Onzin. Ik win liever een prijs, wat de KNVB beker gewoon is, dan dat ik verliezend finalist ben in de EL finale.quote:
Wat raar!!quote:Op zondag 30 april 2017 18:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde wel maar kaartjes misgelopen.Nooit zit het fucking stadion vol en met bekerfinale zijn 15k kaartjes zelfde dag weg.
Ik niet.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Ik win liever een prijs, wat de KNVB beker gewoon is, dan dat ik verliezend finalist ben in de EL finale.
Wat dan?quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
Ik ben AZ supporter, maar kom om principiële redenen niet meer in stadions.
Valt mee hoe saai zoquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit vraagt om uitleg.quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
Wat zijn dat voor redenen?quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
SOWquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef Pascalus het volgende:
Zelfs PSV pakt dit seizoen meer prijzen dan Ajax (lol)
Je mag het hier gewoon zeggen als je een verbod hebt hoorquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef raptorix het volgende:
Geen zin om me meer te associëren met een hele hoop malloten die zich niet kunnen gedragen.quote:
Welke dan?quote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef Pascalus het volgende:
Zelfs PSV pakt dit seizoen meer prijzen dan Ajax (lol)
Hahahaha, een fokker met een stadionverbod?quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Je mag het hier gewoon zeggen als je een verbod hebt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |