quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen zin om me meer te associëren met een hele hoop malloten die zich niet kunnen gedragen.
"Zelfs PSV"...alsof die normaal niet meer prijzen pakken dan Ajaxquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef Pascalus het volgende:
Zelfs PSV pakt dit seizoen meer prijzen dan Ajax (lol)
Bij AZ het klapveevolk?quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen zin om me meer te associëren met een hele hoop malloten die zich niet kunnen gedragen.
Dus ga je in VBL posten. Oké.quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk jaquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha, een fokker met een stadionverbod?
En dan komen posten in VBL.quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
homooooquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij AZ? Valt wel mee toch?quote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een echte rebel hoor. Zit namelijk nooit op de stoel die op mijn SC staat. Voel me echt zwaar tof !quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel erg onwaarschijnlijk ja
Mja. Was ook bizar. Seizoenskaarthouders mochten 4 tickets kopen, als eerste. En pas dag later zou CC houders mogen.. En toen bleek dat CC houders wel ook al konden bestellenquote:Op zondag 30 april 2017 18:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt heook aantal mensen van mijn club zijn er heen, geen idee dat die voor AZ zijn
ziet er wel mooi uit de rode muur in de kuip
Is de opening van het nieuwe seizoen.quote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die bij het vorige seizoen hoorde.
Lekker traag, Onlo.quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan komen posten in VBL.
Idioot.
Jaquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef richolio het volgende:
Wordt de doellijntechnologie al gebruikt
tjacka en stevenmac zijn anders fokkers met een berucht verledenquote:Op zondag 30 april 2017 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahahaha, een fokker met een stadionverbod?
Okéquote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef BB-King het volgende:
Onder een oorverdovend kabaal van de meegereisde supporters spatte de bal met een welgemikt schot van Lukassen van de lat. Dames en heren, de bekerfinale is van start gegaan.
En spetterend dat die opening was godnondeju.quote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is de opening van het nieuwe seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |