hmhmmquote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
tjacka en stevenmac zijn anders fokkers met een berucht verleden
Dit gaat iets verder dan 10 jaar terug. Daarnaast 3 keer meegemaakt dat ze gewoon de hele bus preventief het politiebureau in rijden, en je weer eens een laatste trein mist ergens midden in de provincie.quote:
Ik ook hoor, scheld regelmatig mensen uit op het internet.quote:Op zondag 30 april 2017 18:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
tjacka en stevenmac zijn anders fokkers met een berucht verleden
Ja. Nu. + video refquote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik bedoel niet uberhaupt, maar nu nu. Wil dat zien gvd, genot.
Jeetje...quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit gaat iets verder dan 10 jaar terug. Daarnaast 3 keer meegemaakt dat ze gewoon de hele bus preventief het politiebureau in rijden, en je weer eens een laatste trein mist ergens midden in de provincie.
Ik snap je wel.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dit gaat iets verder dan 10 jaar terug. Daarnaast 3 keer meegemaakt dat ze gewoon de hele bus preventief het politiebureau in rijden, en je weer eens een laatste trein mist ergens midden in de provincie.
JC ook niet.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb die wedstrijd om de JC Schaal dit jaar niet eens gezien.
Zitten doe je thuis, idiootquote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Typisch het volgende:
Ik zit wel eens achter het doel aan uw linkerhand.
Oh en dat bepaal jij? Ik ben nog steeds voetbal liefhebber, maar met een bepaald deel van die supporters ga ik me niet meer inlaten.quote:Op zondag 30 april 2017 18:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan komen posten in VBL.
Idioot.
Vak 818 gespot.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb die wedstrijd om de JC Schaal dit jaar niet eens gezien.
Ik heb alleen voor mijn rechterhand een doel.quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef Typisch het volgende:
Ik zit wel eens achter het doel aan uw linkerhand.
dan gaan ze af op DLTquote:Op zondag 30 april 2017 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat DLT goal zegt en videoref no goal.
dat bedoel ik nietquote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ook hoor, scheld regelmatig mensen uit op het internet.
Dus al die keurige mensen die wel in het stadion zitten laten zich in met doorgeslagen idioten?quote:Op zondag 30 april 2017 18:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh en dat bepaal jij? Ik ben nog steeds voetbal liefhebber, maar met een bepaald deel van die supporters ga ik me niet meer inlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |