aww shuuuuuuuuucksquote:Op donderdag 27 april 2017 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herr knok! Met de gouden DJ stem.
Dat maakt het helemáál mooi om te horen. Althans, dat weet ik in jouw geval natuurlijk nog niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Moet nog een goed microfoontje halen. Kan ik ook weer praten.
Very true.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een virgin vinyl ripped FLAC file klinkt anders ook donders fijn hoor!![]()
Genoeg mensen die je kunnen adviseren over een goede mic met goede prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op donderdag 27 april 2017 16:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Moet nog een goed microfoontje halen. Kan ik ook weer praten.
ik vind dat best een fors bedrag voor iemand die ook nog uit moet vinden of ie het wel leuk vindt om met microfoon te draaien....quote:Op donderdag 27 april 2017 16:11 schreef knokkels het volgende:
Mijn Behringer C-1U was toen inclusief tafelstatief maar 70 euro.
Op zich had ik misschien iets meer uit moeten geven voor het statief, maar het werkt goed
Dan zijn er ineens aardig wat DJ's met mic hier, tof!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:09 schreef peaceman het volgende:
ja, ik moet ook nog een keer een microfoon halen
Laat me dat antwoorden: Jaquote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat best een fors bedrag voor iemand die ook nog uit moet vinden of ie het wel leuk vindt om met microfoon te draaien....
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef knokkels het volgende:
En toern dacht ik ineens: Hey, die steady piep HOORT niet in de muziek
Heb weer die mic van ToT liggen hier.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:13 schreef knokkels het volgende:
ToT heeft me goed geholpen met de keuze toen
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..quote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zijn er ineens aardig wat DJ's met mic hier, tof!
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..
Heb je wel al gerookt? Zal wel druk zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
De Jumbo roept, zal maar eens even gaan voor het brood weer op is, je wil niet weten hoe vaak me dat overkomt.
Mijn rookalarm ging in de keuken afquote:
Maar.. maar... laatst nog was er een heel klein beetje sprake van.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Stien_Struis het volgende:
No way dat ik door de set ga lullen.
Don't Trust Trustquote:Op donderdag 27 april 2017 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..
Ik heb er pas 2 gerookt vandaag.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel al gerookt? Zal wel druk zijn
Jij hebt echt zo'n beetje om de 5 min. iets bijzonders.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn rookalarm ging in de keuken af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |