SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Ik denk dat dat wel meevalt als je "normale" muziek draait.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik wil best draaien hoor, maar als er 5 naar gup willen luisteren zijn er al drie weg voor ik mn eerste nummer instart.
Je staat op het rooster.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe mij maar van 20:30 tot 22:30.
[..]
Nu niet meer
Klopt. Ik zeg ook maar wat.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'normale' muziek is trouwens wel heel 'afgezaagd'.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Men hoeft niet te wachten op nieuwe juweeltjes oid, ik donder er gewoon nummetjes in die jullie sws niet op regelmatige basis luisteren.
Niet meer stoppen dus.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:16 schreef DevFreak het volgende:
Ik ben na een paar weken weer verder gegaan met piano spelen. Help wat is dat ineens weer belachelijk moeilijk zeg
Geen idee.quote:
quote:
Fogel, waar had jij je al die tijd verstoptquote:
De Fogel was gevlogen.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel, waar had jij je al die tijd verstopt
In Stockholm, bij een schat van een dame, op het werk en in Røros. Zo ongeveer, de laatste twee weken.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Fogel, waar had jij je al die tijd verstopt
een schat van een damequote:Op dinsdag 25 april 2017 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Stockholm, bij een schat van een dame, op het werk en in Røros. Zo ongeveer, de laatste twee weken.
quote:
Had een date die een beetje uit de hand liep. Zou eigenlijk samen lunchen zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Parodius (MSX)quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:31 schreef Melting het volgende:
@Paro: van welk spelletje was die tune net?
Ow jee, ik ben echt van de legquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is toch pas dinsdag?
Je laat me schrikken, just me.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een date die een beetje uit de hand liep. Zou eigenlijk samen lunchen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had een date die een beetje uit de hand liep. Zou eigenlijk samen lunchen zijn.Oh 3 voor de prijs van 1, lunchen, dineren en ontbijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
En dat meerdere keren.quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:34 schreef just me het volgende:
[..]
Oh 3 voor de prijs van 1, lunchen, dineren en ontbijten
![]()
Spreekwoordelijke lot uit de loterij?quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat meerdere keren.
Ze houdt van bier, goed eten, bordspellen en sexKan ik wel mee leven.
Hier sneeuwde het net nogquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat meerdere keren.
Als ze iets dichterbij had gewoond was het de jackpot geweestquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke lot uit de loterij?
Seksquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat meerdere keren.
3 uur rijden?quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ze iets dichterbij had gewoond was het de jackpot geweest
Maargoed, 3 uur rijden vind ik ook wel best, zeker voor zo'n vrouw
En we willen beiden toch niet samenwonen ofzo, dus lekker boeiend.
wat je ver haalt.....quote:
moet de moeite wel waard zijnquote:
Ik heb er nog geen gevonden in ieder geval.quote:
FF wachtenquote:
Wij zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 25 april 2017 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ik pizza hut/taco bell ga draaien krijgrn jullir oorbloedingen.
quote:Op dinsdag 25 april 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
De pizza hut
De Pizza hut
Kentucky Fried Chicken
en de Pizza hut
McDonald's
McDonald's
Kentucky Fried Chicken
en de pizza hut...
jij wilt liever een voute versie ?quote:
En dat moet vandaag nog?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:00 schreef just me het volgende:
ik zit wel lui op de bank maar ik moet toch nog even wat in de tuin doen nu het nog licht is
Heeft het wel zin?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:00 schreef just me het volgende:
ik zit wel lui op de bank maar ik moet toch nog even wat in de tuin doen nu het nog licht is
Meneerquote:
quote:
er is vandaag een boom gesnoeid, de tijd die ik gekocht had was op een gegeven moment op en er was geen tijd meer om alles netjes op te ruimenquote:
Is de tuinman klaar?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
er is vandaag een boom gesnoeid, de tijd die ik gekocht had was op een gegeven moment op en er was geen tijd meer om alles netjes op te ruimen
ik wilde de takken en stronken van het gras halen en dat is gelukt net
Zaterdag maar een hoop zooi achter in de auto gooien en naar de afval brengen.
Ik ga dus nooit meer iets via social deal of zoiets doen, heb al een mailtje gestuurd met de dingen waar ik niet blij mee ben.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga dus nooit meer iets via social deal of zoiets doen, heb al een mailtje gestuurd met de dingen waar ik niet blij mee ben.
ik had een vergrootglas moeten gebruiken bij de kleine lettertjesquote:
Zo slecht?quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik had een vergrootglas moeten gebruiken bij de kleine lettertjes
Een boom valt nou niet echt onder kliene lettertjes.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik had een vergrootglas moeten gebruiken bij de kleine lettertjes
De uitvoering is niet slecht maar het geregel erom heen dus wel! Maar wijze les geweestquote:
wel onder de blaadjes van de boomquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Een boom valt nou niet echt onder kliene lettertjes.
En dan krijg je klagende buren met de rijdende rechter die langskomenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
anders vallen er wel andere blaadjes in je tuin.
ik had 13 vuilniszakken vol met blaadjes en takjes die van de boom en de takken afkwamen. Heb nu best wel last van mijn handen van het knippen en zagenquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
anders vallen er wel andere blaadjes in je tuin.
de buren mogen wel langskomen hoor, die rijdende rechter niet.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan krijg je klagende buren met de rijdende rechter die langskomen
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik had 13 vuilniszakken vol met blaadjes en takjes die van de boom en de takken afkwamen. Heb nu best wel last van mijn handen van het knippen en zagen
De rijdende rechter kan niksdoen met blaadjes,tenzij dat die boom niet zicht bepaldend is.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En dan krijg je klagende buren met de rijdende rechter die langskomen
Dat weet je dan ook weer.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
De uitvoering is niet slecht maar het geregel erom heen dus wel! Maar wijze les geweest
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik had 13 vuilniszakken vol met blaadjes en takjes die van de boom en de takken afkwamen. Heb nu best wel last van mijn handen van het knippen en zagen
het was ook een hele hoge uit zijn voegen gegroeide boomquote:
Ik heb niet eens door dat het al 21.30 uur isquote:Op dinsdag 25 april 2017 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Na tien bier heb je het ook niet meer door,
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Na tien bier heb je het ook niet meer door,
Ik had ook het gevoel dat ik maar een kwartiertje aan het draaien was.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niet eens door dat het al 21.30 uur is
Time flies when you're having fun.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb niet eens door dat het al 21.30 uur is
in dat geval neem ik nu maar een sapjequote:Op dinsdag 25 april 2017 21:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het slaat wat sneller dood bij zo'n vuurtje.
Proost.quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
in dat geval neem ik nu maar een sapje
quote:Op dinsdag 25 april 2017 21:43 schreef just me het volgende:
Melting en niet vergeten... morgenavond heb je cursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |