aww shuuuuuuuuucksquote:Op donderdag 27 april 2017 16:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herr knok! Met de gouden DJ stem.
Dat maakt het helemáál mooi om te horen. Althans, dat weet ik in jouw geval natuurlijk nog niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Moet nog een goed microfoontje halen. Kan ik ook weer praten.
Very true.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een virgin vinyl ripped FLAC file klinkt anders ook donders fijn hoor!![]()
Genoeg mensen die je kunnen adviseren over een goede mic met goede prijs/kwaliteit verhoudingquote:Op donderdag 27 april 2017 16:07 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Moet nog een goed microfoontje halen. Kan ik ook weer praten.
ik vind dat best een fors bedrag voor iemand die ook nog uit moet vinden of ie het wel leuk vindt om met microfoon te draaien....quote:Op donderdag 27 april 2017 16:11 schreef knokkels het volgende:
Mijn Behringer C-1U was toen inclusief tafelstatief maar 70 euro.
Op zich had ik misschien iets meer uit moeten geven voor het statief, maar het werkt goed
Dan zijn er ineens aardig wat DJ's met mic hier, tof!quote:Op donderdag 27 april 2017 16:09 schreef peaceman het volgende:
ja, ik moet ook nog een keer een microfoon halen
Laat me dat antwoorden: Jaquote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind dat best een fors bedrag voor iemand die ook nog uit moet vinden of ie het wel leuk vindt om met microfoon te draaien....
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef knokkels het volgende:
En toern dacht ik ineens: Hey, die steady piep HOORT niet in de muziek
Heb weer die mic van ToT liggen hier.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:13 schreef knokkels het volgende:
ToT heeft me goed geholpen met de keuze toen
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..quote:Op donderdag 27 april 2017 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zijn er ineens aardig wat DJ's met mic hier, tof!
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..
Heb je wel al gerookt? Zal wel druk zijnquote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
De Jumbo roept, zal maar eens even gaan voor het brood weer op is, je wil niet weten hoe vaak me dat overkomt.
Mijn rookalarm ging in de keuken afquote:
Maar.. maar... laatst nog was er een heel klein beetje sprake van.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Stien_Struis het volgende:
No way dat ik door de set ga lullen.
Don't Trust Trustquote:Op donderdag 27 april 2017 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha ik zeg niet voor niets "een keer"..
Ik heb er pas 2 gerookt vandaag.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel al gerookt? Zal wel druk zijn
Jij hebt echt zo'n beetje om de 5 min. iets bijzonders.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn rookalarm ging in de keuken af
quote:Op donderdag 27 april 2017 16:18 schreef knokkels het volgende:
[url=https://www.bax-shop.nl/usb-microfoons?o=product_price]USB Microfoons[url].com
Vergeten.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar.. maar... laatst nog was er een heel klein beetje sprake van.
kijk ik vind die 70 euro uitgeven niet zo'n probleem, maar wel als ik het niks vind.. dat is meer mijn gedachte erbij.quote:
Doetnie. ies stoekquote:
Joh, is leukquote:Op donderdag 27 april 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk ik vind die 70 euro uitgeven niet zo'n probleem, maar wel als ik het niks vind.. dat is meer mijn gedachte erbij.
met flinke reverb en een aangezet accent Stien de Rastamanquote:Op donderdag 27 april 2017 16:16 schreef Stien_Struis het volgende:
No way dat ik door de set ga lullen.
Heb dat ding aangeschaft en daarna maar een stuk of 5 keer gebruikt...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
kijk ik vind die 70 euro uitgeven niet zo'n probleem, maar wel als ik het niks vind.. dat is meer mijn gedachte erbij.
Veel DJs zijn gewoon begonnen met bijv. de ingebouwde mic van monitor of laptop en kochten pas later een betere mic. Mijn eerste mic was ook een goedkoop headset dingetjequote:Op donderdag 27 april 2017 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
En daarna de Samsonquote:Op donderdag 27 april 2017 16:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel DJs zijn gewoon begonnen met bijv. de ingebouwde mic van monitor of laptop en kochten pas later een betere mic. Mijn eerste mic was ook een goedkoop headset dingetje
Ik heb de Q1Uquote:Op donderdag 27 april 2017 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
En daarna de Samson![]()
Was het nou de C01 of de Q1U?
Q1U is ook een goede:Y
ja dat is ook meer mijn gedachte eigenlijk. volgens mij kun je bij aliexpress voor een appel en een ei zo'n ding bestellen. zoiets eerst maar eens proberen.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Veel DJs zijn gewoon begonnen met bijv. de ingebouwde mic van monitor of laptop en kochten pas later een betere mic. Mijn eerste mic was ook een goedkoop headset dingetje
Ik kan even niet draaien, dus ik hoop dat een van de anderen nog wat de stream op wil slingerenquote:
Mijn eerste microfoonquote:
Die microfoon is op zich niet zo het probleem, de combinatie met Mixxx wel.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is ook meer mijn gedachte eigenlijk. volgens mij kun je bij aliexpress voor een appel en een ei zo'n ding bestellen. zoiets eerst maar eens proberen.
mmmmmmmmmmmmmmmm.............. daar zeg je zoietsquote:
ASIO4all.com, die drivers even downloaden en gaanquote:Op donderdag 27 april 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die microfoon is op zich niet zo het probleem, de combinatie met Mixxx wel.
Andere drivers erbij nodig, niet te strakke latency en dan nog slaat de boel regelmatig vast...
Nope, werken niet...quote:Op donderdag 27 april 2017 16:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
ASIO4all.com, die drivers even downloaden en gaan
ow dat is wel klote. Mixxx kan dat dus eigenlijk niet zo goed aan?quote:Op donderdag 27 april 2017 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die microfoon is op zich niet zo het probleem, de combinatie met Mixxx wel.
Andere drivers erbij nodig, niet te strakke latency en dan nog slaat de boel regelmatig vast...
En ik meen mij te herinneren dat we zelfs een DJ hebben gehad die heel lang de mic van een of ander karaoke-achtig PS3 spel of gitar-hero of zo gebruikt heeft.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat is ook meer mijn gedachte eigenlijk. volgens mij kun je bij aliexpress voor een appel en een ei zo'n ding bestellen. zoiets eerst maar eens proberen.
Bij mij niet.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dat is wel klote. Mixxx kan dat dus eigenlijk niet zo goed aan?
Maar bij jou lag het toch aan dat de mic achterstevoren zat?quote:
Duurt wel lang hoor.quote:Op donderdag 27 april 2017 16:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
mmmmmmmmmmmmmmmm.............. daar zeg je zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |