Dat was wel genot om te zien.quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ze hebben weer wat Feyenoorders uitgenodigd, net als vorige week.
Wat een dag. Ik droom er nog wel eens over.quote:Op zondag 30 april 2017 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat er zo'n leuk grapje zou komenLegendarische pot blijft dat!
Was ook niet heel erg gek toch wat er gebeurde?quote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een dag. Ik droom er nog wel eens over.
Ik stond toen niet nuchter op een festival. Iemand zei dat het 5-1 stond. Toen er er achter kwam dat niet Ajax maar Zwolle voorstond had ik een behoorlijke wegtrekkerquote:Op zondag 30 april 2017 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een dag. Ik droom er nog wel eens over.
Wat een hilarische anekdote !quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik stond toen niet nuchter op een festival. Iemand zei dat het 5-1 stond. Toen er er achter kwam dat niet Ajax maar Zwolle voorstond had ik een behoorlijke wegtrekker
Waar wordt de bekerfinale gespeeld :quote:Op zondag 30 april 2017 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hebben ze dat nog, die belspellen?
quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik stond toen niet nuchter op een festival. Iemand zei dat het 5-1 stond. Toen er er achter kwam dat niet Ajax maar Zwolle voorstond had ik een behoorlijke wegtrekker
Ik dacht C?quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Waar wordt de bekerfinale gespeeld :
a : De Lange Leegte
b : De Kuip
c ; Kyocera Stadion
Ik heb nergens last van.quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Flikkert er weer constant uit vandaag
quote:Op zondag 30 april 2017 17:16 schreef Mansjester het volgende:
Net op RTV NH:
AZ Fan: Vier jaar geleden was ik er ook bij, ik heb weer zin in een nieuwe finale
Verslaggever: U bent uw stem nog kwijt door die wedstrijd?
Fan: Ik heb een kwaadaardig kankergezwel
Meerdere apparaten ?quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Flikkert er weer constant uit vandaag
Johan Cruijff Kuip!quote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
c ; Kyocera Stadion
Godverdomme, voor niets 3 kwartier zitten bellen.quote:Op zondag 30 april 2017 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, in het Kyocera Stadion wordt helemaal niet gevoetbald. Maar leuk dat je meedeed!
Het schijnt.quote:Op zondag 30 april 2017 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij woont ook gewoon in Nederland.
D. Johan Cruijff Arenaquote:Op zondag 30 april 2017 17:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
c ; Kyocera Stadion
Beter schieten ze op met die vernoeming dan heb je straks AZ/Vites - Fey voor de Johan Cruijffschaal in de Johan Cruijffarena.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |