Ow ja, ons bed en die van Lennon moeten nog.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bedden moet je goed behandelen. Daarom ook netjes nieuw beddengoed enzo
ach ja, meestal om de 2 weken.. Als ik het niet vergeet, dan.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, ons bed en die van Lennon moeten nog.
Ja dat is mijn schema ook.quote:Op woensdag 26 april 2017 12:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
ach ja, meestal om de 2 weken.. Als ik het niet vergeet, dan.
Je kunt het wel slechter treffen. Leuk uitzicht enzoquote:Op woensdag 26 april 2017 12:22 schreef DevFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef het nog twee jaar, dan zit ik in Oostenrijk.
quote:Op woensdag 26 april 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt het wel slechter treffen. Leuk uitzicht enzo
Kijk maar eens op Google Earth. Je hebt daar plekken waarvan je denkt dat ze alleen in Canada etc. bestaan, maar ze zitten op twaalf uurtjes rijden een uurtje vliegenquote:Op woensdag 26 april 2017 12:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt het wel slechter treffen. Leuk uitzicht enzo
Oehquote:Op woensdag 26 april 2017 12:25 schreef DevFreak het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar eens op Google Earth. Je hebt daar plekken waarvan je denkt dat ze alleen in Canada etc. bestaan, maar ze zitten op twaalf uurtjes rijden een uurtje vliegen
datakabel microusbquote:
Dan fiets ik daar zo maar even heen denk ik. Haha.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
datakabel microusb
En helaas, ik heb er zelf geen eentje over.
Bij de Action zijn ze spotgoedkoop trouwens.
Want jij in je eentje, dan gedraag je je niet?quote:Op woensdag 26 april 2017 14:28 schreef xBubbles het volgende:
[..]
We gaan met z'n 5en dus dat moet wel lukken
Ze is soms een beetje stout, haha.quote:Op woensdag 26 april 2017 14:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Want jij in je eentje, dan gedraag je je niet?
Ook alsmede: Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |