Ik ook.... lekker hè?quote:
heerlijk ja.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook.... lekker hè?
Geniet er van.
Ik ben naar cursus.
CtrAltDel werkt niet?quote:Op woensdag 26 april 2017 17:55 schreef just me het volgende:
Notebook wil niet meer uithp probook 6465b.
Ik laat de batterij wel leeg gaan, kijken of hij daarna normaal opstart
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nog geen weekend. Ik moet vrijdag nog werken...
Nope, caps lock staat als n gek te knipperen, nu maar hopen dat hij leeg is voordat ik straks de trein instap!quote:
Heb je geen uitklikbare batterij? Dan stopt ie gauw genoeg..quote:Op woensdag 26 april 2017 18:21 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, caps lock staat als n gek te knipperen, nu maar hopen dat hij leeg is voordat ik straks de trein instap!
hoe bevalt je nieuwe (normale) leven?quote:
Hij staat te blazenen er is geen losse batterij, komt wel goedquote:Op woensdag 26 april 2017 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen uitklikbare batterij? Dan stopt ie gauw genoeg..
Maar maakt ie nu vreemde geluiden?
Dan is ie idd vast gauw uitgeraasdquote:Op woensdag 26 april 2017 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Hij staat te blazenen er is geen losse batterij, komt wel goed
Het is wel leuk. Op dit moment is het alleen opleiding. Interessante materie, maar wel veel informatie tegelijk. Komt vast goed.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gedeelde smart is halve smart.
Hoe bevalt je nieuwe baan?
Nog even wennen aan het ritme. Afgelopen nacht nog slecht geslapen, maar verder went het al aardig.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoe bevalt je nieuwe (normale) leven?
Natuurlijk. Heeft ook een paar maanden nodig om echt ingewerkt te zijn. Maar wel mooi dat het interessant is.quote:Op woensdag 26 april 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is wel leuk. Op dit moment is het alleen opleiding. Interessante materie, maar wel veel informatie tegelijk. Komt vast goed.
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:00 MadMaster - Hofstad Groeperingen
21:00 - 23:00 DJ Peaceman - Willempie 32
Haagse oldies?quote:Op woensdag 26 april 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
In aanloop naar de show rond onze koning (ga ik van uit) zal ik vanaf 19.30 uur de koninklijke Hofstad groeperingen nog eens in de reprise gooien...
[..]
Tofquote:Op woensdag 26 april 2017 19:13 schreef MadMaster het volgende:
In aanloop naar de show rond onze koning (ga ik van uit) zal ik vanaf 19.30 uur de koninklijke Hofstad groeperingen nog eens in de reprise gooien...
[..]
Van Oekel was een gedistingeerde heer...quote:Op woensdag 26 april 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik iemand het Wilhelmus goed en compleet hoor zingen.
Dat zijn 15 couplettenquote:Op woensdag 26 april 2017 19:32 schreef livelink het volgende:
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik iemand het Wilhelmus goed en compleet hoor zingen.
oopsquote:
Ik ken ook niemand die het hele wilhelmus uit het hoofd kan meezingen hoorquote:Op woensdag 26 april 2017 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
oops![]()
Zo compleet had ik hem nog nooit gehoord in ieder geval.
Dat waren de meest bizarre shows op de vrijdag...quote:Op woensdag 26 april 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sjef was als parlementair medewerker van de VARA ook niet onaardig.
quote:Op woensdag 26 april 2017 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat waren de meest bizarre shows op de vrijdag...
Moet je het zelf allemaal weer regelen.quote:Op woensdag 26 april 2017 19:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
is geen tijd voor. Hij had er al om 19:30 uur moeten zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |