mag het hier gewoon zeggen als je een verbod hebt hoor
quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen zin om me meer te associëren met een hele hoop malloten die zich niet kunnen gedragen.
"Zelfs PSV"...alsof die normaal niet meer prijzen pakken dan Ajaxquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef Pascalus het volgende:
Bij AZ het klapveevolk?quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen zin om me meer te associëren met een hele hoop malloten die zich niet kunnen gedragen.
Dus ga je in VBL posten. Oké.quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk jaquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha, een fokker met een stadionverbod?
En dan komen posten in VBL.quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
homooooquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij AZ? Valt wel mee toch?quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een echte rebel hoor. Zit namelijk nooit op de stoel die op mijn SC staat. Voel me echt zwaar tof !quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk ja
Mja. Was ook bizar. Seizoenskaarthouders mochten 4 tickets kopen, als eerste. En pas dag later zou CC houders mogen.. En toen bleek dat CC houders wel ook al konden bestellenquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt heook aantal mensen van mijn club zijn er heen, geen idee dat die voor AZ zijn
ziet er wel mooi uit de rode muur in de kuip
Is de opening van het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die bij het vorige seizoen hoorde.
Lekker traag, Onlo.quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan komen posten in VBL.
Idioot.
Jaquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef richolio het volgende:
Wordt de doellijntechnologie al gebruikt
tjacka en stevenmac zijn anders fokkers met een berucht verledenquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha, een fokker met een stadionverbod?
Okéquote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef BB-King het volgende:
Onder een oorverdovend kabaal van de meegereisde supporters spatte de bal met een welgemikt schot van Lukassen van de lat. Dames en heren, de bekerfinale is van start gegaan.
En spetterend dat die opening was godnondeju.quote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de opening van het nieuwe seizoen.
hmhmmquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
tjacka en stevenmac zijn anders fokkers met een berucht verleden
Dit gaat iets verder dan 10 jaar terug. Daarnaast 3 keer meegemaakt dat ze gewoon de hele bus preventief het politiebureau in rijden, en je weer eens een laatste trein mist ergens midden in de provincie.quote:
Ik ook hoor, scheld regelmatig mensen uit op het internet.quote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
tjacka en stevenmac zijn anders fokkers met een berucht verleden
Ja. Nu. + video refquote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik bedoel niet uberhaupt, maar nu nu. Wil dat zien gvd, genot.
Jeetje...quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit gaat iets verder dan 10 jaar terug. Daarnaast 3 keer meegemaakt dat ze gewoon de hele bus preventief het politiebureau in rijden, en je weer eens een laatste trein mist ergens midden in de provincie.
Ik snap je wel.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit gaat iets verder dan 10 jaar terug. Daarnaast 3 keer meegemaakt dat ze gewoon de hele bus preventief het politiebureau in rijden, en je weer eens een laatste trein mist ergens midden in de provincie.
JC ook niet.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb die wedstrijd om de JC Schaal dit jaar niet eens gezien.
Zitten doe je thuis, idiootquote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Typisch het volgende:
Ik zit wel eens achter het doel aan uw linkerhand.
Oh en dat bepaal jij? Ik ben nog steeds voetbal liefhebber, maar met een bepaald deel van die supporters ga ik me niet meer inlaten.quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan komen posten in VBL.
Idioot.
Vak 818 gespot.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb die wedstrijd om de JC Schaal dit jaar niet eens gezien.
Ik heb alleen voor mijn rechterhand een doel.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Typisch het volgende:
Ik zit wel eens achter het doel aan uw linkerhand.
dan gaan ze af op DLTquote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat DLT goal zegt en videoref no goal.
dat bedoel ik nietquote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ook hoor, scheld regelmatig mensen uit op het internet.
Dus al die keurige mensen die wel in het stadion zitten laten zich in met doorgeslagen idioten?quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh en dat bepaal jij? Ik ben nog steeds voetbal liefhebber, maar met een bepaald deel van die supporters ga ik me niet meer inlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |