SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ik denk dat dat wel meevalt als je "normale" muziek draait.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik wil best draaien hoor, maar als er 5 naar gup willen luisteren zijn er al drie weg voor ik mn eerste nummer instart.
Je staat op het rooster.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe mij maar van 20:30 tot 22:30.
[..]
Nu niet meer
Klopt. Ik zeg ook maar wat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'normale' muziek is trouwens wel heel 'afgezaagd'.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Men hoeft niet te wachten op nieuwe juweeltjes oid, ik donder er gewoon nummetjes in die jullie sws niet op regelmatige basis luisteren.
Niet meer stoppen dus.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:16 schreef DevFreak het volgende:
Ik ben na een paar weken weer verder gegaan met piano spelen. Help wat is dat ineens weer belachelijk moeilijk zeg
Geen idee.quote:
quote:
Fogel, waar had jij je al die tijd verstoptquote:
De Fogel was gevlogen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel, waar had jij je al die tijd verstopt
In Stockholm, bij een schat van een dame, op het werk en in Røros. Zo ongeveer, de laatste twee weken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel, waar had jij je al die tijd verstopt
een schat van een damequote:Op dinsdag 25 april 2017 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Stockholm, bij een schat van een dame, op het werk en in Røros. Zo ongeveer, de laatste twee weken.
quote:
Had een date die een beetje uit de hand liep. Zou eigenlijk samen lunchen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Parodius (MSX)quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:31 schreef Melting het volgende:
@Paro: van welk spelletje was die tune net?
Ow jee, ik ben echt van de legquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is toch pas dinsdag?
Je laat me schrikken, just me.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een date die een beetje uit de hand liep. Zou eigenlijk samen lunchen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een date die een beetje uit de hand liep. Zou eigenlijk samen lunchen zijn.Oh 3 voor de prijs van 1, lunchen, dineren en ontbijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
En dat meerdere keren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Oh 3 voor de prijs van 1, lunchen, dineren en ontbijten
![]()
Spreekwoordelijke lot uit de loterij?quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat meerdere keren.
Ze houdt van bier, goed eten, bordspellen en sexKan ik wel mee leven.
Hier sneeuwde het net nogquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat meerdere keren.
Als ze iets dichterbij had gewoond was het de jackpot geweestquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke lot uit de loterij?
Seksquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat meerdere keren.
3 uur rijden?quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze iets dichterbij had gewoond was het de jackpot geweest
Maargoed, 3 uur rijden vind ik ook wel best, zeker voor zo'n vrouw
En we willen beiden toch niet samenwonen ofzo, dus lekker boeiend.
wat je ver haalt.....quote:
moet de moeite wel waard zijnquote:
Ik heb er nog geen gevonden in ieder geval.quote:
FF wachtenquote:
Wij zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik pizza hut/taco bell ga draaien krijgrn jullir oorbloedingen.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
De pizza hut
De Pizza hut
Kentucky Fried Chicken
en de Pizza hut
McDonald's
McDonald's
Kentucky Fried Chicken
en de pizza hut...
jij wilt liever een voute versie ?quote:
En dat moet vandaag nog?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:00 schreef just me het volgende:
ik zit wel lui op de bank maar ik moet toch nog even wat in de tuin doen nu het nog licht is
Heeft het wel zin?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:00 schreef just me het volgende:
ik zit wel lui op de bank maar ik moet toch nog even wat in de tuin doen nu het nog licht is
Meneerquote:
quote:
er is vandaag een boom gesnoeid, de tijd die ik gekocht had was op een gegeven moment op en er was geen tijd meer om alles netjes op te ruimenquote:
Is de tuinman klaar?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
er is vandaag een boom gesnoeid, de tijd die ik gekocht had was op een gegeven moment op en er was geen tijd meer om alles netjes op te ruimen
ik wilde de takken en stronken van het gras halen en dat is gelukt net
Zaterdag maar een hoop zooi achter in de auto gooien en naar de afval brengen.
Ik ga dus nooit meer iets via social deal of zoiets doen, heb al een mailtje gestuurd met de dingen waar ik niet blij mee ben.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit meer iets via social deal of zoiets doen, heb al een mailtje gestuurd met de dingen waar ik niet blij mee ben.
ik had een vergrootglas moeten gebruiken bij de kleine lettertjesquote:
Zo slecht?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik had een vergrootglas moeten gebruiken bij de kleine lettertjes
Een boom valt nou niet echt onder kliene lettertjes.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik had een vergrootglas moeten gebruiken bij de kleine lettertjes
De uitvoering is niet slecht maar het geregel erom heen dus wel! Maar wijze les geweestquote:
wel onder de blaadjes van de boomquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een boom valt nou niet echt onder kliene lettertjes.
En dan krijg je klagende buren met de rijdende rechter die langskomenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
anders vallen er wel andere blaadjes in je tuin.
ik had 13 vuilniszakken vol met blaadjes en takjes die van de boom en de takken afkwamen. Heb nu best wel last van mijn handen van het knippen en zagenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
anders vallen er wel andere blaadjes in je tuin.
de buren mogen wel langskomen hoor, die rijdende rechter niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan krijg je klagende buren met de rijdende rechter die langskomen
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik had 13 vuilniszakken vol met blaadjes en takjes die van de boom en de takken afkwamen. Heb nu best wel last van mijn handen van het knippen en zagen
De rijdende rechter kan niksdoen met blaadjes,tenzij dat die boom niet zicht bepaldend is.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan krijg je klagende buren met de rijdende rechter die langskomen
Dat weet je dan ook weer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
De uitvoering is niet slecht maar het geregel erom heen dus wel! Maar wijze les geweest
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik had 13 vuilniszakken vol met blaadjes en takjes die van de boom en de takken afkwamen. Heb nu best wel last van mijn handen van het knippen en zagen
het was ook een hele hoge uit zijn voegen gegroeide boomquote:
Ik heb niet eens door dat het al 21.30 uur isquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Na tien bier heb je het ook niet meer door,
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Na tien bier heb je het ook niet meer door,
Ik had ook het gevoel dat ik maar een kwartiertje aan het draaien was.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niet eens door dat het al 21.30 uur is
Time flies when you're having fun.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niet eens door dat het al 21.30 uur is
in dat geval neem ik nu maar een sapjequote:Op dinsdag 25 april 2017 21:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het slaat wat sneller dood bij zo'n vuurtje.
Proost.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval neem ik nu maar een sapje
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:43 schreef just me het volgende:
Melting en niet vergeten... morgenavond heb je cursus
Dank je voor het compliment.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:13 schreef Fogel het volgende:
Dit alles is ZO VER van waar ik normaal naar luister... Heerlijk
Wil je meer?quote:
OK, had al even snel een halfuur geplakt, maar daar maak ik een uur van.quote:Op dinsdag 25 april 2017 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kan nog een uurtje doen, ookal heb ik al mn eidtune ingezet.
Ik heb vrijwel niks van dre,mssn iets uit de oude nwa dagen,maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Still Dre heb je vast wel. Of I need a doctor.
Eric B & Rakim dan?quote:Op dinsdag 25 april 2017 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel niks van dre,mssn iets uit de oude nwa dagen,maar meer ook niet.
quote:
Zo meteen naar het kabouterbos?quote:
Ik zit al in de treinquote:
quote:
Tof, waar woont ie?quote:Op dinsdag 25 april 2017 19:21 schreef DevFreak het volgende:
Zo, ik ben helemaal blij. Heb net een vlucht geboekt naar de UK. Kan ik mijn vriend eindelijk weer zien.
Voor drie dagen.
Koffie: Checkquote:Op woensdag 26 april 2017 08:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
Op woensdag is het hier beduidend rustiger dan op dinsdag
quote:Op woensdag 26 april 2017 09:48 schreef knokkels het volgende:
Mijn bank en ik moeten eens ophouden elkaar tegen te komen na avondeten. Zo raakt mijn bed nog jaloers
Succes!quote:Op woensdag 26 april 2017 09:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moggùh! Zonovergoten hier, radio aan en de tuin in.
Knok! Hoe doe je het toch.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:48 schreef knokkels het volgende:
Mijn bank en ik moeten eens ophouden elkaar tegen te komen na avondeten. Zo raakt mijn bed nog jaloers
Nou.... ik eet mijn avondeten op de bank. Dan ga ik daarna wat tv kijken. En dan is het 7 uur 's ochtends.quote:
Dank je en ook succes met overpotten. Dat is ook leuk werk, als het niet teveel is.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Succes!![]()
Ik moet vanmorgen nog even (thuis) werken, maar ga vanmiddag de moestuintjes verpotten naar grotere potten. Ik hoop dat het dan ook zonnig is. Nu is het bewolkt.
Jsezus.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou.... ik eet mijn avondeten op de bank. Dan ga ik daarna wat tv kijken. En dan is het 7 uur 's ochtends.
Wat er in de tussentijd gebeurt, geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Slapen vermoed ik.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou.... ik eet mijn avondeten op de bank. Dan ga ik daarna wat tv kijken. En dan is het 7 uur 's ochtends.
Wat er in de tussentijd gebeurt, geen ideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Stuk of 12 denk ik, valt dus mee.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je en ook succes met overpotten. Dat is ook leuk werk, als het niet teveel is.Fijne dag mensen, ik ga met muziek op de *kuch* achtergrond de achtertuin in.
Zou best eens kunnen.quote:
Have funquote:Op woensdag 26 april 2017 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Stuk of 12 denk ik, valt dus mee.
Fijne dag!
Uhuh nudge nudge wink wink enzo ?quote:Op woensdag 26 april 2017 09:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je en ook succes met overpotten. Dat is ook leuk werk, als het niet teveel is.Fijne dag mensen, ik ga met muziek op de *kuch* achtergrond de achtertuin in.
Nee, moet wat tegels de grond in stampen om zitje af te krijgen.quote:
Met de Radio49 Arbeidsvitaminesquote:Op woensdag 26 april 2017 10:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, moet wat tegels de grond in stampen om zitje af te krijgen.![]()
Pleite nu, tot later!
Volgens mij is het arbeidsniveau best laag in R49quote:
Gelukkig maar en groot gelijk.quote:Op woensdag 26 april 2017 09:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen.![]()
Maar ik ben niet meer zo gaar als ik was![]()
En nu aan de koffie, uiteraard. nu wél een volle pot. Hoef ik niet na 4 mokken zonder te zitten
Detail detailquote:Op woensdag 26 april 2017 10:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij is het arbeidsniveau best laag in R49
2 maanden, wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 26 april 2017 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
Net even mijn verlofkaart bijgewerkt en bekeken. Na aftrek van alle reeds ingeplande vrije dagen en vakanties heb ik nog 67 uur over dit jaar. Dat is nog best veel.
67 uur = 2 maanden?quote:
Oh, uren, dagen...quote:Op woensdag 26 april 2017 10:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
67 uur = 2 maanden?
Jij werkt 8 uur per week?
Moet daar geen nummer bij?quote:Op woensdag 26 april 2017 10:24 schreef peaceman het volgende:
Morge...
Wil iemand mij inplannen voor vanavond?
21.00-23.00 Willempie
Programma is onder voorbehoud, aangezien ik niet weet hoe ik terugkeer van de fysio vanavond.
ja eigenlijk wel. 33 geloof ik.quote:
Mja, als je er zelf al met de pet naar gooit, kun je er maar beter mee stoppen denk ikquote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 10:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja, als je er zelf al met de pet naar gooit, kun je er maar beter mee stoppen denk ik
Weet je dat héééééél zeker?quote:Op woensdag 26 april 2017 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Nee ik weet vrij zeker dat het 33 moet zijn.
quote:Op woensdag 26 april 2017 10:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
67 uur = 2 maanden?
Jij werkt 8 uur per week?
ik zal T binnenkort eens natellenquote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - Willempie (Telt na of het echt 33 is)
Dat soort dingen gebeurt nou als je mij laat roosterenquote:
Ik heb nu twijfelsquote:Op woensdag 26 april 2017 10:28 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
maar dat wil je niet?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nu twijfels
Maar ja, ik kan het makkelijk nakijken op het rooster
Ik heb het al gedaaan zelfsquote:
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - Willempie 32
Kijk maar naar 22 en 23 aprilquote:
kan ik dat ook zien dan?quote:
Oww, nee.quote:
Cambridgequote:Op woensdag 26 april 2017 09:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tof, waar woont ie?
Oh ja, en môgge
Howdyquote:
wat staat er dan bij 22 en 23 april?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oww, nee.![]()
In dit geval moet je me maar op mijn grijsgroene, ietwat loensende ogen vertrouwen
ik denk niet dat ik het ga redden, thoughquote:Op woensdag 26 april 2017 11:44 schreef Bos81 het volgende:
Als ik het niet vergeet en niet te moe ben, ben ik vanavond als luisteraar present
Dat is je bank die zegt: vannacht slaap je maar eens lekker in je bedquote:Op woensdag 26 april 2017 11:43 schreef knokkels het volgende:
Altijd fijn, net wakker aan het worden, niezen en dan keihard met je hoofd tegen een houten balk in je bank tot stilstand komen
DJ Peaceman - 30: Nasmeltenquote:Op woensdag 26 april 2017 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat staat er dan bij 22 en 23 april?
Mijn bank en bed hebben dus overleg gehad?quote:Op woensdag 26 april 2017 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is je bank die zegt: vannacht slaap je maar eens lekker in je bed
hmmm ik dacht eigenlijk dat het de 33ste was, maar ja maakt op zich niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2017 11:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
DJ Peaceman - 30: Nasmelten
DJ Peaceman - Liedjes in de middag terwijl Oscar slaapt.
En zo komen we op DJ Peaceman's 32e show
Nou ja, je zat er maar eentje naastquote:Op woensdag 26 april 2017 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmmm ik dacht eigenlijk dat het de 33ste was, maar ja maakt op zich niet uit natuurlijk.
@bos81 altijd leuk om 'nieuwe' luisteraars te begroeten, dus misschien tot vanavond.
Bedden moet je goed behandelen. Daarom ook netjes nieuw beddengoed enzoquote:Op woensdag 26 april 2017 11:55 schreef Bos81 het volgende:
Mijn bed was best vriendelijk. Die 4 nachten vrij heeft hem wel goed gedaan
Ow ja, ons bed en die van Lennon moeten nog.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bedden moet je goed behandelen. Daarom ook netjes nieuw beddengoed enzo
ach ja, meestal om de 2 weken.. Als ik het niet vergeet, dan.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, ons bed en die van Lennon moeten nog.
Ja dat is mijn schema ook.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
ach ja, meestal om de 2 weken.. Als ik het niet vergeet, dan.
Je kunt het wel slechter treffen. Leuk uitzicht enzoquote:Op woensdag 26 april 2017 12:22 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef het nog twee jaar, dan zit ik in Oostenrijk.
quote:Op woensdag 26 april 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt het wel slechter treffen. Leuk uitzicht enzo
Kijk maar eens op Google Earth. Je hebt daar plekken waarvan je denkt dat ze alleen in Canada etc. bestaan, maar ze zitten op twaalf uurtjes rijden een uurtje vliegenquote:Op woensdag 26 april 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt het wel slechter treffen. Leuk uitzicht enzo
Oehquote:Op woensdag 26 april 2017 12:25 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar eens op Google Earth. Je hebt daar plekken waarvan je denkt dat ze alleen in Canada etc. bestaan, maar ze zitten op twaalf uurtjes rijden een uurtje vliegen
datakabel microusbquote:
Dan fiets ik daar zo maar even heen denk ik. Haha.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
datakabel microusb
En helaas, ik heb er zelf geen eentje over.
Bij de Action zijn ze spotgoedkoop trouwens.
Want jij in je eentje, dan gedraag je je niet?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
We gaan met z'n 5en dus dat moet wel lukken
Ze is soms een beetje stout, haha.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Want jij in je eentje, dan gedraag je je niet?
Ook alsmede: Hoiquote:
oehquote:
Alsmede je dan een hele chagrijnige vriendlief in je nek hebt hangenquote:
Story of my lifequote:
quote:Op woensdag 26 april 2017 14:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Alsmede je dan een hele chagrijnige vriendlief in je nek hebt hangen
En niet even langskomen voor een duoshow ofzo, n00bie?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben er toch wel een keer of 10 geweest hoor
maximaal 5 euro geloof ikquote:Op woensdag 26 april 2017 14:49 schreef Rafeiro het volgende:
Knok weet je wat het ongeveer kost bij de action?
Zit een winkel dichter bij haha.
Komt er nog een oranje show van uw tweelingbroer?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Proud of youquote:Op woensdag 26 april 2017 15:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Dat weet ik wel![]()
En ik zou me natuurlijk geen gekke dingen op de hals halen, zoals tussen jullie komen
Zelf heb ik laatst zo eentje besteld: http://www.gearbest.com/chargers-cables/pp_452837.htmlquote:Op woensdag 26 april 2017 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
Hele rare vraag, maar heeft iemand een snoertje voor mij over?
USB naar telefoon, adapters heb ik nog wel, maar snoertjes (ont)breken
HTC is mijn telefoon, maar Samsung heeft de zelfde aansluiting.
Dat zijn geweldige dingen.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelf heb ik laatst zo eentje besteld: http://www.gearbest.com/chargers-cables/pp_452837.html
Heb 'm nog niet binnen.
Ja nou Gearbest is gewoon spotgoedkoop. Elders zijn die dingen veel duurder.quote:Op woensdag 26 april 2017 16:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat zijn geweldige dingen.![]()
Oeh, vriend van me heeft een goede marge zie ik
Geen idee.... ik vraag het hem vanavond even.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Komt er nog een oranje show van uw tweelingbroer?
Ik ook.... lekker hè?quote:
heerlijk ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook.... lekker hè?
Geniet er van.
Ik ben naar cursus.
CtrAltDel werkt niet?quote:Op woensdag 26 april 2017 17:55 schreef just me het volgende:
Notebook wil niet meer uithp probook 6465b.
Ik laat de batterij wel leeg gaan, kijken of hij daarna normaal opstart
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen weekend. Ik moet vrijdag nog werken...
Nope, caps lock staat als n gek te knipperen, nu maar hopen dat hij leeg is voordat ik straks de trein instap!quote:
Heb je geen uitklikbare batterij? Dan stopt ie gauw genoeg..quote:Op woensdag 26 april 2017 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, caps lock staat als n gek te knipperen, nu maar hopen dat hij leeg is voordat ik straks de trein instap!
hoe bevalt je nieuwe (normale) leven?quote:
Hij staat te blazenen er is geen losse batterij, komt wel goedquote:Op woensdag 26 april 2017 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen uitklikbare batterij? Dan stopt ie gauw genoeg..
Maar maakt ie nu vreemde geluiden?
Dan is ie idd vast gauw uitgeraasdquote:Op woensdag 26 april 2017 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Hij staat te blazenen er is geen losse batterij, komt wel goed
Het is wel leuk. Op dit moment is het alleen opleiding. Interessante materie, maar wel veel informatie tegelijk. Komt vast goed.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gedeelde smart is halve smart.
Hoe bevalt je nieuwe baan?
Nog even wennen aan het ritme. Afgelopen nacht nog slecht geslapen, maar verder went het al aardig.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe bevalt je nieuwe (normale) leven?
Natuurlijk. Heeft ook een paar maanden nodig om echt ingewerkt te zijn. Maar wel mooi dat het interessant is.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Op dit moment is het alleen opleiding. Interessante materie, maar wel veel informatie tegelijk. Komt vast goed.
19:30 - 21:00 MadMaster - Hofstad Groeperingen
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - Willempie 32
Haagse oldies?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
In aanloop naar de show rond onze koning (ga ik van uit) zal ik vanaf 19.30 uur de koninklijke Hofstad groeperingen nog eens in de reprise gooien...
[..]
Tofquote:Op woensdag 26 april 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
In aanloop naar de show rond onze koning (ga ik van uit) zal ik vanaf 19.30 uur de koninklijke Hofstad groeperingen nog eens in de reprise gooien...
[..]
Van Oekel was een gedistingeerde heer...quote:Op woensdag 26 april 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik iemand het Wilhelmus goed en compleet hoor zingen.
Dat zijn 15 couplettenquote:Op woensdag 26 april 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik iemand het Wilhelmus goed en compleet hoor zingen.
oopsquote:
Ik ken ook niemand die het hele wilhelmus uit het hoofd kan meezingen hoorquote:Op woensdag 26 april 2017 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
oops![]()
Zo compleet had ik hem nog nooit gehoord in ieder geval.
Dat waren de meest bizarre shows op de vrijdag...quote:Op woensdag 26 april 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjef was als parlementair medewerker van de VARA ook niet onaardig.
quote:Op woensdag 26 april 2017 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren de meest bizarre shows op de vrijdag...
Moet je het zelf allemaal weer regelen.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is geen tijd voor. Hij had er al om 19:30 uur moeten zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |