quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mansjester het volgende:
Net op RTV NH:
AZ Fan: Vier jaar geleden was ik er ook bij, ik heb weer zin in een nieuwe finale
Verslaggever: U bent uw stem nog kwijt door die wedstrijd?
Fan: Ik heb een kwaadaardig kankergezwel
Oei.quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mansjester het volgende:
Net op RTV NH:
AZ Fan: Vier jaar geleden was ik er ook bij, ik heb weer zin in een nieuwe finale
Verslaggever: U bent uw stem nog kwijt door die wedstrijd?
Fan: Ik heb een kwaadaardig kankergezwel
Ik zit vijf minuten naar Fox te kijken en erger me alweer dood aan de gezelligheidsshow van Jan Jood en Toine from the Pepperstreets.quote:
Het zal wel lood om oud ijzer zijn.quote:Op zondag 30 april 2017 17:24 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zit vijf minuten naar Fox te kijken en erger me alweer dood aan de gezelligheidsshow van Jan Jood en Toine from the Pepperstreets.
Het is een moeilijke vraag, dat geef ik toe.quote:Op zondag 30 april 2017 17:25 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen steek ik liever mijn ogen eruit.
quote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
- Jan Jood aan Henk Fraser
Door te winnenquote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
Johan Lokhorst weet dat wel.quote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
Waarom kijk je dan? Weet je tochquote:Op zondag 30 april 2017 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze hele show is 1 en al cringe en ongemakkelijkheid
Ik kan ook zappen naar fox maar Bruggink wil ik ook niet zien.quote:Op zondag 30 april 2017 17:30 schreef franklop het volgende:
Geen Fox hebben
Daardoor gebonden zijn aan Johnny en Glenn
SBS dus.quote:Op zondag 30 april 2017 17:28 schreef Pascalus het volgende:
Hoe word je cupfighter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |