Als het dan toch oranje moet zijn...quote:Op donderdag 27 april 2017 11:17 schreef just me het volgende:
Wat zouden die prinsesjes nu het liefst aantrekken, ik kan me niet voorstellen dat ze zich hier lekker in voelen
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 27 april 2017 11:19 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Een klein beetje, maar ik denk niet dat ik nog zoveel skills over heb na 7 jaar
Beterquote:Op donderdag 27 april 2017 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het dan toch oranje moet zijn...
[ afbeelding ]
Het kan wel tof klinken vind ikquote:
Ik kijk niet eens meer naar zulke dingen. Ik kijk op YouTube hooguit nog naar de suggesties op basis van mijn eerdere kijkgedrag. En ik zit veel vaker op Spotify dan op YouTube.quote:
Dat kan ik als toetsenist natuurlijk moeilijk toejuichenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:23 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Het kan wel tof klinken vind ik![]()
Ik ben nu met de piano bezig, maar eigenlijk zou ik terug moeten switchen naar de gitaar denk ik, gezien mijn muziekvoorkeuren
Meestal kijk ik even op YouTube als laatste redmiddel. Als een bepaald nummer niet op Usenet, Torrentsites e.d. staat kun je niet veel anders.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer naar zulke dingen. Ik kijk op YouTube hooguit nog naar de suggesties op basis van mijn eerdere kijkgedrag. En ik zit veel vaker op Spotify dan op YouTube.
Pas nou op, straks komt riazop dit topic nog irriterenquote:Op donderdag 27 april 2017 11:24 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 4 miljoen keer bekeken in een week tijd
Nederland bondkraagjesland.
Gelukkig nog niet hoeven horen.
Maar ik luister dan ook geen 3FM meer
Of je koopt gewoon.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:26 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Meestal kijk ik even op YouTube als laatste redmiddel. Als een bepaald nummer niet op Usenet, Torrentsites e.d. staat kun je niet veel anders.
Wacht, wie?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt riazop dit topic nog irriteren
Doe ik soms ook, hoorquote:
Dat raad ik hem heel krachtig af.... Ik weet precies wat z'n naam is en ik gooi dan echt alles wat ik over hem weet online.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas nou op, straks komt riazop dit topic nog irriteren
Over wie hebben we het nou?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat raad ik hem heel krachtig af.... Ik weet precies wat z'n naam is en ik gooi dan echt alles wat ik over hem weet online.
De #1-spamhoer van MUZ, met goedkeuring van de mods. Doet niks anders dan Nederlandstalige bagger-hiphop posten, met de hoeveelheid kliks erbij. Nul komma nul kritiek, uiteraard. Alleen maar lovend over hun populariteit. Helpt ook menig ander topic, zoals Tip Hier Nieuwe Nummers, effectief om zeep.quote:
Wat weerhoud je om dat nu te doen?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat raad ik hem heel krachtig af.... Ik weet precies wat z'n naam is en ik gooi dan echt alles wat ik over hem weet online.
Tja, FoK krijgt er gewoon centjes voor.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De #1-spamhoer van MUZ, met goedkeuring van de mods. Doet niks anders dan Nederlandstalige bagger-hiphop posten, met de hoeveelheid kliks erbij. Nul komma nul kritiek, uiteraard. Alleen maar lovend over hun populariteit. Helpt ook menig ander topic, zoals Tip Hier Nieuwe Nummers, effectief om zeep.
Niks. Hoewel: tijd, vooral. De blogpagina heb ik al aangemaakt.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat weerhoud je om dat nu te doen?
quote:Op donderdag 27 april 2017 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Hoewel: tijd, vooral. De blogpagina heb ik al aangemaakt.
Oh, zo eentje.quote:Op donderdag 27 april 2017 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De #1-spamhoer van MUZ, met goedkeuring van de mods. Doet niks anders dan Nederlandstalige bagger-hiphop posten, met de hoeveelheid kliks erbij. Nul komma nul kritiek, uiteraard. Alleen maar lovend over hun populariteit. Helpt ook menig ander topic, zoals Tip Hier Nieuwe Nummers, effectief om zeep.
Van die film, bedoel je? Toevallig heb ik wel het bijbehorende nummer in mijn show gedraaidquote:Op donderdag 27 april 2017 11:35 schreef DevFreak het volgende:
Er ging niemand van hier naar die screening van morgen he?
Ik denk dat ik het kaartje alsnog ga inleveren. Mijn vrienden konden niet afreizen naar Utrecht en heb ook geen zin om alleen te gaanquote:Op donderdag 27 april 2017 11:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van die film, bedoel je? Toevallig heb ik wel het bijbehorende nummer in mijn show gedraaid
Fout en geniaal tegelijk
Is er geen topic waar je kunt bekijken welke FOK!'ers erheen gaan?quote:Op donderdag 27 april 2017 11:55 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het kaartje alsnog ga inleveren. Mijn vrienden konden niet afreizen naar Utrecht en heb ook geen zin om alleen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |