Gang Starrquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard bagger
ik heb niet alleen maar verantwoordelijke keuzes gemaaktquote:Op donderdag 27 april 2017 13:31 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik heb nog rond zitten kijken hier maar ze verkochten alleen maar de notorious standaard bagger
quote:Op donderdag 27 april 2017 13:58 schreef Stien_Struis het volgende:
14:00 - 16:00 Dancehall met Stien
ik heb de gezelligheid de nacht in getrokken na jou, met dank voor de opwarmerquote:Op donderdag 27 april 2017 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik moest gister/vannacht doordraaien van jullie... jullie schuld
opwarmer van 4 uur lang?quote:Op donderdag 27 april 2017 14:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb de gezelligheid de nacht in getrokken na jou, met dank voor de opwarmer![]()
"môgge"
Jaaa, doen!quote:Op donderdag 27 april 2017 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik speel met dezelfde gedachte
Er werd nog muziek in de nacht verwacht, sja..... dat kan ik niet weigeren tuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2017 14:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
opwarmer van 4 uur lang?![]()
Morge kerel...
Designerdrugsquote:Op donderdag 27 april 2017 12:27 schreef just me het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga een oranje neus halen
Je moest wel?quote:Op donderdag 27 april 2017 14:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er werd nog muziek in de nacht verwacht, sja..... dat kan ik niet weigeren tuurlijk![]()
*tankt wat koffie*
ik mag mijn keuken zo gaan doen. Whooopie
Jaaaaaaquote:
quote:
Ya nevah failquote:
ToTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |