SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:
Ik ben een ochtendbraker.quote:Op donderdag 27 april 2017 08:25 schreef livelink het volgende:
Is altijd mooi om te zien hoe nachtbrakers en ochtendmensen elkaar hier tegenkomen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 08:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont is en blijft gewoon groen![]()
Mogguh just me![]()
quote:
quote:
Veel plezier straksquote:Op donderdag 27 april 2017 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
Even ontbijten, douchen en dan naar de stad!
Ja, dan hoor je er niet bij.quote:Op donderdag 27 april 2017 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een ochtendbraker.
Wat nu?
Ik ben nu noodgedwongen weer ochtendmens aan het worden. Viel gisteren rond 23:45 uur bijna om van de slaap en ben om 09:00 uur wakker geworden...(eerst nog last gehad van een luidruchtig feestje bij buren).quote:Op donderdag 27 april 2017 08:25 schreef livelink het volgende:
Is altijd mooi om te zien hoe nachtbrakers en ochtendmensen elkaar hier tegenkomen
Gelukkig maar. Buren hier vonden het een goed idee om Koningsnacht thuis te vieren met een grote groep vrienden. Zeker tot 02:00 uur was het rumoerig. Ik snap niet dat ze niet gewoon lekker de stad in gaan...quote:Op donderdag 27 april 2017 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft nergens last van, noch ergens last van gehad
Bofkont die Mopperkont
geldkwestie?quote:Op donderdag 27 april 2017 09:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Buren hier vonden het een goed idee om Koningsnacht thuis te vieren met een grote groep vrienden. Zeker tot 02:00 uur was het rumoerig. Ik snap niet dat ze niet gewoon lekker de stad in gaan...
Dan ben je al veel te laatquote:Op donderdag 27 april 2017 09:51 schreef peaceman het volgende:
Tijd om aan te kleden en dan zo op koopjesjacht
Er komt vast wel af en toe iemand bij je zittenquote:Op donderdag 27 april 2017 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje zitten...
Welk een feest!quote:Op donderdag 27 april 2017 09:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Er komt vast wel af en toe iemand bij je zitten
En ga je dan zingen ik voel me zo verdomd alleen ...quote:Op donderdag 27 april 2017 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga wel in een hoekje zitten...
Krijg toch allemaal de kolere...quote:Op donderdag 27 april 2017 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
En ga je dan zingen ik voel me zo verdomd alleen ...
Zonder regen valt het wel mee, weinig wind gelukkig.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont houdt niet van drukte.... dus ik blijf lekker in mijn vuilnisbak vandaag.... of ergens de natuur in....
Alleen lijkt het qua temperatuur wel de noordpool
tja ik moest gister/vannacht doordraaien van jullie... jullie schuldquote:
Het begint hier al te regenenquote:Op donderdag 27 april 2017 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder regen valt het wel mee, weinig wind gelukkig.
Wegens omstandigheden zullen we vandaag niet of nauwelijks op pad gaan.
Wel vreemd, normaal gesproken zijn we altijd al een uur of 2 op straat te vinden...
quote:Op donderdag 27 april 2017 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg toch allemaal de kolere...
Je kan toch wel 1 dagje overleven met maar 5 uur slaap? Ik voel me niet schuldigquote:Op donderdag 27 april 2017 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik moest gister/vannacht doordraaien van jullie... jullie schuld
Nou, ik niet hoorquote:Op donderdag 27 april 2017 10:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan toch wel 1 dagje overleven met maar 5 uur slaap? Ik voel me niet schuldig
Ja, best is het nietquote:Op donderdag 27 april 2017 10:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mogguh
Waarom is alles in een kleur die ik verafschuw?
Make It Blue.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mogguh
Waarom is alles in een kleur die ik verafschuw?
ik werd gewoon niet eerder wakkerquote:Op donderdag 27 april 2017 10:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kan toch wel 1 dagje overleven met maar 5 uur slaap? Ik voel me niet schuldig
Ik heb nog nooit iets specifieks gevonden op de rommelmarkt. Ik ben in het verleden wel regelmatig met ongespecificeerde rotzooi thuisgekomen. Dus nee.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:18 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor
Maar ik heb misschien dan ook meer slaap nodig dan gemiddeld.
Gaan jullie vandaag nog op zoek naar iets specifieks?
Ik ben nog op zoek naar wat leuke gratis festivalsquote:Op donderdag 27 april 2017 10:50 schreef just me het volgende:
Altijd leuk om met mooi weer over een (rommel)markt te slenteren.
Vanmiddag optreden in Delft van de Clarks maar dan is het zo druk dat het niet meer leuk
De Clarks...quote:Op donderdag 27 april 2017 10:50 schreef just me het volgende:
Altijd leuk om met mooi weer over een (rommel)markt te slenteren.
Vanmiddag optreden in Delft van de Clarks maar dan is het zo druk dat het niet meer leuk
Is dat niet meer iets voor Bevrijdingsdag?quote:Op donderdag 27 april 2017 10:51 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar wat leuke gratis festivals![]()
Nog tips?
Ik heb zo'n gevoel van welquote:
Nah ik bedoel gewoon door het hele jaar heen. Leuk festival met blues/rock/country ofzo.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor Bevrijdingsdag?
Op Koningsdag heb je vooral party's op de avond er voor...
Ken je Ribs & Blues in Raalte? Is elk jaar tijdens Pinksteren. Trekt altijd veel volk.quote:Op donderdag 27 april 2017 10:56 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nah ik bedoel gewoon door het hele jaar heen. Leuk festival met blues/rock/country ofzo.
Ik ken wel Brielle Blues, dat is ook wel tof.
Ze rocken nogquote:
Silent Disco is wel hip...quote:Op donderdag 27 april 2017 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel van welLijkt me stug dat er vanmiddag alleen een paar kisten op dat podium staan
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Tilburg presenteert probleemjongeren die rappen aan de koning.
Ik voel een mooie Lucky TV aankomen...
Je weet toch?
Nice, is alleen wel aan de andere kant van het land voor mijquote:Op donderdag 27 april 2017 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken je Ribs & Blues in Raalte? Is elk jaar tijdens Pinksteren. Trekt altijd veel volk.
Bontkraagjes.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:01 schreef MadMaster het volgende:
Je weet toch?
Ik kan er slecht tegen dat rap steeds meer als een volwaardige vervanger van muziek wordt gezien. Echte muzikaliteit en muzikaal talent wordt nauwelijks gewaardeerd, maar die rappers met hun zwakzinnige teksten en stupide gebaartjes worden als "artiesten" gezien.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:01 schreef MadMaster het volgende:
http://www.brielleblues.nl/over-brielle-blues/quote:Op donderdag 27 april 2017 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ken je Ribs & Blues in Raalte? Is elk jaar tijdens Pinksteren. Trekt altijd veel volk.
Hij mag zelfs claimen, want de trein is te laat.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:06 schreef just me het volgende:
Mag Willem nu al met korting treinreizen ?
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Het lied die je wist dat zal komen...
Kun je die ook bespelen dan?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:14 schreef DevFreak het volgende:
Denk dat ik toch ook een harmonica ga kopen vandaag
Als het dan toch oranje moet zijn...quote:Op donderdag 27 april 2017 11:17 schreef just me het volgende:
Wat zouden die prinsesjes nu het liefst aantrekken, ik kan me niet voorstellen dat ze zich hier lekker in voelen
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 27 april 2017 11:19 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar ik denk niet dat ik nog zoveel skills over heb na 7 jaar
Beterquote:Op donderdag 27 april 2017 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het dan toch oranje moet zijn...
[ afbeelding ]
Het kan wel tof klinken vind ikquote:
Ik kijk niet eens meer naar zulke dingen. Ik kijk op YouTube hooguit nog naar de suggesties op basis van mijn eerdere kijkgedrag. En ik zit veel vaker op Spotify dan op YouTube.quote:
Dat kan ik als toetsenist natuurlijk moeilijk toejuichenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het kan wel tof klinken vind ik![]()
Ik ben nu met de piano bezig, maar eigenlijk zou ik terug moeten switchen naar de gitaar denk ik, gezien mijn muziekvoorkeuren
Meestal kijk ik even op YouTube als laatste redmiddel. Als een bepaald nummer niet op Usenet, Torrentsites e.d. staat kun je niet veel anders.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer naar zulke dingen. Ik kijk op YouTube hooguit nog naar de suggesties op basis van mijn eerdere kijkgedrag. En ik zit veel vaker op Spotify dan op YouTube.
Pas nou op, straks komt riazop dit topic nog irriterenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:24 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 4 miljoen keer bekeken in een week tijd
Nederland bondkraagjesland.
Gelukkig nog niet hoeven horen.
Maar ik luister dan ook geen 3FM meer
Of je koopt gewoon.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:26 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Meestal kijk ik even op YouTube als laatste redmiddel. Als een bepaald nummer niet op Usenet, Torrentsites e.d. staat kun je niet veel anders.
Wacht, wie?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt riazop dit topic nog irriteren
Doe ik soms ook, hoorquote:
Dat raad ik hem heel krachtig af.... Ik weet precies wat z'n naam is en ik gooi dan echt alles wat ik over hem weet online.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt riazop dit topic nog irriteren
Over wie hebben we het nou?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat raad ik hem heel krachtig af.... Ik weet precies wat z'n naam is en ik gooi dan echt alles wat ik over hem weet online.
De #1-spamhoer van MUZ, met goedkeuring van de mods. Doet niks anders dan Nederlandstalige bagger-hiphop posten, met de hoeveelheid kliks erbij. Nul komma nul kritiek, uiteraard. Alleen maar lovend over hun populariteit. Helpt ook menig ander topic, zoals Tip Hier Nieuwe Nummers, effectief om zeep.quote:
Wat weerhoud je om dat nu te doen?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat raad ik hem heel krachtig af.... Ik weet precies wat z'n naam is en ik gooi dan echt alles wat ik over hem weet online.
Tja, FoK krijgt er gewoon centjes voor.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De #1-spamhoer van MUZ, met goedkeuring van de mods. Doet niks anders dan Nederlandstalige bagger-hiphop posten, met de hoeveelheid kliks erbij. Nul komma nul kritiek, uiteraard. Alleen maar lovend over hun populariteit. Helpt ook menig ander topic, zoals Tip Hier Nieuwe Nummers, effectief om zeep.
Niks. Hoewel: tijd, vooral. De blogpagina heb ik al aangemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat weerhoud je om dat nu te doen?
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Hoewel: tijd, vooral. De blogpagina heb ik al aangemaakt.
Oh, zo eentje.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De #1-spamhoer van MUZ, met goedkeuring van de mods. Doet niks anders dan Nederlandstalige bagger-hiphop posten, met de hoeveelheid kliks erbij. Nul komma nul kritiek, uiteraard. Alleen maar lovend over hun populariteit. Helpt ook menig ander topic, zoals Tip Hier Nieuwe Nummers, effectief om zeep.
Van die film, bedoel je? Toevallig heb ik wel het bijbehorende nummer in mijn show gedraaidquote:Op donderdag 27 april 2017 11:35 schreef DevFreak het volgende:
Er ging niemand van hier naar die screening van morgen he?
Ik denk dat ik het kaartje alsnog ga inleveren. Mijn vrienden konden niet afreizen naar Utrecht en heb ook geen zin om alleen te gaanquote:Op donderdag 27 april 2017 11:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van die film, bedoel je? Toevallig heb ik wel het bijbehorende nummer in mijn show gedraaid
Fout en geniaal tegelijk
Is er geen topic waar je kunt bekijken welke FOK!'ers erheen gaan?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het kaartje alsnog ga inleveren. Mijn vrienden konden niet afreizen naar Utrecht en heb ook geen zin om alleen te gaan
Ik zie een oranjevondstshow aankomenquote:
ik moet ze eerst nog rippen en we zijn nog niet thuis..., maar het is geen slecht ideequote:Op donderdag 27 april 2017 12:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie een oranjevondstshow aankomen
Jij ook een fijne dagquote:Op donderdag 27 april 2017 12:27 schreef just me het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga een oranje neus halen
Nou....quote:Op donderdag 27 april 2017 12:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag![]()
(en niet teveel oranjebitter zuipen he)
verre van, al heb ik wat dubieuze cds meegenomen omdat ze zo goedkoop waren.quote:
BZN is leuk tochquote:Op donderdag 27 april 2017 12:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
verre van, al heb ik wat dubieuze cds meegenomen omdat ze zo goedkoop waren.
nou als je al geen bandnaam kan verzinnen, moet de muziek ook wel slecht zijn...quote:Op donderdag 27 april 2017 12:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
BZN is leuk tochzelfs Gup heeft meer nrs. dan voorheen
In die inteelt gemeente is het al een uitzondering dat ze een naam weten te verzinnenquote:Op donderdag 27 april 2017 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou als je al geen bandnaam kan verzinnen, moet de muziek ook wel slecht zijn...
quote:Op donderdag 27 april 2017 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou als je al geen bandnaam kan verzinnen, moet de muziek ook wel slecht zijn...
Nou nou nouquote:Op donderdag 27 april 2017 12:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In die inteelt gemeente is het al een uitzondering dat ze een naam weten te verzinnen
ikluister niet naar gup.quote:Op donderdag 27 april 2017 12:37 schreef Tuned22 het volgende:
En bezorg ik die andere luisteraar nu wrs ooraids
Ik speel met dezelfde gedachtequote:Op donderdag 27 april 2017 12:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie een oranjevondstshow aankomen
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard baggerquote:
Volkomen mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan er slecht tegen dat rap steeds meer als een volwaardige vervanger van muziek wordt gezien. Echte muzikaliteit en muzikaal talent wordt nauwelijks gewaardeerd, maar die rappers met hun zwakzinnige teksten en stupide gebaartjes worden als "artiesten" gezien.
En er wordt ook veel te veel gedaan alsof jongeren per definitie positief bezig zijn als ze rappen. Hun grote voorbeelden zijn figuren die geweld, criminaliteit, drank en drugs volop verheerlijken in hun "muziek"....
Gang Starrquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard bagger
ik heb niet alleen maar verantwoordelijke keuzes gemaaktquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard bagger
quote:Op donderdag 27 april 2017 13:58 schreef Stien_Struis het volgende:
14:00 - 16:00 Dancehall met Stien
ik heb de gezelligheid de nacht in getrokken na jou, met dank voor de opwarmerquote:Op donderdag 27 april 2017 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik moest gister/vannacht doordraaien van jullie... jullie schuld
opwarmer van 4 uur lang?quote:Op donderdag 27 april 2017 14:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb de gezelligheid de nacht in getrokken na jou, met dank voor de opwarmer![]()
"môgge"
Jaaa, doen!quote:Op donderdag 27 april 2017 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik speel met dezelfde gedachte
Er werd nog muziek in de nacht verwacht, sja..... dat kan ik niet weigeren tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2017 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
opwarmer van 4 uur lang?![]()
Morge kerel...
Designerdrugsquote:Op donderdag 27 april 2017 12:27 schreef just me het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga een oranje neus halen
Je moest wel?quote:Op donderdag 27 april 2017 14:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er werd nog muziek in de nacht verwacht, sja..... dat kan ik niet weigeren tuurlijk![]()
*tankt wat koffie*
ik mag mijn keuken zo gaan doen. Whooopie
Jaaaaaaquote:
quote:
Ya nevah failquote:
ToTquote:
Zweudze reggaequote:Op donderdag 27 april 2017 14:59 schreef livelink het volgende:
Dit is Zweeds toch? Ik kan er echt niks van maken.
Van alles door elkaar volgens mij.quote:Op donderdag 27 april 2017 14:59 schreef livelink het volgende:
Dit is Zweeds toch? Ik kan er echt niks van maken.
Lekker lekkerquote:
Hier gaat het ook wel!quote:Op donderdag 27 april 2017 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker lekkerEn bij jullie daar dan?
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het ook wel!Net ff de stad in gegaan voor Koningsdag, maar op een vals spelend bandje en ladingen mensen die ouwe troep verkochten na, was er verder weinig te doen daar.
Dat weet je toch zo onderhand wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier gaat het ook wel!Net ff de stad in gegaan voor Koningsdag, maar op een vals spelend bandje en ladingen mensen die ouwe troep verkochten na, was er verder weinig te doen daar.
Stien, is dat hint?quote:Op donderdag 27 april 2017 15:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Knokkels dit is mooie tune voor een jingle.
Hehehe ik ga er nooit naar toe. Ja jaren geleden een paar keer in Apeldoorn.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat weet je toch zo onderhand wel.
Is dit de stoep voor Mansion Chez Muffinman?quote:
Neuh, ben nog niet buiten geweest joh.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is dit de stoep voor Mansion Chez Muffinman?
quote:
Ja, Egyptian Reggae heeft dat ook.quote:
Baardaap had verantwoordelijk kunnen zijn voor de tekstquote:Op donderdag 27 april 2017 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, ben nog niet buiten geweest joh.
Neequote:
Nou, die jongen is eigenlijk heel netjes qua taalgebruik, net als zijn vader, op de momenten na dat ie over de rooie is.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Baardaap had verantwoordelijk kunnen zijn voor de tekst
Dat zou wel ideaal zijn!quote:Op donderdag 27 april 2017 15:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee![]()
Dan kan ik straks wel via de home cinema set Radio49 luisteren, scheelt weer.
En vast nog veel andere dingen die ik nu nog niet weet
Baardaap klinkt zo schattigquote:Op donderdag 27 april 2017 15:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Baardaap had verantwoordelijk kunnen zijn voor de tekst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ie ook.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Op Jamaica is alles relatief.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:16 schreef peaceman het volgende:
dit nummer is helemaal niet instrumentaal...
Al die drukte is nergens goed voor.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op Jamaica is alles relatief.
Ik draaide gisteren nog wat van hem. \m/quote:
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Obey The BeardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ie ook.
Ik héb dat nummer gewoon, waar was die associatie gisteren dan he? Knok? Vertel eens? Nou?Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik dacht dat Royal het thema was.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Obey The Beard
Ik héb dat nummer gewoon, waar was die associatie gisteren dan he? Knok? Vertel eens? Nou?
quote:Op donderdag 27 april 2017 15:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ik snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ie ook.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
tijd voor een 2e en 3e pc om de productiviteit te verhogen.quote:
Ik weetquote:Op donderdag 27 april 2017 15:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik draaide gisteren nog wat van hem. \m/
Oh ja want ik hou me altijd strikt aan thema's enzoquote:Op donderdag 27 april 2017 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Royal het thema was.
ow dat is irritant en veel werk...quote:Op donderdag 27 april 2017 15:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
tijd voor een 2e en 3e pc om de productiviteit te verhogen.
Oh ja, ik heb volgens mij nog wat cd's die getagd moeten worden
Was het toch ook? (kwam ik later achterquote:Op donderdag 27 april 2017 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat Royal het thema was.
Joh, thema's zijn relatief.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was het toch ook? (kwam ik later achter)
Daarna gewoon een mass tagger erop loslaten. Of via internet. Schnellerquote:Op donderdag 27 april 2017 15:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat is irritant en veel werk...
nadat je al geript hebt?quote:Op donderdag 27 april 2017 15:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarna gewoon een mass tagger erop loslaten. Of via internet. Schneller
Dat kanquote:
Dat is lastiger, je kan beter je instellingen goed instellen voor je ript.quote:
Tag & Renamequote:
eens...maar soms heb je wel eens een cd waarbij er niet de juiste indeling van een cd wordt gevonden.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is lastiger, je kan beter je instellingen goed instellen voor je ript.
Ik kom nog uit de tijd dat dat niet zo gangbaar was he. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een cd heb geriptquote:Op donderdag 27 april 2017 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is lastiger, je kan beter je instellingen goed instellen voor je ript.
Knokkels heeft de oplossing al.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens...maar soms heb je wel eens een cd waarbij er niet de juiste indeling van een cd wordt gevonden.
There ya goquote:
Ik 2 jaar geleden een heleboel, honderden.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kom nog uit de tijd dat dat niet zo gangbaar was he. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een cd heb geript
Ik iets van 10 jaar geleden voor het laatst.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden een heleboel, honderden.
Zelfs water.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op Jamaica is alles relatief.
Goa?quote:
Oh echt?quote:Op donderdag 27 april 2017 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik 2 jaar geleden een heleboel, honderden.
Staan in dozen, plan is ooit weer mijn CD kast(en) op te zetten en ze weer alfabetisch te plaatsen.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:48 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh echt?
Heb je de CD's nog allemaal staan dan? Als je ze nog hebt zou ik het wel leuk vinden als je een foto met ons deelt
ik heb ze ook allemaal in de kamer staan in van de ikea cd kastjes (van hout)...quote:Op donderdag 27 april 2017 15:48 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh echt?
Heb je de CD's nog allemaal staan dan? Als je ze nog hebt zou ik het wel leuk vinden als je een foto met ons deelt
Die heb ik ook de benno's 7 st. had ik ooit naast elkaar op rij staan in mijn vorige woning.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb ze ook allemaal in de kamer staan in van de ikea cd kastjes...
ik heb er 10 staan. 2,5 met muziek dvd's/muziekboeken... de rest cd'squote:Op donderdag 27 april 2017 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heb ik ook de benno's 7 st. had ik ooit naast elkaar op rij staan in mijn vorige woning.
Is een mooi systeem, neemt nauwelijks vloerruimte in beslag.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb er 10 staan. 2,5 met muziek dvd's/muziekboeken... de rest cd's
mee eensquote:Op donderdag 27 april 2017 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een mooi systeem, neemt nauwelijks vloerruimte in beslag.
Ga dan ook op tijd sla..... ow wachtquote:Op donderdag 27 april 2017 15:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen![]()
Ik ben nog steeds niet wakker
En zeer overzichtelijk, ik had er 2 halogeen lampjes boven hangen.quote:
tranquilo, swaquote:Op donderdag 27 april 2017 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staan in dozen, plan is ooit weer mijn CD kast(en) op te zetten en ze weer alfabetisch te plaatsen.
Maar ik ben en blijf nu eenmaal Mo en ben de snelste niet.
Ik geef jou gewoon de schuldquote:Op donderdag 27 april 2017 15:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ga dan ook op tijd sla..... ow wacht
met vinyl is het makkelijker scratchen denk ik..., daarbij is vinyl gewoon tofquote:Op donderdag 27 april 2017 15:57 schreef DevFreak het volgende:
![]()
Ik heb zelf een kleine verzameling staan van 40 CD's en soms draai ik ze nog weleens.
Toch blijf ik het wel apart vinden dat DJ's nog wel vinyl draaien maar geen CD's.
Ik heb maar 2 genre's, ik vind iets lekker of ik vind het ruk.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:58 schreef DevFreak het volgende:
Toch is het ook wel uber handig dat je op de computer direct kunt zien welk soort genre een nummer is.
Toch wel he. Ik draai ze te weinigquote:Op donderdag 27 april 2017 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geef jou gewoon de schuld![]()
![]()
V2A is trouwens lekkere muziek !
ja maar het genre wat erbij staat, vind ik niet altijd de juiste. Uiteindelijk bepaal je het het beste zelf.quote:Op donderdag 27 april 2017 15:58 schreef DevFreak het volgende:
Toch is het ook wel uber handig dat je op de computer direct kunt zien welk soort genre een nummer is.
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch wel he. Ik draai ze te weinig
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herr knok! Met de gouden DJ stem.
vinyl heeft een warmer geluid. Vergelijk een cd en lp van dezelfde artiest en de cd klinkt wat "harder"...quote:Op donderdag 27 april 2017 15:57 schreef DevFreak het volgende:
![]()
Ik heb zelf een kleine verzameling staan van 40 CD's en soms draai ik ze nog weleens.
Toch blijf ik het wel apart vinden dat DJ's nog wel vinyl draaien maar geen CD's.
Een virgin vinyl ripped FLAC file klinkt anders ook donders fijn hoor!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
vinyl heeft een warmer geluid. Vergelijk een cd en lp van dezelfde artiest en de cd klinkt wat "harder"...
Ik heb behoorlijk getrainde oren maar ik hoor het verschil niet tussen een MP3'tje of OGG van 320kbps en een FLAC filequote:Op donderdag 27 april 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een virgin vinyl ripped FLAC file klinkt anders ook donders fijn hoor!![]()
Moet kunnen.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:04 schreef DevFreak het volgende:
Heb wel zin om nog even te draaien straks.
aww shuuuuuuuuucksquote:Op donderdag 27 april 2017 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herr knok! Met de gouden DJ stem.
Dat maakt het helemáál mooi om te horen. Althans, dat weet ik in jouw geval natuurlijk nog niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Moet nog een goed microfoontje halen. Kan ik ook weer praten.
Very true.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een virgin vinyl ripped FLAC file klinkt anders ook donders fijn hoor!![]()
Genoeg mensen die je kunnen adviseren over een goede mic met goede prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op donderdag 27 april 2017 16:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Moet nog een goed microfoontje halen. Kan ik ook weer praten.
ik vind dat best een fors bedrag voor iemand die ook nog uit moet vinden of ie het wel leuk vindt om met microfoon te draaien....quote:Op donderdag 27 april 2017 16:11 schreef knokkels het volgende:
Mijn Behringer C-1U was toen inclusief tafelstatief maar 70 euro.
Op zich had ik misschien iets meer uit moeten geven voor het statief, maar het werkt goed
Dan zijn er ineens aardig wat DJ's met mic hier, tof!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:09 schreef peaceman het volgende:
ja, ik moet ook nog een keer een microfoon halen
Laat me dat antwoorden: Jaquote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat best een fors bedrag voor iemand die ook nog uit moet vinden of ie het wel leuk vindt om met microfoon te draaien....
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef knokkels het volgende:
En toern dacht ik ineens: Hey, die steady piep HOORT niet in de muziek
Heb weer die mic van ToT liggen hier.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:13 schreef knokkels het volgende:
ToT heeft me goed geholpen met de keuze toen
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..quote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zijn er ineens aardig wat DJ's met mic hier, tof!
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..
Heb je wel al gerookt? Zal wel druk zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
De Jumbo roept, zal maar eens even gaan voor het brood weer op is, je wil niet weten hoe vaak me dat overkomt.
Mijn rookalarm ging in de keuken afquote:
Maar.. maar... laatst nog was er een heel klein beetje sprake van.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Stien_Struis het volgende:
No way dat ik door de set ga lullen.
Don't Trust Trustquote:Op donderdag 27 april 2017 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..
Ik heb er pas 2 gerookt vandaag.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel al gerookt? Zal wel druk zijn
Jij hebt echt zo'n beetje om de 5 min. iets bijzonders.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn rookalarm ging in de keuken af
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:18 schreef knokkels het volgende:
[url=https://www.bax-shop.nl/usb-microfoons?o=product_price]USB Microfoons[url].com
Vergeten.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar.. maar... laatst nog was er een heel klein beetje sprake van.
kijk ik vind die 70 euro uitgeven niet zo'n probleem, maar wel als ik het niks vind.. dat is meer mijn gedachte erbij.quote:
Doetnie. ies stoekquote:
Joh, is leukquote:Op donderdag 27 april 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk ik vind die 70 euro uitgeven niet zo'n probleem, maar wel als ik het niks vind.. dat is meer mijn gedachte erbij.
met flinke reverb en een aangezet accent Stien de Rastamanquote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Stien_Struis het volgende:
No way dat ik door de set ga lullen.
Heb dat ding aangeschaft en daarna maar een stuk of 5 keer gebruikt...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk ik vind die 70 euro uitgeven niet zo'n probleem, maar wel als ik het niks vind.. dat is meer mijn gedachte erbij.
Veel DJs zijn gewoon begonnen met bijv. de ingebouwde mic van monitor of laptop en kochten pas later een betere mic. Mijn eerste mic was ook een goedkoop headset dingetjequote:Op donderdag 27 april 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
En daarna de Samsonquote:Op donderdag 27 april 2017 16:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel DJs zijn gewoon begonnen met bijv. de ingebouwde mic van monitor of laptop en kochten pas later een betere mic. Mijn eerste mic was ook een goedkoop headset dingetje
Ik heb de Q1Uquote:Op donderdag 27 april 2017 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
En daarna de Samson![]()
Was het nou de C01 of de Q1U?
Q1U is ook een goede:Y
ja dat is ook meer mijn gedachte eigenlijk. volgens mij kun je bij aliexpress voor een appel en een ei zo'n ding bestellen. zoiets eerst maar eens proberen.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel DJs zijn gewoon begonnen met bijv. de ingebouwde mic van monitor of laptop en kochten pas later een betere mic. Mijn eerste mic was ook een goedkoop headset dingetje
Ik kan even niet draaien, dus ik hoop dat een van de anderen nog wat de stream op wil slingerenquote:
Mijn eerste microfoonquote:
Die microfoon is op zich niet zo het probleem, de combinatie met Mixxx wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is ook meer mijn gedachte eigenlijk. volgens mij kun je bij aliexpress voor een appel en een ei zo'n ding bestellen. zoiets eerst maar eens proberen.
mmmmmmmmmmmmmmmm.............. daar zeg je zoietsquote:
ASIO4all.com, die drivers even downloaden en gaanquote:Op donderdag 27 april 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die microfoon is op zich niet zo het probleem, de combinatie met Mixxx wel.
Andere drivers erbij nodig, niet te strakke latency en dan nog slaat de boel regelmatig vast...
Nope, werken niet...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
ASIO4all.com, die drivers even downloaden en gaan
ow dat is wel klote. Mixxx kan dat dus eigenlijk niet zo goed aan?quote:Op donderdag 27 april 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die microfoon is op zich niet zo het probleem, de combinatie met Mixxx wel.
Andere drivers erbij nodig, niet te strakke latency en dan nog slaat de boel regelmatig vast...
En ik meen mij te herinneren dat we zelfs een DJ hebben gehad die heel lang de mic van een of ander karaoke-achtig PS3 spel of gitar-hero of zo gebruikt heeft.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is ook meer mijn gedachte eigenlijk. volgens mij kun je bij aliexpress voor een appel en een ei zo'n ding bestellen. zoiets eerst maar eens proberen.
Bij mij niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat is wel klote. Mixxx kan dat dus eigenlijk niet zo goed aan?
Maar bij jou lag het toch aan dat de mic achterstevoren zat?quote:
Duurt wel lang hoor.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmm.............. daar zeg je zoiets
Nee, dat niet...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar bij jou lag het toch aan dat de mic achterstevoren zat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |