abonnement Unibet Coolblue
pi_170412186
quote:
O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017

O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.

Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.

Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in Kiev.


Hoe weet ik nou wie welke is?
Rooie => Amy
Donkere => Shelley
Blonde => Liza

Het liedje?
'Lights and shadows', een opbouwende powerballad, geschreven door papa Vol en schoonzoon Rory de Kievit.

Doet de Pannekoek ook weer mee?
Nee.

Wanneer moeten ze optreden?
Donderdag 11 mei in de eerste helft van de tweede halve finale.



pi_170412254
Ah, nu komt het publiek schijnbaar. En we zaken flink. Was te verwachten. Jammer, maar wie weet... Het is nog steeds nagels bijten! Spannend! :o
pi_170412326
https://eurovoix.com/2017/04/22/eurojury-2017-the-results/
We hebben twee keer 10 punten gekregen van Australië en Noorwegen.
En zes keer twaalf punten van Luxemburg, Monaco, Portugal, Bulgarije, Georgië en Zwitserland.

[ Bericht 34% gewijzigd door messi124 op 22-04-2017 21:09:56 ]
pi_170412393
Toch zijn we nog best netjes 7e geworden ^O^
  zaterdag 22 april 2017 @ 21:12:56 #5
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170412621
Dat gaan de haters hier niet leuk vinden. :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170413107
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:04 schreef messi124 het volgende:
https://eurovoix.com/2017/04/22/eurojury-2017-the-results/
We hebben twee keer 10 punten gekregen van Australië en Noorwegen.
En zes keer twaalf punten van Luxemburg, Monaco, Portugal, Bulgarije, Georgië en Zwitserland.
Lijkt wel zo alsof ze 6 keer 12 punten hebben gekregen, alleen zoals ik het lees 'slechts' 2 keer 12 punten gekregen; nl. van Luxemburg en Monaco. Daarna moet volgens mij eigenlijk een enter volgen voor de landen die Portugal 12 punten hebben gegeven (Bulgarije, Georgië en Zwitserland). Beetje onduidelijk gedaan door die site.

Als de meiden met dit lied in het echt 7e worden dan leveren ze wat mij betreft een wereldprestatie.
pi_170413375
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 april 2017 21:25 schreef libranl het volgende:

[..]

Lijkt wel zo alsof ze 6 keer 12 punten hebben gekregen, alleen zoals ik het lees 'slechts' 2 keer 12 punten gekregen; nl. van Luxemburg en Monaco. Daarna moet volgens mij eigenlijk een enter volgen voor de landen die Portugal 12 punten hebben gegeven (Bulgarije, Georgië en Zwitserland). Beetje onduidelijk gedaan door die site.

Als de meiden met dit lied in het echt 7e worden dan leveren ze wat mij betreft een wereldprestatie.
Je hebt gelijk. Ze zijn een enter vergeten.
pi_170416486
Nice! En dit is op basis van een videoclip. Live zijn ze nog beter en als de act helemaal klopt, dan verwacht ik een hele mooie uitslag voor ons land w/
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 22 april 2017 @ 23:38:10 #9
368283 ato
pi_170416973
Hoeveel scoorde Nederland verleden jaar en jaren daarvoor?

Maar inderdaad leuke uitslag.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 23 april 2017 @ 00:33:06 #10
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170417707
Iedereen hier heeft natuurlijk deze fantastische visuele presentatie van Anthony Granger op de voet gevolg ;-). Het is en blijft natuurlijk nog maar een poll. Maar deze 'schaduwjurering' is denk ik wel wat accurater dan al die fanpolls. In totaal heb ik 78 juryleden geteld verdeeld over 37 landen. Normaliter kunnen er bij 37 deelnemende landen 185 juryleden mee doen. Dus met bijna de helft van dat aantal heeft Anthony behoooorlijk wat ex-songfestivaldeelnemers en andere muziek- en TV-professionals weten te strikken voor EuroJury 2017. Ik zeg: Een groot applaus voor het team van EuroVoix.com.

Nu de resultaten van 2017. Ik heb er even een Excel sheet van gemaakt. Helemaal links heb ik met behulp van rode en groene kleuren geprobeerd aan te geven of dat land t.o.v. het aankomende festival onder- of overgewaardeerd wordt. Rood = Overgewaardeerd. Groen = Ondergewaardeerd:


--> Ik denk dat Denemarken, Zwitserland en Moldavië het minder goed gaan doen bij de echte Eurovisie-jury in vergelijking tot deze EuroVoix-EuroJury.
--> IJsland, Letland, Hongarije, Armenië, Litouwen, Estland en Verenigd Koninkrijk zouden het zo maar eens beter kunnen doen bij de echte Eurovisie-jury. Vooral Armenië snap ik niet. Let wel, de jury's luisteren naar de liedjes en volgens mij kijken ze niet zozeer de beschikbare live-optredens.
--> Ik vind dat Nederland verrassend hoog is geëindigd in de publiekspoll. 59 punten en een 11e plaats had ik niet verwacht. Kijkend naar alle andere fanpolls.
--> Nederland zou het zomaar eens beter kunnen doen bij de, vooral wat oudere, televoters. Daar wordt vaak weinig naar gekeken, maar het verschil tussen jonge en oude televoters zou best nog wat kunnen uitmaken.
--> Nederland heeft in vergelijking tot vorig jaar het merendeel van de punten van de EuroJury gekregen uit Oost-Europa. Zou het lied 'Lights And Shadows' wat beter smaken in Oost-Europa dan b.v. 'Slow Down' en 'Calm After The Storm'?
--> Spanje zou best nog wel kunnen verrassen.
--> De hoge jurypunten voor Zweden verrassen me niet. Telkens als ik dat optreden kijk, heb ik m'n mond wagenwijd open. Man, daar zitten heel wat uren repetitie-werk in zeg.
--> De hoge publieksstem-punten voor Italië verrassen mij ook niet. Dit is gewoon één brok charisma.
--> Maar welk land gaat dan winnen? Italië -met hoge televotes- of Zweden -met hoge jury-stemmen-?

Anyway, tot dusver mijn korte analyse. Ik zie overigens dat als reactie op de EuroJury 2017 Nederland weer wat stijgt op Betfair Exchange. Hier zijn overigens de resultaten van 2016, zodat je even kunt vergelijken:



Ach, en voor jullie, ook nog even de EuroJury-resultaten van 2014 en 2015 (toen was er nog geen publieksstem):
2015 (wat me opviel was dat Nederland van weinig landen jurypunten kreeg. 9 landen in totaal):


2014 (Hier viel me op dat Nederland voor het eerst best hoog in een (jury)poll stond):


[ Bericht 8% gewijzigd door Jensen1981 op 23-04-2017 00:44:28 ]
pi_170419860
Vergeet ook niet dat voor Zweden in principe alles al bekend is, en er beelden zijn vanuit een topproductie in een Nationale finale. Bij de rest van de landen hebben ze alleen een clip of enkel audio (of een schijtproductie in een nationale finale)... Zweden zal niet snel veel beter worden tot wat er bekend is, maar veel andere landen wel.

Denk wel dat het in de top 5 komt bij de jury, maar zullen nog genoeg andere landen boven komen drijven met goede live performance. Nummer zelf is niet echt jury-winnaar-waardig imo
pi_170420415
De jurywinnaar wordt sowieso Zweden of Bulgarije.

België geef ik geen kans meer omdat Blanche echt heel stijfjes overkomt op het podium.
Televote winnaar word Italië met Bulgarije op de 2e/3e plaats
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170422085
Is het mogelijk om hier op fok jaarlijks een Eurovisie Fan Award uit te reiken? Hierbij nomineer ik Jensen1981 w/
pi_170422261
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 08:50 schreef Majkool het volgende:
Vergeet ook niet dat voor Zweden in principe alles al bekend is, en er beelden zijn vanuit een topproductie in een Nationale finale. Bij de rest van de landen hebben ze alleen een clip of enkel audio (of een schijtproductie in een nationale finale)... Zweden zal niet snel veel beter worden tot wat er bekend is, maar veel andere landen wel.

Denk wel dat het in de top 5 komt bij de jury, maar zullen nog genoeg andere landen boven komen drijven met goede live performance. Nummer zelf is niet echt jury-winnaar-waardig imo
Ik zou het willen omdraaien. Bij Zweden weet je wat je krijgt en dat is goed. Bij andere kanshebbers weet je alleen het nummer, maar dat kan nog gigantisch tegenvallen als de podiumprestatie/zang/kleding slecht is. Meer voorbeelden daarvan dan andersom, dat goede nummers nog een extra boost krijgen door de aankleding.
pi_170422784
Zweden is sterk maar weer winnen zou een tikkeltje teveel van het goede zijn, dan was een winst voor Frans vorig jaar terechter geweest.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 23 april 2017 @ 12:10:03 #16
163650 Greys
pi_170422805
De stand in repetities beginnen. Zo benieuwd of we de stand in repetitie van Nederland te zien gaan krijgen ooit :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 23 april 2017 @ 12:50:37 #17
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170423691
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 12:10 schreef Greys het volgende:
De stand in repetities beginnen. Zo benieuwd of we de stand in repetitie van Nederland te zien gaan krijgen ooit :D
Die stand in van Douwe was al niet al te best... Nu drie vrouwen die die meerstemmigheid na moeten doen. _O- :@ _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170433960
Ze zijn nu op drie. Bij Jeugdjournaal.
Zo meteen gaat het weer verder. Nu nieuws.

Ze blijven zo klein :D
Die rooie ziet er wel anders uit met ander licht en minder make-up en goed haar.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 24 april 2017 @ 09:47:55 #19
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170448535
ik zeg gewoon mijn voorspelling hier

O'G3NE 1ste bij de juries, en 13de bij de televoting, dus gewoon op zeker naar de finale O+ O+ O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 13:37:46 #20
163650 Greys
pi_170452966
Nederland staat 31e in de OGAE poll met slechts 1 punt.

http://wiwibloggs.com/201(...)a-azerbaijan/187168/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170453178
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 13:37 schreef Greys het volgende:
Nederland staat 31e in de OGAE poll met slechts 1 punt.

http://wiwibloggs.com/201(...)a-azerbaijan/187168/
:') Ik denk dat we dat in het echt nog wel overtreffen.

Weer die adoratie voor Italië trouwens. Ik begrijp het echt niet. Ik kan meestal wel plaatsen waarom de favorieten daadwerkelijk favoriet zijn, maar bij deze snap ik het gewoon niet.
  maandag 24 april 2017 @ 15:01:42 #22
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170454989
OGAE is eigenlijk de fanclub voor de rijkere songfestival fans, die moeten geld betalen om lid te zijn van die fanclub, en ja ik geef er niet zo veel om wat voor punten aan wie ze die geven, ik vind de top 5 van hun een beetje overhypt nu

dat vind ik er gewoon van, en ik geef O'G3NE genoeg kansen want juries en televoting kijken toch naar live optredens :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170457102
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 00:33 schreef Jensen1981 het volgende:
Iedereen hier heeft natuurlijk deze fantastische visuele presentatie van Anthony Granger op de voet gevolg ;-). Het is en blijft natuurlijk nog maar een poll. Maar deze 'schaduwjurering' is denk ik wel wat accurater dan al die fanpolls. In totaal heb ik 78 juryleden geteld verdeeld over 37 landen. Normaliter kunnen er bij 37 deelnemende landen 185 juryleden mee doen. Dus met bijna de helft van dat aantal heeft Anthony behoooorlijk wat ex-songfestivaldeelnemers en andere muziek- en TV-professionals weten te strikken voor EuroJury 2017. Ik zeg: Een groot applaus voor het team van EuroVoix.com.

Nu de resultaten van 2017. Ik heb er even een Excel sheet van gemaakt. Helemaal links heb ik met behulp van rode en groene kleuren geprobeerd aan te geven of dat land t.o.v. het aankomende festival onder- of overgewaardeerd wordt. Rood = Overgewaardeerd. Groen = Ondergewaardeerd:
[ afbeelding ]

--> Ik denk dat Denemarken, Zwitserland en Moldavië het minder goed gaan doen bij de echte Eurovisie-jury in vergelijking tot deze EuroVoix-EuroJury.
--> IJsland, Letland, Hongarije, Armenië, Litouwen, Estland en Verenigd Koninkrijk zouden het zo maar eens beter kunnen doen bij de echte Eurovisie-jury. Vooral Armenië snap ik niet. Let wel, de jury's luisteren naar de liedjes en volgens mij kijken ze niet zozeer de beschikbare live-optredens.
--> Ik vind dat Nederland verrassend hoog is geëindigd in de publiekspoll. 59 punten en een 11e plaats had ik niet verwacht. Kijkend naar alle andere fanpolls.
--> Nederland zou het zomaar eens beter kunnen doen bij de, vooral wat oudere, televoters. Daar wordt vaak weinig naar gekeken, maar het verschil tussen jonge en oude televoters zou best nog wat kunnen uitmaken.
--> Nederland heeft in vergelijking tot vorig jaar het merendeel van de punten van de EuroJury gekregen uit Oost-Europa. Zou het lied 'Lights And Shadows' wat beter smaken in Oost-Europa dan b.v. 'Slow Down' en 'Calm After The Storm'?
--> Spanje zou best nog wel kunnen verrassen.
--> De hoge jurypunten voor Zweden verrassen me niet. Telkens als ik dat optreden kijk, heb ik m'n mond wagenwijd open. Man, daar zitten heel wat uren repetitie-werk in zeg.
--> De hoge publieksstem-punten voor Italië verrassen mij ook niet. Dit is gewoon één brok charisma.
--> Maar welk land gaat dan winnen? Italië -met hoge televotes- of Zweden -met hoge jury-stemmen-?

Anyway, tot dusver mijn korte analyse. Ik zie overigens dat als reactie op de EuroJury 2017 Nederland weer wat stijgt op Betfair Exchange. Hier zijn overigens de resultaten van 2016, zodat je even kunt vergelijken:
[ afbeelding ]

Ach, en voor jullie, ook nog even de EuroJury-resultaten van 2014 en 2015 (toen was er nog geen publieksstem):
2015 (wat me opviel was dat Nederland van weinig landen jurypunten kreeg. 9 landen in totaal):
[ afbeelding ]

2014 (Hier viel me op dat Nederland voor het eerst best hoog in een (jury)poll stond):
[ afbeelding ]

Ben je ook van dit artikel? _O_ http://www.escdaily.com/e(...)battle-italy-sweden/
pi_170457188
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 13:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

:') Ik denk dat we dat in het echt nog wel overtreffen.

Weer die adoratie voor Italië trouwens. Ik begrijp het echt niet. Ik kan meestal wel plaatsen waarom de favorieten daadwerkelijk favoriet zijn, maar bij deze snap ik het gewoon niet.
Ik snap de adoratie voor Portugal niet.

Echt gewoon 0.

Ik snap het gewoon niet. Ik snap niet HOE je dat lied mooi kan vinden, gewoon HOE? Ik snap het gewoon echt niet. En ik weet dat het een kwestie van smaak is maar ik snap het gewoon echt niet _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 24 april 2017 @ 16:43:20 #25
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_170457238
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:40 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik snap de adoratie voor Portugal niet.

Echt gewoon 0.

Ik snap het gewoon niet. Ik snap niet HOE je dat lied mooi kan vinden, gewoon HOE? Ik snap het gewoon echt niet. En ik weet dat het een kwestie van smaak is maar ik snap het gewoon echt niet _O-
Yes, eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt *O*
Ik begrijp het gewoon niet!
pi_170457298
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:43 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Yes, eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt *O*
Ik begrijp het gewoon niet!
Echt en er zijn nog mensen die zeggen dat het underrated is...

Ik zit op Twitter en de ESC fanbase is daar ontzettend groot en serieus iedereen is verliefd op Portugal behalve ik en een paar anderen. De rest vind het allemaal een masterpiece, super mooi, geweldig etc.

Maar ik begrijp het gewoon echt niet, ik vind het zo slaapverwekkend en ik irriteer me zo erg aan de manier waarop hij zingt met al die handgebaartjes en zn hoofd weghalen van de microfoon en dan weer op de microfoon bijna gaan zitten, ik irriteer me er echt gewoon heel erg aan _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  maandag 24 april 2017 @ 16:52:08 #27
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170457424
Haha ik zie dat Portugal voor het eerst. Lijkt wel alsof hij een hersenbloeding op het podium krijgt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 16:55:38 #28
163650 Greys
pi_170457493
Maar er vált toch helemaal niks te snappen, zeg maar? Gewoon kwestie van smaak. Ik zal m'n leven lang verbaasd blijven over wat iedereen in godsnaam aan dat ijselijk dramatische gekrijs van Oekraïne vond vorig jaar. En dat won for fuck's sake, dus dat vonden veel mensen wél mooi. Er valt niks te snappen, behalve een toen enorm afwijkende smaak. En ik vind Portugal nu weer magisch maar er zijn heel veel mensen die het niks vinden hoor. Bij nogal uitgesproken dingen zal je dat vaak zien, of je vindt het prachtig of je vindt het prut, daar valt niks aan te snappen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170457586
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2017 16:55 schreef Greys het volgende:
Maar er vált toch helemaal niks te snappen, zeg maar? Gewoon kwestie van smaak.
~The present is all there is~
pi_170457730
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Haha ik zie dat Portugal voor het eerst. Lijkt wel alsof hij een hersenbloeding op het podium krijgt.
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 17:25:44 #31
163650 Greys
pi_170458034
Hij heeft wel een beetje tics inderdaad. :P Kan ie verder vast niks aan doen (weet ook niet of dat ook met z'n gezondheid te maken heeft, dat waarom z'n zus invalt voor hem tijdens de repetities) maar ik vind het wel een soort van charmant :D :@ Hou wel van een beetje raar. Italië danst ook alsof ie af en toe een stroomstoring heeft. Leuk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 17:28:10 #32
375570 crew  Cyan9
pi_170458075
Ik vind Portugal EN Italië helemaal niks, dus ik wijk lekker af van de norm. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 17:30:38 #33
163650 Greys
pi_170458102
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 17:28 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind Portugal EN Italië helemaal niks, dus ik wijk lekker af van de norm. :D
Het valt me op Facebook juist weer op dat meer mensen Portugal heel erg stom vinden dan mooi. Dus jullie hoeven niet bang te zijn hoor, winnen gaat ie echt niet. :P
Ik gun ze wel een top vijf, want dan heeft ie het beste resultaat ooit voor Portugal.

Italië is idd bijna echt overal favoriet. Maar zelfs daarbij zie je op FB veel mensen die het zwaar overrated vinden.

Dus je bent niet alleen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170458536
De ontwerper van de jurken is Tycho Boeker. Dat is ook de man die de jurk van trijntje ontwierp. Ik begin bang te worden...
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 18:02:21 #35
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170458563
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:00 schreef messi124 het volgende:
De ontwerper van de jurken is Tycho Boeker. Dat is ook de man die de jurk van trijntje ontwierp. Ik begin bang te worden...
In de vleermuisjurk passen ze wel met hun drieën.
pi_170458576
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:00 schreef messi124 het volgende:
De ontwerper van de jurken is Tycho Boeker. Dat is ook de man die de jurk van trijntje ontwierp. Ik begin bang te worden...
Ik niet.

Die meisjes kunnen wel iets stout aan, gezien Trijntjes leeftijd zou het een beetje ongepast zijn als ze die zwarte borstenjurk had aangedaan.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 18:07:09 #37
163650 Greys
pi_170458670
Oh god :o
Hoewel, hij ontwierp die scheurjurk maar niet dat wanstaltige pak dat ze uiteindelijk droeg, toch?

Wat is de bron eigenlijk dat ze jurken van hem gaan dragen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170458729
http://www.rtllive.nl/item/11597/douze_points_voor_o_g3ne
Ongeveer rond 00:40 hebben ze het erover.

http://www.princecharming.nl/ hij ontwerpt o.a. voor De Toppers. Die meiden moeten gauw weg uit die Toppers hoek.
  ESF Reporter maandag 24 april 2017 @ 18:20:49 #39
87554 Cee
Welluk?
pi_170458912
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:00 schreef messi124 het volgende:
De ontwerper van de jurken is Tycho Boeker. Dat is ook de man die de jurk van trijntje ontwierp. Ik begin bang te worden...
Hij kan van dat windscherm van Trijn vast drie charmante jurkjes voor de meiden maken, lekker lowbudget blijven zo. Scheelt materiaalkosten.
  maandag 24 april 2017 @ 18:27:50 #40
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170459039
Tycho Boeker kan er ook niets aan doen dat Trijntje het figuur heeft van een hoogzwangere brontosaurus.

Laten we even afwachten hoe het eruit ziet voordat jullie weer je kwaadaardige haatreacties over O'G3NE plempen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 19:03:34 #41
163650 Greys
pi_170459846
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Tycho Boeker kan er ook niets aan doen dat Trijntje het figuur heeft van een hoogzwangere brontosaurus.

Laten we even afwachten hoe het eruit ziet voordat jullie weer je kwaadaardige haatreacties over O'G3NE plempen.
Aldus de man die Salvador een mongool noemt en iets met een hersenbloeding _O-

Maar vrees niet, ik denk dat zelfs degenen met de grootste afkeer van Og3ne er niet aan twijfelen dat zij er zelfs in een volgekotste vuilniszak nog beter uit zouden zien dan de Trijn destijds.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 24-04-2017 19:11:59 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 19:04:30 #42
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170459869
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Tycho Boeker kan er ook niets aan doen dat Trijntje het figuur heeft van een hoogzwangere brontosaurus.

Laten we even afwachten hoe het eruit ziet voordat jullie weer je kwaadaardige haatreacties over O'G3NE plempen.
Wat ben je ook weer lekker aan stoken. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170459970
Heeft the Fappening 2.0 al pics van die blonde opgeleverd? Dat zou de kansen van Nederland behoorlijk vergroten namelijk..
  maandag 24 april 2017 @ 19:11:30 #44
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170460066
Ik denk dat ze prachtig sober gekleed gaan zijn als eerbetoon aan hun doodzieke moeder.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 19:13:16 #45
163650 Greys
pi_170460127
Ik denk dat ze beginnen in zwarte pakken die dan een halve seconde voor het stemmige (..) klapmoment automagisch veranderen in witte jurken. Joehoeeeeee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170460236
In dat interview is dus bevestigd dat hij de jurken voor het Rode loper-moment heeft ontworpen. Benieuwd of hij ook de andere jurken heeft ontworpen, maar die kans is wel heel groot. Ik ben niet echt fan van zijn werk. Het lijkt op kleding dat je ook kunt vinden in zo'n feestwinkel waar je naar toe gaat om iets te scoren voor een thema avond, carnaval etc :D . Bij het nummer passen m.i. ook geen hele uitbundige jurken, dat zou afleiden van wat ze zo graag willen: een verhaal vertellen. En omdat ze zo goed weten wat ze willen, kan ik me niet voorstellen dat ze zichzelf daar belachelijk gaan maken met jurken die er totaal niet bij passen. Niet alleen Tycho is betrokken bij de styling, maar hij is één van de mensen uit het team. Komt wel goed :Y
~The present is all there is~
pi_170460301
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 18:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij kan van dat windscherm van Trijn vast drie charmante jurkjes voor de meiden maken, lekker lowbudget blijven zo. Scheelt materiaalkosten.
Sowieso neemt het aantal punten toe als de hoeveelheid materiaal voor de jurken afneemt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170460414
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Sowieso neemt het aantal punten toe als de hoeveelheid materiaal voor de jurken afneemt.
Ja, dat dachten zij ook:



~The present is all there is~
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 19:30:02 #49
375570 crew  Cyan9
pi_170460656
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:22 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, dat dachten zij ook:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die tweede. _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 19:38:27 #50
163650 Greys
pi_170460927
Oh dear... :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170461266
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Tycho Boeker kan er ook niets aan doen dat Trijntje het figuur heeft van een hoogzwangere brontosaurus.

Laten we even afwachten hoe het eruit ziet voordat jullie weer je kwaadaardige haatreacties over O'G3NE plempen.
Hij had haar blijkbaar nog nooit ontmoet:



8)7
  maandag 24 april 2017 @ 20:04:03 #52
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170461531
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:53 schreef Soren het volgende:

[..]

Hij had haar blijkbaar nog nooit ontmoet:



8)7
Lachwekkend inderdaad.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 24 april 2017 @ 20:07:35 #53
163650 Greys
pi_170461601
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170461948
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 16:36 schreef Majkool het volgende:

[..]

Ben je ook van dit artikel? _O_ http://www.escdaily.com/e(...)battle-italy-sweden/
De foto ernaast is van Steef van Gorkum, dus ik vermoed van niet ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 24 april 2017 @ 20:33:59 #55
368283 ato
pi_170462303
Ze zijn samen met Cornald te gast bij Pauw.

Oh ik vrees een beetje voor hun kleding..

Idee van Greys vind ik wel tof, van zwart naar wit.
Mooi zou zijn Zwart, grijs en dan wit/goud.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 24 april 2017 @ 22:49:42 #56
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170466322
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 18:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij kan van dat windscherm van Trijn vast drie charmante jurkjes voor de meiden maken, lekker lowbudget blijven zo. Scheelt materiaalkosten.
Dit.

Hou je ook nog een beetje stof over voor de outfits van het achtergrondkoor en misschien nog wat gordijnen om het podium mee aan te kleden oid. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 23:16:32 #57
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170467086
Je kunt nu ook gokken op unibet voor de kwalificatie van osjien, nu is de odd 1.68.
pi_170467715
Was het wat bij Pauw?
  Moderator maandag 24 april 2017 @ 23:46:28 #59
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170467765
Begint nu pas
pi_170467951
Cornald als je dit leest, ga eens met pensioen.
pi_170468118
Was wel weer compleet kritiekloos bij Pauw, maar Cornald zei wel wat zinnige dingen. Verademing na Carlo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170468145
Vond het weer erg gejaagd allemaal. Ze lieten Italie, Belgie en Portugal zien, maar er moest na 5 sec. al weer door heen getetterd worden |:( Publiek klapte ook lekker mee :')
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 00:08:32 #63
368283 ato
pi_170468265
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:01 schreef Fascination het volgende:
Was wel weer compleet kritiekloos bij Pauw, maar Cornald zei wel wat zinnige dingen. Verademing na Carlo.
Echt he.
Hij was nu wel eerlijker over wat Nederland gaat doen.
Pauw ' top 3 materiaal'?

Cornald ' ik zei eerder dat Trijntje top 5 materiaal was, maar dat is het niet geworden'
Hij schat dat het wel finale wordt, maar dat het ligt aan staging en hoe het overkomt.

Ik moest wel lachen om Pauw over Blanche, wordt emotieloos, vlak gezongen.

Oh ja de dames zongen wederom goed.
Over de outfit doen ze geheimzinnig.
Ik heb toch het idee dat de out fit veranderd tijdens het liedje.
Misschien toch een overgang van donker naar licht.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 00:09:12 #64
163650 Greys
pi_170468274
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:01 schreef Fascination het volgende:
Was wel weer compleet kritiekloos bij Pauw, maar Cornald zei wel wat zinnige dingen. Verademing na Carlo.
Ik vond hem zowaar ook prettig. Sowieso dit jaar.

Nou hielp het ook wel dat hij Portugal kennelijk ook waardeert. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 00:09:41 #65
368283 ato
pi_170468287
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:02 schreef grazz het volgende:
Vond het weer erg gejaagd allemaal. Ze lieten Italie, Belgie en Portugal zien, maar er moest na 5 sec. al weer door heen getetterd worden |:( Publiek klapte ook lekker mee :')
Ja dat meeklap gedeelte wordt een ding, met veel licht denk ik.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 00:11:22 #66
368283 ato
pi_170468314
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond hem zowaar ook prettig. Sowieso dit jaar.

Nou hielp het ook wel dat hij Portugal kennelijk ook waardeert. :P
Ik moest aan Mani denken aan zijn opmerking over zijn mimiek 😄

Maar een mooi liedje wat zeker top 5) wordt.
Cornald had het ook over zijn hartproblemen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 00:19:12 #67
163650 Greys
pi_170468416
:D :'( :D

Ik dacht ik check even de willekeurige Twitter opmerkingen tijdens hun optreden bij Pauw.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170468453
Ik hoop dat de hele act van het scherm spat en dat ze loepiezuiver zingen, want van deze drie meissies alleen achter een microfoonstandaard met een middelmatig liedje ligt niemand in Europa wakker.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 00:32:33 #69
163650 Greys
pi_170468554




IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 00:50:59 #70
368283 ato
pi_170468647
Werd ' mooi gezongen maar saai lied' niet al eerder gezegd bij The Common Linnits?

Ps Ferry Maat Soul show, wat heb ik daar veel plezier aan beleefd op een donderdag van 20.00 uur t/m 22.00 uur op mijn zolderkamer 😄
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 00:56:19 #71
163650 Greys
pi_170468687
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:50 schreef ato het volgende:
Werd ' mooi gezongen maar saai lied' niet al eerder gezegd bij The Common Linnits?
Ja, daar hebben we het hier al een keer of vierhonderd over gehad :D O+

En Nederlanders zijn sowieso vaak negatief over de Nederlandse inzending. Maar het lijkt nu nog negatiever dan normaal. (En ik moest lachen om de wapperhanden en zwaaiarmen opmerkingen _O- )

Ze halen nog steeds de finale wel hoor. Maar ik denk dat ze er zelf wel meer van hadden verwacht qua vooraf en de odds enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 00:57:10 #72
163650 Greys
pi_170468697
Oh en ik ken al die mensen verder niet hoor, ik klikte gewoon op hashtag pauw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 01:37:24 #73
368283 ato
pi_170468921
Nog 6 nachten en dan beginnen de rehearsals, heerlijk.
Dan weten wij over 9 nachten wat OG3NE doet, is de act af en worden wij positief verrast of wordt het weer een flop?
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 01:38:01 #74
368283 ato
pi_170468925
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2017 00:57 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ken al die mensen verder niet hoor, ik klikte gewoon op hashtag pauw.
Ferry Maat ken je toch wel?
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 09:14:30 #75
163650 Greys
pi_170470831
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 01:38 schreef ato het volgende:

[..]

Ferry Maat ken je toch wel?
Ik bedoelde eigenlijk dat die mensen niet uit mijn eigen Twitter timeline zijn, dat ik ze niet volg maar via de hashtag het zag. ;) Ik heb zelf geen timeline meer, volg niemand. Zei het een beetje raar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 09:26:20 #76
368283 ato
pi_170471012
Ik begrijp het 😀
Life can be a bitch, so like it..
pi_170473463
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 19:53 schreef Soren het volgende:

[..]

Hij had haar blijkbaar nog nooit ontmoet:

[ afbeelding ]

8)7
:D!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 25 april 2017 @ 13:32:49 #78
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170475657

deze live versie is nog best wel mooi vind ik :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 15:18:54 #79
163650 Greys
pi_170477872
Belgische songfestivalkenner Jasper van Biesen voorspelt deze einduitslag.



Zweden mag best hoog eindigen, maar als winnaar vind ik het echt niet speciaal genoeg. Dus ik hoop dat hij dit keer wat dat betreft ongelijk heeft. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 15:19:46 #80
163650 Greys
pi_170477894
En Roemenië boven Portugal :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170478167
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
Belgische songfestivalkenner Jasper van Biesen voorspelt deze einduitslag.

[ afbeelding ]

Zweden mag best hoog eindigen, maar als winnaar vind ik het echt niet speciaal genoeg. Dus ik hoop dat hij dit keer wat dat betreft ongelijk heeft. ;(
Geen finale? :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 15:40:19 #82
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170478314
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
Belgische songfestivalkenner Jasper van Biesen voorspelt deze einduitslag.

[ afbeelding ]

Zweden mag best hoog eindigen, maar als winnaar vind ik het echt niet speciaal genoeg. Dus ik hoop dat hij dit keer wat dat betreft ongelijk heeft. ;(
Denk dat ie er behoorlijk naast gaat zitten.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:42:12 #83
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170478371
mooie voorspelling Jasper :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 15:43:10 #84
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170478408
Over de winnaar, Roemenië, Macedonië, Noorwegen en Nederland dan, verder wel aardig lijstje nu ik een tweede keer kijk. :D :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 15:47:42 #85
163650 Greys
pi_170478545
Roemenië gaat veel te hoog eindigen. Weet het zeker. Veel mensen vinden het zo slecht dat het weer leuk is zeg maar. Lol-kitsch.

Gedver :')
Die man kan niet eens zingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 15:49:19 #86
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170478598
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:47 schreef Greys het volgende:
Roemenië gaat veel te hoog eindigen. Weet het zeker. Veel mensen vinden het zo slecht dat het weer leuk is zeg maar. Lol-kitsch.

Gedver :')
Die man kan niet eens zingen.
Jodelieeeee jodeleehiehoe. En die haaaaandjeees in de lucht!!! ;(
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:49:46 #87
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170478609
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:43 schreef ijs_beer het volgende:
Over de winnaar, Roemenië, Macedonië, Noorwegen en Nederland dan, verder wel aardig lijstje nu ik een tweede keer kijk. :D :')
ja maar Zweden is gewoon altijd een van de favorieten op vorig resultaat en dat is gewoon heel goed

Roemenië, die beginnen nu wel te stijgen qua populariteit merk ik op YouTube ook, de videoclip veel positiviteit en nog maar weinig negatieve commentaren

Macedonie, ik gun het ze de finale heel erg, en het is een leuk dance liedje

tja Noorwegen, als de EBU die geluidseffecten niet goedkeurt kan dit wel eens gaan floppen denk ik :'(

maar Nederland, ik denk dat wij meer een twijfelgeval zijn net wel of net niet, ik hoop het eerste maar we kunnen ook floppen in de televoting natuurlijk
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 15:50:12 #88
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170478624
Zou ze (Roemenië) als ik de tros zou zijn ( :')) wel uitnodigen voor t muziekfeest op het plein. Dat dan weer wel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 15:51:58 #89
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170478679
Wij hebben toch tientallen songfestivalkenners op fok
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 15:52:36 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170478696
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:51 schreef Momo... het volgende:
Wij hebben toch tientallen songfestivalkenners op fok
Wij weten het hier uiteraard het beste. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:53:30 #91
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170478732
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Wij weten het hier uiteraard het beste. :Y
anders ben je geen kenner, als je er niks van weet :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:56:24 #92
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170478812
Iedereen die Roemenië een hoge klassering geeft is bij voorbaat niet serieus te nemen. En dat hij een Belg is helpt ook al niet mee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 25 april 2017 @ 15:59:04 #93
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170478897
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die Roemenië een hoge klassering geeft is bij voorbaat niet serieus te nemen. En dat hij een Belg is helpt ook al niet mee.
dan ben je gewoon een zuurpruim die niet kan lachen denk ik dan maar, lachen is juist goed vind ik :)

en het publiek vind ik zelf ook best belangrijk die willen ook wel daar genieten bij het songfestival :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 16:00:46 #94
368283 ato
pi_170478946
Ik geloof absoluut dat het gaat om Italië, Bulgarije, Zweden, België en Portugal om de hoogste regionen.

Ook geloof ik dat het kotslied van Roemenië top 10) kan worden.

Nederland ruil ik in voor Wit Rusland en wordt 12e.
Noorwegen ruil ik in voor Servië, die gaat echt tegenvallen ( Servië dan).

Uk kan best hoger scoren dan voorgaande jaren, dus geef ik hem daarin gelijk.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 16:02:22 #95
368283 ato
pi_170479005
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:56 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die Roemenië een hoge klassering geeft is bij voorbaat niet serieus te nemen. En dat hij een Belg is helpt ook al niet mee.
Het is gewoon een amateuristisch lied, dat rappen dat jodelen alles.
Maar helaas gaan mensen in dat gedrocht trappen.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 25 april 2017 @ 16:04:52 #96
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170479066
Ik weiger het te geloven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 16:08:47 #97
368283 ato
pi_170479168
Dat trollenlied, geloof het nou maar 😄
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 16:10:32 #98
163650 Greys
pi_170479202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik weiger het te geloven.
Te veel mensen stemmen nog op lollig ipv goed. Het is geen cabaretshow maar een songfestival, alleen begrijpt lang niet iedereen dat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170479371
Dat lied met die soppende wassende oostblok vrouwen, vergeef me dat ik niet het jaar en land weet :@ Hoeveelste werd dat ook alweer?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 16:21:47 #100
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170479445
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lied met die soppende wassende oostblok vrouwen, vergeef me dat ik niet het jaar en land weet :@ Hoeveelste werd dat ook alweer?
Polen 2014.

Hele mikmak eromheen natuurlijk. Maar het liedje zelf was eigenlijk nog niet eens zo slecht vind ik. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 16:22:29 #101
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170479460
Maar goed, misschien was ik afgeleid.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 16:28:31 #102
163650 Greys
pi_170479530
IK HOU VAN DEZE TWEE :D :'( :D

Het is twintig minuten, maar vanaf ongeveer 13e minuut kan je horen dat ze NEDERLAND EN PORTUGAL bovenaan hebben. Dat ik van ze hou komt nu vooral door Portugal maar eerlijk is eerlijk, wat ze over Nederland zegt klopt best.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 25 april 2017 @ 16:30:00 #103
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170479548
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:28 schreef Greys het volgende:
IK HOU VAN DEZE TWEE :D :'( :D

Het is twintig minuten, maar vanaf ongeveer 13e minuut kan je horen dat ze NEDERLAND EN PORTUGAL bovenaan hebben. Dat ik van ze hou komt nu vooral door Portugal maar eerlijk is eerlijk, wat ze over Nederland zegt klopt best.

Het valt me op bij dit soort filmpjes dat vooral donkere mensen og3ne helemaal geweldig vinden :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 16:41:04 #104
163650 Greys
pi_170479704
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:30 schreef Momo... het volgende:

[..]

Het valt me op bij dit soort filmpjes dat vooral donkere mensen og3ne helemaal geweldig vinden :D
Ja! Was bij die twee andere leuke reviewdames idd ook, die vréten de harmony's :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170480604
De week voor de rehearsals duurt voor mijn gevoel altijd het langst. :D Ben zo benieuwd. w/
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 17:47:00 #106
368283 ato
pi_170480800
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 16:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lied met die soppende wassende oostblok vrouwen, vergeef me dat ik niet het jaar en land weet :@ Hoeveelste werd dat ook alweer?
14e, ik vond het zo'n schreeuwlied.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 17:50:01 #107
368283 ato
pi_170480860
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:37 schreef Em31 het volgende:
De week voor de rehearsals duurt voor mijn gevoel altijd het langst. :D Ben zo benieuwd. w/
Nog 5 nachten, schiet al op. Eind van deze week gaan al veel artiesten daar naar toe, OG3Ne volgens mij as zondag.
Dan kunnen wij ook veel foto's etc. Verwachten.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 april 2017 @ 17:58:03 #108
163650 Greys
pi_170481022
OGAE Italië stemde vandaag. Weer geen punten voor Nederland.

(Wél twaalf voor Portugal *O* )

Nee nee ik weet dat het niks zegt. Laat me. :6
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 18:01:49 #109
368283 ato
pi_170481103
OAGE is inderdaad een fanwank puntellling groepje, dat zegt niet dat zij ongelijk hebben over Zweden, Italië, België, Bulgarije en Portugal.

Ik ga steeds meer geloven dat deze landen zeker top 6 gaan worden met een verrassend landje tussendoor.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 25 april 2017 @ 18:08:32 #110
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170481220
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 18:01 schreef ato het volgende:
OAGE is inderdaad een fanwank puntellling groepje, dat zegt niet dat zij ongelijk hebben over Zweden, Italië, België, Bulgarije en Portugal.

Ik ga steeds meer geloven dat deze landen zeker top 6 gaan worden met een verrassend landje tussendoor.
Roemenië misschien als publieksfavoriet :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170481652
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:50 schreef ato het volgende:

[..]

Nog 5 nachten, schiet al op. Eind van deze week gaan al veel artiesten daar naar toe, OG3Ne volgens mij as zondag.
Dan kunnen wij ook veel foto's etc. Verwachten.
Leuk *O*
pi_170483144
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 17:37 schreef Em31 het volgende:
De week voor de rehearsals duurt voor mijn gevoel altijd het langst. :D Ben zo benieuwd. w/
Haha, same. Zondag voelt nog zooo ver weg, en normaal gesproken is het vandaag al zaterdag. Maar deze laatste week voelt dubbel zo lang.
~The present is all there is~
pi_170484082
https://www.npo.nl/og3ne-(...)3-05-2017/AT_2078501 We krijgen backstage beelden te zien.
pi_170484456
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 20:14 schreef messi124 het volgende:
https://www.npo.nl/og3ne-(...)3-05-2017/AT_2078501 We krijgen backstage beelden te zien.
*O*
pi_170484858
quote:
OG3NE geeft uitzwaai-optreden in Muziekcafé op NPO Radio 2

Zaterdag 29 april is OG3NE te gast bij Daniël Dekker in het Muziekcafé op NPO Radio 2.

De dames geven hier hun uitzwaai-optreden voordat ze volgende week vertrekken naar de Oekraïense hoofdstad Kiev. Samen met band zingen de dames een aantal nummers, inclusief Lights and Shadows!

Wil je dit optreden bijwonen? Dat kan! Muziekcafé wordt opgenomen in de Vorstin in Hilversum. De zaal gaat om 15:30 open, de uitzending is tussen 16:00 en 18:00 uur. De toegang tot het Muziekcafé is gratis, maar let op: vol=vol!.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † dinsdag 25 april 2017 @ 23:49:01 #117
368283 ato
pi_170490526
In 1997 stuurden wij al een damesgroep met mooie harmonies.
Mrs Einstein, ik vind ' niemand heeft nog tijd' nog een heerlijk nummer ( ik weet het, veel mensen haten het).
Toch vind ik nu hun runner up, met net 2 punten verlies mooier:

Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 april 2017 @ 00:03:03 #118
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490782
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:49 schreef ato het volgende:
In 1997 stuurden wij al een damesgroep met mooie harmonies.
Mrs Einstein, ik vind ' niemand heeft nog tijd' nog een heerlijk nummer ( ik weet het, veel mensen haten het).
Toch vind ik nu hun runner up, met net 2 punten verlies mooier:

Pff, zo lang geleden alweer? Dat is heel wat meer dan een half leven geleden. ;(
Zo bekeken wel weer een toepasselijke titel, al vond ik het toen ook al niks.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:04:37 #119
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170490794
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:49 schreef ato het volgende:
In 1997 stuurden wij al een damesgroep met mooie harmonies.
Mrs Einstein, ik vind ' niemand heeft nog tijd' nog een heerlijk nummer ( ik weet het, veel mensen haten het).
Toch vind ik nu hun runner up, met net 2 punten verlies mooier:

Zelfs als 8-jarige jongen toendertijd had ik allang gezien dat deze vrouwen veel te oud waren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:08:39 #120
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490824
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zelfs als 8-jarige jongen toendertijd had ik allang gezien dat deze vrouwen veel te oud waren.
Eerlijk is eerlijk, voor een 8-jarige jongen waren ze ook te oud. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:09:24 #121
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170490833
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, voor een 8-jarige jongen waren ze ook te oud. :7
Nee maar echt, die outfits ook die ze tijdens de finale aanhadden. Ze hadden zo in Hotter Than My Daughter gepast, wat een aanfluiting zeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:14:06 #122
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490875
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:09 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Nee maar echt, die outfits ook die ze tijdens de finale aanhadden. Ze hadden zo in Hotter Than My Daughter gepast, wat een aanfluiting zeg.
Die outfits kan ik me dan weer niet herinneren, ik denk dat ik met m'n ogen en oren dicht zat te wachten tot dat vreselijke nummer afgelopen was.

Was dit het. of was dit een voorronde? :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:18:20 #123
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170490916
Ja dat is het inderdaad, ze doen het vol overgave en ze verdiende die 22ste plek absoluut niet. Maar die outfits, wat een flater.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:23:42 #124
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490977
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:18 schreef Mani89 het volgende:
Ja dat is het inderdaad, ze doen het vol overgave en ze verdiende die 22ste plek absoluut niet. Maar die outfits, wat een flater.
Wel, ik geef je gelijk wat betreft de outfits. Trijntje zou het zo aangetrokken hebben idd. :{
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 00:30:39 #125
368283 ato
pi_170491030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Zelfs als 8-jarige jongen toendertijd had ik allang gezien dat deze vrouwen veel te oud waren.
Eind 20 een paar 38 en ik dacht Suzanne Veneker 40.

Maar mooi liedje toch?
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 april 2017 @ 00:32:26 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170491048
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:30 schreef ato het volgende:

[..]

Eind 20 een paar 38 en ik dacht Suzanne Veneker 40.

Maar mooi liedje toch?
Ze zien er heel ouwelijk uit. Maar het liedje vind ik ook wel leuk ja.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 00:35:28 #127
368283 ato
pi_170491083
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Die outfits kan ik me dan weer niet herinneren, ik denk dat ik met m'n ogen en oren dicht zat te wachten tot dat vreselijke nummer afgelopen was.

Was dit het. of was dit een voorronde? :@
Ze bleken een andere outfit te hebben, was ook beter.
Maar pastte toen niet bij het licht, bleek tijdens de repetities.

Ik vond ze geweldig, ik heb ze nog ontmoet tijdens NCRV Eurovisie nacht, radio 1.
Hele nacht door drinken, meebleren met de net uitgekozen nummers heerlijk.

7.00 uur mijn bed weer in.

Edsilia was bv in 1998 zeer verlegen en was met haar vriendje, Maxin & Franklin Brown waren aardig, MRS Einstein toffe wijven, Marlayne een mooie beschaafde dame..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 00:37:01 #128
368283 ato
pi_170491101
Toch was het een goed tv optreden van MRS Einstein, camera pakken etc.
Later hoorde ik ook van buitenlandse fans de oude spice girls, oude vrouwen oef.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 00:37:42 #129
368283 ato
pi_170491113
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:32 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ze zien er heel ouwelijk uit. Maar het liedje vind ik ook wel leuk ja.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 april 2017 @ 00:41:55 #130
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170491163
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:35 schreef ato het volgende:

[..]

Ze bleken een andere outfit te hebben, was ook beter.
Maar pastte toen niet bij het licht, bleek tijdens de repetities.

Ik vond ze geweldig, ik heb ze nog ontmoet tijdens NCRV Eurovisie nacht, radio 1.
Hele nacht door drinken, meebleren met de net uitgekozen nummers heerlijk.

7.00 uur mijn bed weer in.

Edsilia was bv in 1998 zeer verlegen en was met haar vriendje, Maxin & Franklin Brown waren aardig, MRS Einstein toffe wijven, Marlayne een mooie beschaafde dame..
Ja, na een hele nacht doordrinken had ik het om 7:00 uur ook een geweldige act gevonden. :D
Daar was ik toen alleen nog niet oud genoeg voor. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 00:56:24 #131
368283 ato
pi_170491318
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, na een hele nacht doordrinken had ik het om 7:00 uur ook een geweldige act gevonden. :D
Daar was ik toen alleen nog niet oud genoeg voor. :P
Hahaha

Ik ben net zo antiek als MRS Einstein
Life can be a bitch, so like it..
pi_170505286
Haha, even iets anders. Ik kwam dit net tegen:

http://wiwibloggs.com/201(...)ommon-linnets/43619/

:X
  woensdag 26 april 2017 @ 19:24:08 #133
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170505428
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)

Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 april 2017 @ 19:33:59 #134
163650 Greys
pi_170505642
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:24 schreef Jensen1981 het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)

Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
Hartstikke leuk dat je je blog hier komt plaatsen, maar toen we daar de vorige keer uitgebreid en netjes op reageerden kwam er volgens mij nul reactie van je.
Ik zie dat je er nu zelfs ook nog een apart topic voor hebt geopend. Ga je dan deze keer wél reageren op reacties of gaat het je alleen om views (en ietwat neerbuigend overkomende opmerking over leken?) :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 26 april 2017 @ 19:36:13 #135
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170505714
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
Belgische songfestivalkenner Jasper van Biesen voorspelt deze einduitslag.

[ afbeelding ]

Zweden mag best hoog eindigen, maar als winnaar vind ik het echt niet speciaal genoeg. Dus ik hoop dat hij dit keer wat dat betreft ongelijk heeft. ;(
Ik vind het lijstje iets teveel leunen op hetgeen er rondgaat op het internet (bookies, fanpolls, OGAE, etc.). Want waar zijn de eventuele dark horses? Bulgarije 3e? Beetje een 'fanbubble'-voorspelling. Oostenrijk zou wel goed 12e kunnen worden.
  woensdag 26 april 2017 @ 19:40:07 #136
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170505807
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Hartstikke leuk dat je je blog hier komt plaatsen, maar toen we daar de vorige keer uitgebreid en netjes op reageerden kwam er volgens mij nul reactie van je.
Ik zie dat je er nu zelfs ook nog een apart topic voor hebt geopend. Ga je dan deze keer wél reageren op reacties of gaat het je alleen om views (en ietwat neerbuigend overkomende opmerking over leken?) :)
Goh, ik zit pas net een beetje op dit forum hehe :-). Ik snap nu ook een beetje hoe de topics werden. Eerst zat ik vooral nog te klikken op m'n wordpress-dashboardje.

Ik vind het altijd leuk om te reageren hoor :-). Zal het nu even in de gaten houden....
Hier alvast een leuke afbeelding van de EuroJury:
  woensdag 26 april 2017 @ 19:48:39 #137
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170506015
quote:
Uit de tijd dat internet nog in de kinderschoenen stond en iedereen nog tijd had. :+
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 april 2017 @ 19:54:09 #138
163650 Greys
pi_170506147
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Ik vind het lijstje iets teveel leunen op hetgeen er rondgaat op het internet (bookies, fanpolls, OGAE, etc.). Want waar zijn de eventuele dark horses? Bulgarije 3e? Beetje een 'fanbubble'-voorspelling. Oostenrijk zou wel goed 12e kunnen worden.
Zelfs ik als nietbepaaldfan van Og3ne verwacht dat ze fluitend naar de finale gaan, dus wat dat betreft snap ik die voorspelling ook niet helemaal. ;)

Ik verwacht dat als Portugal het stemmig en zeer simpel met bijna alleen maar close-ups in beeld gaat brengen ze in de top 5 eindigen.

Zweden verwacht ik lager dan in deze voorspelling maar dat is eerlijk gezegd meer eigen smaak, omdat ik wat meer risico waardeer dan het doorsnee-Zweden-productje, hoewel het prima in elkaar zit vind ik het niet spannend.

Wie verwacht jij als dark horse(s)?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 april 2017 @ 19:56:24 #139
163650 Greys
pi_170506204
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:40 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Goh, ik zit pas net een beetje op dit forum hehe :-). Ik snap nu ook een beetje hoe de topics werden. Eerst zat ik vooral nog te klikken op m'n wordpress-dashboardje.

Ik vind het altijd leuk om te reageren hoor :-). Zal het nu even in de gaten houden....
Hier alvast een leuke afbeelding van de EuroJury:
[ afbeelding ]
Oké top. Je hoeft echt niet op alles te reageren uiteraard maar we hebben nogal op FOK eens 'last' van hit-and-runners. Link dumpen en wegwezen, snap je wat ik bedoel? Leuk als je af en toe eens meepost.

Wat is je persoonlijke top 5? En dan niet qua verwachting wat anderen stemmen maar echt puur je eigen voorkeur. Vind ik altijd leuk om te weten omdat het hier echt nogal afwijkt onderling qua smaak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170506627
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:36 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Ik vind het lijstje iets teveel leunen op hetgeen er rondgaat op het internet (bookies, fanpolls, OGAE, etc.). Want waar zijn de eventuele dark horses? Bulgarije 3e? Beetje een 'fanbubble'-voorspelling. Oostenrijk zou wel goed 12e kunnen worden.
Oostenrijk zal het denk ik al lastig genoeg krijgen om de finale te bereiken vanaf de tweede startpositie. Moet de staging wel helemaal kloppen. Hoewel ik normaal dit soort liedjes wel kan waarderen, vind ik dit écht te middle of the road. Beetje zoals de inzendingen van Duitsland de laatste jaren, die ook helemaal niks deden op het scorebord.
pi_170507122
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Hartstikke leuk dat je je blog hier komt plaatsen, maar toen we daar de vorige keer uitgebreid en netjes op reageerden kwam er volgens mij nul reactie van je.
Ik zie dat je er nu zelfs ook nog een apart topic voor hebt geopend. Ga je dan deze keer wél reageren op reacties of gaat het je alleen om views (en ietwat neerbuigend overkomende opmerking over leken?) :)
zo halloooooo
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 21:26:13 #142
368283 ato
pi_170508705
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:16 schreef Jif het volgende:
Haha, even iets anders. Ik kwam dit net tegen:

http://wiwibloggs.com/201(...)ommon-linnets/43619/

:X
Wat leuk
Life can be a bitch, so like it..
pi_170508949
We hebben 2 punten gekregen van OGAE UK.
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 21:35:25 #144
368283 ato
pi_170508954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:24 schreef Jensen1981 het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)

Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
Je verslagen zijn treffend. Grappig dat Pannecoucke R. Meter en vrienden zijn.
Ik wist niet dat Pannecoucke België 2016 ook onder de loep had genomen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 21:37:18 #145
368283 ato
pi_170509011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:35 schreef messi124 het volgende:
We hebben 2 punten gekregen van OGAE UK.
Yeah
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 26 april 2017 @ 21:51:34 #146
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170509421
quote:
14s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké top. Je hoeft echt niet op alles te reageren uiteraard maar we hebben nogal op FOK eens 'last' van hit-and-runners. Link dumpen en wegwezen, snap je wat ik bedoel? Leuk als je af en toe eens meepost.

Wat is je persoonlijke top 5? En dan niet qua verwachting wat anderen stemmen maar echt puur je eigen voorkeur. Vind ik altijd leuk om te weten omdat het hier echt nogal afwijkt onderling qua smaak.
Ik heb net vanavond ergens een voorspelling geplaatst (voorafgaand aan de repetities). Daarbij doe ik altijd een TOP 13-voorspelling. Want met 42 landen is de kans om in de TOP 10te geraken relatief geringer dan 20 jaar geleden. Daarom zou een 11e of 12e plaats anno nu denk ik wat meer overeenkomen met een 7e of 8e plaats in 1996.

Dit is mijn voorspelling:

Mijn TOP 13:

01. ITALIË
02. ZWEDEN
03. FINLAND
===============
04. AUSTRALIË
05. ARMENIË
———————————–
06. Nederland
07. Roemenië
08. Portugal
09. Verenigd Koninkrijk
10. Bulgarije
———————————–
11. Spanje
12. Oostenrijk
13. Hongarije

Net buiten de TOP 13: België, Moldavië, IJsland, Kroatië, Ierland, Estland

Nederland gaat geen 'Common Linnets' doen en hoppa weer in de TOP 3 komen. Maar ik geef O'G3NE wel betere kansen op een meer stevige TOP 10 dan destijds Anouk (9e) en Douwe Bob (11e)

[ Bericht 1% gewijzigd door Jensen1981 op 27-04-2017 16:08:53 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 april 2017 @ 21:57:52 #147
163650 Greys
pi_170509594
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:33 schreef Jif het volgende:

[..]

zo halloooooo
Wat? Niks mis mee om dat gewoon eerlijk te zeggen lijkt me. Hij reageert er een stuk volwassener op dan jij. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 26 april 2017 @ 22:00:19 #148
163650 Greys
pi_170509663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Ik heb net vanavond ergens een voorspelling geplaatst (voorafgaand aan de repetities). Daarbij doe ik altijd een TOP 13-voorspelling. Want met 42 landen is de kans om in de TOP 10te geraken relatief geringer dan 20 jaar geleden. Daarom zou een 11e of 12e plaats anno nu denk ik wat meer overeenkomen met een 7e of 8e plaats in 1996.

Dit is mijn voorspelling:

Mijn TOP 13:

01. ITALIË
02. ZWEDEN
03. FINLAND
===============
04. AUSTRALIË
05. ARMENIË
———————————–
06. Nederland
07. Roemenië
08. Portugal
09. Verenigd Koninkrijk
10. Australië
———————————–
11. Spanje
12. Oostenrijk
13. Hongarije

Net buiten de TOP 13: België, Moldavië, IJsland, Kroatië, Ierland, Estland

Nederland gaat geen 'Common Linnets' doen en hoppa weer in de TOP 3 komen. Maar ik geef O'G3NE wel betere kansen op een meer stevige TOP 10 dan destijds Anouk (9e) en Douwe Bob (11e)
Grappig dat jij Finland op 3 hebt en die Belg heeft Finland niet eens in de finale :D (Finland is ook een van m'n eigen voorkeuren, dus ik hoop zeker op finale maar ik verwacht geen top 3).

Is deze top je verwachting of je persoonlijke smaak of is dat hetzelfde in jouw geval?

Opvallend aan je top: geen Frankrijk, wel Spanje? :o Gewaagd. Leuk. Ik denk niet dat dat uitkomt maar je weet idd nooit, Spanje heeft Pannecoucke.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 22:06:35 #149
368283 ato
pi_170509831
Ik heb ook het idee dat Spanje hoger gaat scoren dan verwacht.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170510814
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 20:04 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Lachwekkend inderdaad.
_O- _O- _O- Ik lig nu naast de bank van het lachen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_170511913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:24 schreef Jensen1981 het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)

Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
Je bedoelt het vast niet zo verkeerd, alleen je komt nu best een beetje verwaand en belerend over. Je loopt hier op FOK (tussen de door jouw genoemde 'leken' van NL) wel te leuren met jouw blog waarmee je de indruk wekt alsof je zelf gelukkig wel alle kennis hebt rondom het ESF. Je doel lijkt mij dat er meer lezers naar je blog komen. Dan werkt zo'n aankondiging denk ik niet echt wervend met deze denigrerende toon richting een aantal mogelijk nieuwe lezers van je blog. Tenzij je die mensen helemaal niet wilt bereiken natuurlijk. :P
pi_170513198
Mrs Einstein vond ik toen echt geweldig, maar het was denk ik iets te hysterisch voor die tijd helaas.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170515983
Fijne Koningsdag iedereen! :B *O* w/
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 27 april 2017 @ 11:36:43 #154
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170516687
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 11:06 schreef Nexum het volgende:
Fijne Koningsdag iedereen! :B *O* w/
w/ w/ w/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 27 april 2017 @ 13:05:47 #155
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170519230

omg we voelen de overwinning al :')

lekkere arrogantie van de meisjes, om alleen aan het winnen te denken, als ze nu wat meer lol hebben, ik bedoel genieten van al deze songfestival ervaring, dan zouden ze veel leuker overkomen, echt jammer vind ik dat :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 27 april 2017 @ 13:18:36 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_170519641
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:05 schreef TheVoice4ever het volgende:

omg we voelen de overwinning al :')

lekkere arrogantie van de meisjes, om alleen aan het winnen te denken, als ze nu wat meer lol hebben, ik bedoel genieten van al deze songfestival ervaring, dan zouden ze veel leuker overkomen, echt jammer vind ik dat :'(
En als ze het alleen gaat om het meedoen en de sfeer (denk aan Trijn) is het ook niet goed. Niet zo mutsen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 27 april 2017 @ 13:20:28 #157
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170519726
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En als ze het alleen gaat om het meedoen en de sfeer (denk aan Trijn) is het ook niet goed. Niet zo mutsen.
ja maar Trijntje heeft wel genoten, dadelijk flopt O'G3NE en dan hebben ze niet eens genoten van heel het songfestival :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170520781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 13:05 schreef TheVoice4ever het volgende:

omg we voelen de overwinning al :')

lekkere arrogantie van de meisjes, om alleen aan het winnen te denken, als ze nu wat meer lol hebben, ik bedoel genieten van al deze songfestival ervaring, dan zouden ze veel leuker overkomen, echt jammer vind ik dat :'(
Luister even naar het fragment en je merkt dat ze dit niet zeggen.. totaal uit verband gerukt
  donderdag 27 april 2017 @ 14:09:26 #159
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170520797
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:08 schreef Idem-Dito het volgende:

[..]

Luister even naar het fragment en je merkt dat ze dit niet zeggen.. totaal uit verband gerukt
tegen het eind van dit interview wel een klein beetje :'(
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170521656
Bij het Jeugdjournaal zeiden ze dat hun verwachting in de bovenste regio bij de finale is, ik ben de letterlijke uitspraak helaas vergeten. Maar zoiets was het.

Prima toch, als ze dat denken, ik hoop voor ze dat het lukt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 15:10:15 #161
368283 ato
pi_170521709
Er is niets mis mee dat je voor het allerbeste/allerhoogste gaat, dan ga je ook voor het allerbeste.
Dat vind ik een positief verschil met Trijntje Oosterhuis.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 27 april 2017 @ 15:20:38 #162
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170521836
tuurlijk is ambitie hebben wel goed hoor, maar ik zeg gewoon dat genieten ook goed is om sympathiek over te komen :)

want ik vrees dat wij niet zo'n hoge televoting gaan krijgen, maar dat we echt van de juries meer punten krijgen :{

ik noem bv mijn favoriet (even geen namen om irritaties te voorkomen), maar die betrekken wel het publiek bij hun optreden, en ja die hebben ook ambitie om hun land trots te maken

ook mooi dat Ruslana fan is Francesco Gabbani, Ilinca en Alex, NaviBand, Kasia en de jonge Kristian Kostov O+ O+

ik ben geen fan van O'G3NE, maar ja ik hoop gewoon voor Nederland dat we doorgaan naar de finale als dat kan lukken :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170521968
Mijn hemel. :') 8)7
  Moderator donderdag 27 april 2017 @ 15:33:46 #164
375570 crew  Cyan9
pi_170521973
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:33 schreef Em31 het volgende:
Mijn hemel.
Ik wilde reageren, maar dit vat het eigenlijk prima samen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 15:34:37 #165
368283 ato
pi_170521986
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:33 schreef Em31 het volgende:
Mijn hemel. :') 8)7
Leuke titel voor het liedje van 2018 😄
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 27 april 2017 @ 15:35:46 #166
375570 crew  Cyan9
pi_170521995
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:34 schreef ato het volgende:

[..]

Leuke titel voor het liedje van 2018 😄
Dan vragen we Do, die heeft ervaring met het hemelse. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170522094
Ik ben er ook weer bij :s)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 15:50:36 #168
163650 Greys
pi_170522186
Wel handig dat ik door die bespottelijke eeuwige janksmiley precies weet welke posts ik kan overslaan. w/

#elknadeelhepsevoordeel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 15:51:06 #169
163650 Greys
pi_170522192
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:43 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik ben er ook weer bij :s)
DOEZEPWAAAAA *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170522425
Het is al bijna mei *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 16:04:55 #171
368283 ato
pi_170522450
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:35 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dan vragen we Do, die heeft ervaring met het hemelse. :+
Ik hoop het niet voor d'r 😇

Please volgend jaar geen huppel trutjes of degelijke/onopvallende dames die denken nog een mooie bijdrage te kunnen leveren in 2018.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 16:05:21 #172
368283 ato
pi_170522460
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
Het is al bijna mei *O*
Dan leggen alle vogels een ei
Life can be a bitch, so like it..
pi_170522828
De lyrics is zo simpel en cliché eigenlijk, maar alsnog kan ik de tekst niet onthouden :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 april 2017 @ 16:24:50 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170522850
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:50 schreef Greys het volgende:
Wel handig dat ik door die bespottelijke eeuwige janksmiley precies weet welke posts ik kan overslaan. w/

#elknadeelhepsevoordeel
:')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 17:04:50 #175
163650 Greys
pi_170523400
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 16:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:')
Wat? Je hebt een en ander gemist denk ik dus bespaar me je :') Wat een dooddoener als mod, dit.

Of was het jouw kloon al die weken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 april 2017 @ 17:09:00 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170523462
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat? Je hebt een en ander gemist denk ik dus bespaar me je :') Wat een dooddoener als mod, dit.

Of was het jouw kloon al die weken?
Was een sarcastische :')

Ik reageerde op de posts waarin je zei dat je die posts over kon slaan, en toch reageer je. Gezakt voor de test. En ik krijg er nog een aanval voor terug ;(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 17:14:31 #177
163650 Greys
pi_170523557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Was een sarcastische :')

Ik reageerde op de posts waarin je zei dat je die posts over kon slaan, en toch reageer je. Gezakt voor de test. En ik krijg er nog een aanval voor terug ;(
Oh nee dat ging over de :'( :'( janksmiley die onze ESF verziekende troll steeds gebruikt.

Niet over de :')

ZO SNAP IK ER TOCH GEEN HOL MEER VAN JONGEH
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 april 2017 @ 17:17:55 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_170523618
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee dat ging over de :'( :'( janksmiley die onze ESF verziekende troll steeds gebruikt.

Niet over de :')

ZO SNAP IK ER TOCH GEEN HOL MEER VAN JONGEH
SORRY :'(

Heh bah... doe ik het ook nog
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 27 april 2017 @ 17:19:21 #179
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170523642
Ik ga door zolang het leuk blijft.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † donderdag 27 april 2017 @ 17:36:38 #180
368283 ato
pi_170523974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga door zolang het leuk blijft.
Ik ga door, door met leven...
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 27 april 2017 @ 18:17:48 #181
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170524898
De vraag is of het ooit leuk is geweest?
:o)
pi_170526348
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:33 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik wilde reageren, maar dit vat het eigenlijk prima samen.
Ik sluit me hier graag bij aan.
~The present is all there is~
pi_170528668
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 21:51 schreef Jensen1981 het volgende:

[..]

Ik heb net vanavond ergens een voorspelling geplaatst (voorafgaand aan de repetities). Daarbij doe ik altijd een TOP 13-voorspelling. Want met 42 landen is de kans om in de TOP 10te geraken relatief geringer dan 20 jaar geleden. Daarom zou een 11e of 12e plaats anno nu denk ik wat meer overeenkomen met een 7e of 8e plaats in 1996.

Dit is mijn voorspelling:

Mijn TOP 13:

01. ITALIË
02. ZWEDEN
03. FINLAND
===============
04. AUSTRALIË
05. ARMENIË
———————————–
06. Nederland
07. Roemenië
08. Portugal
09. Verenigd Koninkrijk
10. Bulgarije
———————————–
11. Spanje
12. Oostenrijk
13. Hongarije

Net buiten de TOP 13: België, Moldavië, IJsland, Kroatië, Ierland, Estland

Nederland gaat geen 'Common Linnets' doen en hoppa weer in de TOP 3 komen. Maar ik geef O'G3NE wel betere kansen op een meer stevige TOP 10 dan destijds Anouk (9e) en Douwe Bob (11e)
Beetje vreemd lijstje. Lijkt me erg sterk dat Nederland met dat baggernummer 6e wordt. Het is bijna een wetmatigheid dat het VK laag scoort. Dit jaar is het liedje ook weer te weinig onderscheidend om te scoren. Ze staan ook elk jaar te hoog bij de bookmakers. Denk dat Roemenië wordt afgestraft voor het slechte nummer en Spanje probeert te opzichtig het minimalistische van Zweden vorig jaar na te doen. Dat wordt doorgaans ook afgestraft. Daarnaast is het nummer ook veel te zwak, vooral het refrein.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170528750
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:24 schreef Jensen1981 het volgende:
Weet je wat ik zo fijn vind van Nederland op het songfestival de afgelopen jaren? Zelf leken weten weer hoe de vork in de steel zit met het songfestival. Dat is best wel fijn. Toch? Mensen? :-)

Anyway, ik heb een nieuwe blog gepost:
https://songfestivalwerk.(...)r-land-zn-regisseur/
Weet je wat ik zou leuk vind aan het songfestival? Zelfs de grootste nitwits noemen zich een kenner en benoemen anderen tot leek. Best fijn toch.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  donderdag 27 april 2017 @ 20:49:13 #185
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170528794
Waarom wordt er gelijk van die aparte vocabulaire gebruikt, zoals "baggernummer". Waarom niet gewoon "geen sterk nummer"? Waarom altijd zo scher afsabelen, terwijl het voldoende is om het bijvoorbeeld 1 ster of 2 sterren te geven, of te zeggen "niet goed".
  donderdag 27 april 2017 @ 20:52:32 #186
466930 Jensen1981
Positieve Songfestivalfan
pi_170528893
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:47 schreef marsan het volgende:

[..]

Weet je wat ik zou leuk vind aan het songfestival? Zelfs de grootste nitwits noemen zich een kenner en benoemen anderen tot leek. Best fijn toch.
Absoluut ;-). Vind het ook tof dat jij zulke goede reacties hier post. *High Five* ;-).
pi_170528936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
Waarom wordt er gelijk van die aparte vocabulaire gebruikt, zoals "baggernummer". Waarom niet gewoon "geen sterk nummer"? Waarom altijd zo scher afsabelen, terwijl het voldoende is om het bijvoorbeeld 1 ster of 2 sterren te geven, of te zeggen "niet goed".
Omdat geen sterk nummer nogal zwak is uitgedrukt. :P Vind het echt schandalig dat ze dit hebben ingezonden en dat het in de media de hemel wordt ingeprezen. Dan is een kritisch tegengeluid wel op z'n plaats en niet van die softe termen uit een soort vaderlandsliefde.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 20:55:28 #188
163650 Greys
pi_170528981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
Waarom wordt er gelijk van die aparte vocabulaire gebruikt, zoals "baggernummer". Waarom niet gewoon "geen sterk nummer"? Waarom altijd zo scher afsabelen, terwijl het voldoende is om het bijvoorbeeld 1 ster of 2 sterren te geven, of te zeggen "niet goed".
Waarom anderen willen voorschrijven hoe ze iets omschrijven? De een noemt het vandaag 'niet zulk lekker weer', de ander vindt het ronduit koud kutweer. Nou en?

(Je mag je er best aan storen uiteraard, die vrijheid heb jij dan weer. Ik zou me zelf persoonlijk pas gaan storen als mensen het over kankerweer of een kankernummer hebben bijvoorbeeld. Dat zou mij dan weer te ver gaan. Zie 'baggernummer' niet als iets heel ergs, sterker nog, ik vind heel erg veel nummers baggernummers. Niet alleen van Og3ne. Sorry als jou dat kwetst. :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:20:45 #190
163650 Greys
pi_170529727
quote:
Leuk! En wat maakte die bariton van een Og3ne nummer, welke deed ie? Weet je dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 april 2017 @ 21:21:55 #191
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170529754
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
Waarom wordt er gelijk van die aparte vocabulaire gebruikt, zoals "baggernummer". Waarom niet gewoon "geen sterk nummer"? Waarom altijd zo scher afsabelen, terwijl het voldoende is om het bijvoorbeeld 1 ster of 2 sterren te geven, of te zeggen "niet goed".
Omdat vrouwen andere vrouwen geen succes gunnen. De sisterhood is een hoax en ze kunnen hier niet wachten om alles wat met O'G3NE te maken heeft met de grond toe af te branden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170529819
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Leuk! En wat maakte die bariton van een Og3ne nummer, welke deed ie? Weet je dat?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:26:42 #193
163650 Greys
pi_170529926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Omdat vrouwen andere vrouwen geen succes gunnen. De sisterhood is een hoax en ze kunnen hier niet wachten om alles wat met O'G3NE te maken heeft met de grond toe af te branden.
Zegt de man die de man van Portugal een mongool noemt en iets met een hersenbloeding. Hier, een spiegel.

Ilse en Anouk zijn ook vrouwen. Die nummers vond ik wél tof. Vrouwen hoeven niet alles van andere vrouwen per se tof en mooi te vinden. Of had ik de outfit van Trijntje ook mooi moeten vinden want vrouw? _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 27 april 2017 @ 21:27:21 #194
87554 Cee
Welluk?
pi_170529942
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:21 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Omdat vrouwen andere vrouwen geen succes gunnen. De sisterhood is een hoax en ze kunnen hier niet wachten om alles wat met O'G3NE te maken heeft met de grond toe af te branden.
Gaan we die kaart weer spelen ja? :')
Als vrouwen kritisch zijn op vrouwen zijn we altijd jaloers.
Als vrouwen kritisch zijn op mannen zijn we ongesteld.
Als mannen kritisch zijn op vrouwen die kritisch zijn is het altijd gebaseerd op alles behalve het feit dat we een mening hebben die wel eens strookt met die van hen, want dat is lastig te begrijpen, want we zijn maar wijven.

Flikker toch op man.
  donderdag 27 april 2017 @ 21:28:09 #195
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170529975
Haha.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170529976
Wel opvallend dat er dit jaar zoveel mannen echt helemaal lyrisch zijn van O'G3NE. Tot het bizarre af ze ophemelen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:28:17 #197
163650 Greys
pi_170529980
quote:
Dank je, kon hem net nog niet vinden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:30:20 #198
163650 Greys
pi_170530052
quote:
11s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:28 schreef Fascination het volgende:
Wel opvallend dat er dit jaar zoveel mannen echt helemaal lyrisch zijn van O'G3NE. Tot het bizarre af ze ophemelen.
Allll die buitenlandse reacties dat de meiden supergoed zingen maar dat het nummer saai is... ALLEMAAL DE KIFT SNAP DAT DAN EN ALS HET MANNEN ZIJN DIE DAT VINDEN ZIJN HET STIEKEM VROUWEN.

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter donderdag 27 april 2017 @ 21:30:32 #199
87554 Cee
Welluk?
pi_170530059
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:28 schreef Mani89 het volgende:
Haha.
Toegegeven, je bent wel een supertroll mani. O+ Gets me every time.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:31:16 #200
163650 Greys
pi_170530084
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:30 schreef Cee het volgende:

[..]

Toegegeven, je bent wel een supertroll mani. O+
Vond jij dat broekpak van sistah Trijn ook zo beeldig? O+ O+ O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 27 april 2017 @ 21:31:32 #201
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170530099
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:30 schreef Cee het volgende:

[..]

Toegegeven, je bent wel een supertroll mani. O+ Gets me every time.
Ik vind het toch wel lief dat jullie nog op me reageren. Anders heb ik ook maar een saaie dag.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_170530120
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Allll die buitenlandse reacties dat de meiden supergoed zingen maar dat het nummer saai is... ALLEMAAL DE KIFT SNAP DAT DAN EN ALS HET MANNEN ZIJN DIE DAT VINDEN ZIJN HET STIEKEM VROUWEN.

_O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  ESF Reporter donderdag 27 april 2017 @ 21:32:54 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_170530165
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Vond jij dat broekpak van sistah Trijn ook zo beeldig? O+ O+ O+
Ja het kleedde mooi af, ik wilde er eigenlijk negatief over zijn maar als vrouw zijnde moet ik mijn medewezens steunen no matter what, ook al zien ze er uit als een gothic vliegmachine.
  ESF Reporter donderdag 27 april 2017 @ 21:33:27 #204
87554 Cee
Welluk?
pi_170530184
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:31 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik vind het toch wel lief dat jullie nog op me reageren. Anders heb ik ook maar een saaie dag.
We zijn hier om mannen te pleasen, niet meer en niet minder mani. >:O
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:33:42 #205
163650 Greys
pi_170530193
Ik ga nog even naar Portugal luisteren voor wat liefde en kalmte en om me te reinigen van Mani invloeden. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170530256
Dit hadden we in 2008 moeten sturen :):


Indien oneens -> jaloers of vrouwenhater
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 27 april 2017 @ 21:42:18 #207
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170530487
Misschien had ik die prachtige bikinifoto ook niet in de OP moeten zetten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:43:56 #208
163650 Greys
pi_170530546
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:35 schreef Fascination het volgende:
Indien oneens -> jaloers of vrouwenhater
Ik ga dr even mijn roze gebreide pussyhat bij opzetten eerst, moment. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 april 2017 @ 21:53:04 #209
163650 Greys
pi_170530847
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:42 schreef Mani89 het volgende:
Misschien had ik die prachtige bikinifoto ook niet in de OP moeten zetten.
Precies, dat kunnen wij walrussen toch helemaal niet aan man! ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170534583
dus mani is confirmed als onze grote vriend
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 27 april 2017 @ 23:51:12 #211
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170534833
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
tuurlijk is ambitie hebben wel goed hoor, maar ik zeg gewoon dat genieten ook goed is om sympathiek over te komen :)

want ik vrees dat wij niet zo'n hoge televoting gaan krijgen, maar dat we echt van de juries meer punten krijgen :{

ik noem bv mijn favoriet (even geen namen om irritaties te voorkomen), maar die betrekken wel het publiek bij hun optreden, en ja die hebben ook ambitie om hun land trots te maken

ook mooi dat Ruslana fan is Francesco Gabbani, Ilinca en Alex, NaviBand, Kasia en de jonge Kristian Kostov O+ O+

ik ben geen fan van O'G3NE, maar ja ik hoop gewoon voor Nederland dat we doorgaan naar de finale als dat kan lukken :)
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 15:50 schreef Greys het volgende:
Wel handig dat ik door die bespottelijke eeuwige janksmiley precies weet welke posts ik kan overslaan. w/

#elknadeelhepsevoordeel
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga door zolang het leuk blijft.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:42 schreef Nexum het volgende:
dus mani is confirmed als onze grote vriend
^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Roger_Epiales op 27-04-2017 23:56:53 ]
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 27 april 2017 @ 23:56:01 #212
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170534953
quote:
10s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Zegt de man die de man van Portugal een mongool noemt en iets met een hersenbloeding. Hier, een spiegel.

Ilse en Anouk zijn ook vrouwen. Die nummers vond ik wél tof. Vrouwen hoeven niet alles van andere vrouwen per se tof en mooi te vinden. Of had ik de outfit van Trijntje ook mooi moeten vinden want vrouw? _O-
Maar in het nummer van TCL vond je Waylon duidelijk beter/knapper/mooier/geiler (i don't blame you there) en toen het ontplofte was je duidelijk #TeamWaylon.
En Anouk is gewoon een redelijk mannelijke vrouw die, waarschijnlijk per ongeluk, een goed nummer had. :+

:P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 00:19:55 #213
163650 Greys
pi_170535309
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Maar in het nummer van TCL vond je Waylon duidelijk beter/knapper/mooier/geiler (i don't blame you there) en toen het ontplofte was je duidelijk #TeamWaylon.
En Anouk is gewoon een redelijk mannelijke vrouw die, waarschijnlijk per ongeluk, een goed nummer had. :+

:P
True.
Geen woord aan gelogen. :P Had Ilse dr wenkbrauw ook maar sexy moeten optrekken close-up.

En Caro? Want die wil ik ook graag naar het ESF een keer. Telt die? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 00:21:43 #214
163650 Greys
pi_170535328
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 23:42 schreef Nexum het volgende:
dus mani is confirmed als onze grote vriend
Neh, die vindt het gewoon leuk dat we dat denken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 april 2017 @ 05:03:52 #215
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170536656
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 00:19 schreef Greys het volgende:

[..]

True.
Geen woord aan gelogen. :P Had Ilse dr wenkbrauw ook maar sexy moeten optrekken close-up.

En Caro? Want die wil ik ook graag naar het ESF een keer. Telt die? :+
Ja hoor, zij telt als de uitzondering die de regel bevestigt. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170537089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 21:35 schreef Fascination het volgende:
Dit hadden we in 2008 moeten sturen :):


Indien oneens -> jaloers of vrouwenhater
Dat was een cover van een Joegoslavisch lied, daarom klonk het best goed :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170537341
OG3NE was gisteren bij de Keerweer in Rotterdam.. Helemaal gemist :'(
pi_170537650
quote:
Leuk, blijft ook in je hoofd hangen dit :D
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 10:30:28 #220
368283 ato
pi_170538914
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2017 20:49 schreef Jensen1981 het volgende:
Waarom wordt er gelijk van die aparte vocabulaire gebruikt, zoals "baggernummer". Waarom niet gewoon "geen sterk nummer"? Waarom altijd zo scher afsabelen, terwijl het voldoende is om het bijvoorbeeld 1 ster of 2 sterren te geven, of te zeggen "niet goed".
Je mag toch gewoon troep, vreselijk, bagger of kut nummer zeggen.
Ik zeg vaak sorry ik vind het helemaal niets, of vreselijk.

Als een ESF fan doordraait en maar zijn of haar nummer wil blijven overtuigen zeg ik al geen sorry meer..

Hier wordt vaak met respect naar elkaar geluisterd of iets gezegd.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 28 april 2017 @ 10:34:59 #221
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170538987
quote:
leuker liedje dan lights en shadows vind ik O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170539986
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 08:55 schreef Em31 het volgende:

[..]

Leuk, blijft ook in je hoofd hangen dit :D
Een cover he, daar zit bij hen nooit het probleem :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 11:39:23 #223
163650 Greys
pi_170540160
http://www.telegraaf.nl/b(...)oncert_O_G3NE__.html

Om 12 uur zometeen. Live uitzwaaiconcert. Het zal wel ergens ook te volgen zijn op stream maar ik zit op werk dus dat weet ik ff niet. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 12:21:11 #224
163650 Greys
pi_170540839
http://www.songfestivalwe(...)-bij-omroep-brabant/

"Og3ne op weg naar het Songfestival". Vanavond te zien... Op Omroep Brabant. Waarom niet bij AVROTROS?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 april 2017 @ 12:22:38 #225
194695 franklop
Fran knock
pi_170540857
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)-bij-omroep-brabant/

"Og3ne op weg naar het Songfestival". Vanavond te zien... Op Omroep Brabant. Waarom niet bij AVROTROS?
Die zullen hun eigen programma ook nog wel hebben ;)
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 13:11:57 #226
163650 Greys
pi_170541608
Het ESCtoday team stemde over de 2e semi. Als het aan hen ligt kwalificeert Nederland niet.

http://esctoday.com/14532(...)-final-2-qualifiers/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:13:40 #227
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170541638
ach ESCtoday wat weten die er nou van, wij Nederlanders weten het toch beter :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 13:22:57 #228
163650 Greys
pi_170541773
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 28 april 2017 @ 13:27:05 #229
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170541860
ik doe gewoon normaal hoor
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170542269
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 12:21 schreef Greys het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)-bij-omroep-brabant/

"Og3ne op weg naar het Songfestival". Vanavond te zien... Op Omroep Brabant. Waarom niet bij AVROTROS?
Woensdagavond
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 13:53:33 #231
163650 Greys
pi_170542352
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:47 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Woensdagavond
Oh, ik ga ff kijken, thanks! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 14:14:11 #232
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170542692
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_170543065
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
:D
~The present is all there is~
pi_170543093
Uitzwaaiconcert gemist. Ze waren vanochtend ook bij Qmusic en zijn vandaag nog te horen/zien op 100% NL (16 uur), RTL4 - Rtl Boulevard (18:30) en Radio 538 (20:30)
~The present is all there is~
pi_170543111
quote:
AVROTROS zendt een week voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2017 een registratie van de theatershow van OG3NE uit. Op NPO 1 is zaterdag 6 mei om 22:40 uur de theatershow van OG3NE te zien. http://showbizznetwork.nl(...)eatershow-og3ne-uit/
~The present is all there is~
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 14:51:49 #236
368283 ato
pi_170543313
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 11:39 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oncert_O_G3NE__.html

Om 12 uur zometeen. Live uitzwaaiconcert. Het zal wel ergens ook te volgen zijn op stream maar ik zit op werk dus dat weet ik ff niet. :P
Zij hebben morgen ook al een uitzwaai concert bij radio 2..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 14:54:28 #237
163650 Greys
pi_170543357
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:51 schreef ato het volgende:

[..]

Zij hebben morgen ook al een uitzwaai concert bij radio 2..
Ze hebben gelukkig zeer geoefende zwaai-armen. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 15:04:15 #238
368283 ato
pi_170543538
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze hebben gelukkig zeer geoefende zwaai-armen. :+
Hahaha ja
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 15:05:23 #239
368283 ato
pi_170543574
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 13:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha
Life can be a bitch, so like it..
pi_170543793
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 april 2017 14:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze hebben gelukkig zeer geoefende zwaai-armen. :+
_O-

Zwaaiaaiaaiaai....Zwaaiaaiaaiaai
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 15:18:42 #241
163650 Greys
pi_170543893
HET HELE CIRCUS BEGINT BIJNA
JAAAAAAAAAAA *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170543899
Op spotify is de akoestische versie van Lights and shadows te horen. Hopelijk is dit de juiste link:

https://open.spotify.com/album/6CsKBR5bEujs6KWM7c5B0a

Vind het niet echt akoestisch klinken...eerder akoestisch bewerkt. Volgens mij heeft iemand (zeg maar gerust vader of Rory) de backingtrack van LAS weggelaten en vervolgens opnieuw ingespeeld met gitaar.
~The present is all there is~
pi_170543932
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
HET HELE CIRCUS BEGINT BIJNA
JAAAAAAAAAAA *O*
Yes! *O*


Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
~The present is all there is~
pi_170543965
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef Greys het volgende:
HET HELE CIRCUS BEGINT BIJNA
JAAAAAAAAAAA *O*
Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelen :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 15:31:04 #245
163650 Greys
pi_170544271
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Yes! *O*
[ afbeelding ]

Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 28 april 2017 @ 15:31:41 #246
163650 Greys
pi_170544296
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelen :@
Heb ik ook :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 15:44:42 #247
368283 ato
pi_170544626
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Yes! *O*
[ afbeelding ]

Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
Volgens mij is die jongen van Australië al in Kiev, die vertrok gisteren volgens Ecstoday.
Of hij moet nog aankomen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170544652
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:44 schreef ato het volgende:

[..]

Volgens mij is die jongen van Australië al in Kiev, die vertrok gisteren volgens Ecstoday.
Of hij moet nog aankomen.
Esctoday moet je nooit geloven. Die geloven ook niet in onze meiden :P
~The present is all there is~
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 15:48:59 #249
368283 ato
pi_170544708
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelen :@
De laatste keer dat ik alle liedjes hoorde was toen ik een lijstje maakte voor onze gezamenlijke top, op de topic van Nexum.

Ik ben groot fan, maar niet zo'n iemand die continu alle liedjes draai, continu.
Vanavond ga ik naar A'dam is wel leuk om de liedjes in een kroeg te horen. Ik ga Og3ne aanvragen, kijken hoe dat klinkt in een kroeg. Volgens mij lopen alle gasten de kroeg uit, is niet zo'n gezellige plaat 😄
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 15:49:38 #250
368283 ato
pi_170544723
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:46 schreef grazz het volgende:

[..]

Esctoday moet je nooit geloven. Die geloven ook niet in onze meiden :P
Hahaha
Life can be a bitch, so like it..
pi_170545133
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Yes! *O*
[ afbeelding ]

Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
:D :D :B
pi_170545360
dit was de beste inzending van nederland in de dramatische jaren van 2000-2012

freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170545686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelen :@
Ik ook niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 17:12:01 #254
375570 crew  Cyan9
pi_170546408
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Yes! *O*
[ afbeelding ]

Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
Deze GIF omschrijft het gevoel spot on! :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170546537
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 16:23 schreef Nexum het volgende:
dit was de beste inzending van nederland in de dramatische jaren van 2000-2012

Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.

Tussen 2005 en 2011 waren we wel echt de weg kwijt :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 28 april 2017 @ 17:30:00 #256
375570 crew  Cyan9
pi_170546805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.

Tussen 2005 en 2011 waren we wel echt de weg kwijt :Y
Ik vond Out of My Own prachtig. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170547311
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef grazz het volgende:
Op spotify is de akoestische versie van Lights and shadows te horen. Hopelijk is dit de juiste link:

https://open.spotify.com/album/6CsKBR5bEujs6KWM7c5B0a

Vind het niet echt akoestisch klinken...eerder akoestisch bewerkt. Volgens mij heeft iemand (zeg maar gerust vader of Rory) de backingtrack van LAS weggelaten en vervolgens opnieuw ingespeeld met gitaar.
Maakt dat wat uit? Die vocalen staan er toch al op. Ik vind dit een betere versie, de productie van de Songfestival-versie is zwaar gedateerd en met een semi-akoestisch gitaartje is het dan toch wat tijdlozer.
pi_170548018
Ik bedacht me net dat het uitzwaaimoment ook meteen een mooie reden is om hun paspoorten in te leveren, hebben we er hier geen last meer van :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170548073
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat het uitzwaaimoment ook meteen een mooie reden is om hun paspoorten in te leveren, hebben we er hier geen last meer van :+
Daar ging mijn koffie bijna _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170548288
Voor de geïnteresseerden, ze zitten nu bij RTL Boulevard. :)
  ESF Reporter vrijdag 28 april 2017 @ 18:55:15 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_170548370
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:16 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.

Tussen 2005 en 2011 waren we wel echt de weg kwijt :Y
Zelfs Shine was beter.
pi_170548501
Nou, wordt dit straks de uitslag van de finale? Toch altijd leuk die fake results bij de rehearsals :P

leven zoals het leven is
pi_170549201
Ik keek Boulevard en moest een beetje grijnzen om hun vriendjes :D En de enige normale jongen heeft dan een relatie met de minst normale osjienie :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170549259
Olcay vindt dat de outfits minder rouches en kleur moeten hebben en meer strak en clean en sexy. Hear Hear.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170549343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Olcay vindt dat de outfits minder rouches en kleur moeten hebben en meer strak en clean en sexy. Hear Hear.
En flatteus aub. :X
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_170549723
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 17:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? Die vocalen staan er toch al op. Ik vind dit een betere versie, de productie van de Songfestival-versie is zwaar gedateerd en met een semi-akoestisch gitaartje is het dan toch wat tijdlozer.
Vind het wat 'neppig' klinken en dat is jammer. Als ze dit nou eens live zouden brengen O+
~The present is all there is~
pi_170549763
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 april 2017 19:02 schreef Jason22 het volgende:
Nou, wordt dit straks de uitslag van de finale? Toch altijd leuk die fake results bij de rehearsals :P

[ afbeelding ]
:o Mag hopen van niet. Montenegro? Litouwen...boven NL?
~The present is all there is~
pi_170549921
Fuck! Hebben wij dat, een foto van hun outfits staat online. Hier kan ik dus echt niet tegen :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_170550652
En? zijn ze al gevlogen? :B :W
´
pi_170550942
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:05 schreef grazz het volgende:
Fuck! Hebben wij dat, een foto van hun outfits staat online. Hier kan ik dus echt niet tegen :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170551691
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:05 schreef grazz het volgende:
Fuck! Hebben wij dat, een foto van hun outfits staat online. Hier kan ik dus echt niet tegen :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_170553746
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:44 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^
~The present is all there is~
pi_170554957
Amy schijnt heel vatbaar te zijn voor allerhande virussen :'). Begint goed :P

http://www.ad.nl/show/lis(...)n-hoesters~a010d101/
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2017 @ 23:33:43 #274
368283 ato
pi_170555693
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:05 schreef aarontje112 het volgende:
Amy schijnt heel vatbaar te zijn voor allerhande virussen :'). Begint goed :P

http://www.ad.nl/show/lis(...)n-hoesters~a010d101/
Dat zeggen ze nog even tussen door, na vele concerten, optredens etc.

Ps Light and shadow klinkt saai in een kroeg, er waren een paar gasten die hetzelfde zeiden als wij. Mooie stemmen maar oudbollig nummer en sommigen vinden het zelfs een waardeloos nummer.

Later hoorde ik Common linnits, maar klinkt ook saaiig hoor in de kroeg.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170556361
~The present is all there is~
pi_170556391
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Olcay vindt dat de outfits minder rouches en kleur moeten hebben en meer strak en clean en sexy. Hear Hear.
Ik ben alleen bang dat Supertrash ze ook niet gaat ophalen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170556399
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 23:33 schreef ato het volgende:

[..]

Dat zeggen ze nog even tussen door, na vele concerten, optredens etc.

Ps Light and shadow klinkt saai in een kroeg, er waren een paar gasten die hetzelfde zeiden als wij. Mooie stemmen maar oudbollig nummer en sommigen vinden het zelfs een waardeloos nummer.

Later hoorde ik Common linnits, maar klinkt ook saaiig hoor in de kroeg.
Ik verwacht dat dit meer een inzending is die je 'moet zien' om onder de indruk te zijn. Sowieso tillen ze het nummer live al een niveau hoger. Nu nog die act erbij en hoppa!
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 00:11:42 #278
368283 ato
pi_170556519
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:05 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik verwacht dat dit meer een inzending is die je 'moet zien' om onder de indruk te zijn. Sowieso tillen ze het nummer live al een niveau hoger. Nu nog die act erbij en hoppa!
Verwacht ik ook hoor.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170559853
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 00:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat Supertrash ze ook niet gaat ophalen :')
Ze hadden gisteren alle drie Supertrash aan. :P Ze zijn langs geweest bij Olcay nadat zij twee weken terug iets over de styling had gezegd.
pi_170568314
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 10:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ze hadden gisteren alle drie Supertrash aan. :P Ze zijn langs geweest bij Olcay nadat zij twee weken terug iets over de styling had gezegd.
Ze zagen er dan ook weer top uit! Ik ben ergens toch een beetje bang dat de jurken die we dinsdag te zien krijgen echt verschrikkelijk zijn....Op de één of andere manier vind ik dat dan weer zo typisch Nederlands. Alles klopt, behalve de kleding...
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 18:43:21 #281
368283 ato
pi_170568415
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:38 schreef grazz het volgende:

[..]

Ze zagen er dan ook weer top uit! Ik ben ergens toch een beetje bang dat de jurken die we dinsdag te zien krijgen echt verschrikkelijk zijn....Op de één of andere manier vind ik dat dan weer zo typisch Nederlands. Alles klopt, behalve de kleding...
Donderdag toch?

Ik heb het idee dat de jurken van donker naar licht gaan..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 18:44:29 #282
368283 ato
pi_170568443
Ps Ilse, Waylon, Douwe Bob en ook Anouk zagen er prima gestyled uit.
Bij OG3NE heb ik mijn twijfels.
Life can be a bitch, so like it..
pi_170568521
quote:
John Ewbank, Erica Groeneveld, Matthijs van Duijvenbode, Gordon Grooothedde en Marjolein Dekkers bepalen dit jaar de Nederlandse punten van de vakjury.


[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2017 18:48:52 ]
pi_170569228
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:44 schreef ato het volgende:
Ps Ilse, Waylon, Douwe Bob en ook Anouk zagen er prima gestyled uit.
Bij OG3NE heb ik mijn twijfels.
Maar zij hadden dan ook smaakvolle goeie nummers :+

Maar even serieus, ik verwacht ook weer niks.
Al vind ik dat zwart bij die presentatie van het lied en clip wel mooi. Maar ik denk dat ze weer all-the-way gaan wbt goedkoop omdat ze bij ESF lekker oostblokstyle willen uitpakken (en tegen mooie slanke vrouwen opboksen).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 29 april 2017 @ 19:53:09 #285
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170569941
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:48 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Erica Groeneveld ^O^
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 29 april 2017 @ 19:56:29 #286
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170570042
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 april 2017 20:44 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zijn niet de echte outfits hoor. :'( is volgens mij een photoshop :D
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:00:16 #287
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170570128
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:43 schreef ato het volgende:

[..]

Donderdag toch?

Ik heb het idee dat de jurken van donker naar licht gaan..
Ik kan daarbij een lichte "No goodbyes"-huivering niet onderdrukken...

:o)
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:01:57 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170570180
Dat nummer vond ik echt super.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 20:06:32 #289
43556 miss_dynastie
pi_170570302
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:44 schreef ato het volgende:
Ps Ilse, Waylon, Douwe Bob en ook Anouk zagen er prima gestyled uit.
Bij OG3NE heb ik mijn twijfels.
Nou, Anouk was totaal niet gestyled hoor. 'Ik doe gewoon m'n boots en een shirtje aan'.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:01 schreef Mani89 het volgende:
Dat nummer vond ik echt super.
Linda 'ik laat ook een rood wit blauw oranje jurk maken voor als ik win' Wagenmakers was het probleem, niet het liedje. Haar attitude schijnt echt niet oke te zijn geweest. En dat was nog pre social media, gelukkig voor haar :P
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:06:37 #290
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170570306
Het ging me om de subtiliteit van de 'act'. Of eigenlijk het gemis er aan.
Volgens mij is de techniek nog niet zo ver dat zo'n kleur-verandering van outfit subtiel kan.
:o)
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:07:20 #291
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_170570325
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Linda 'ik laat ook een rood wit blauw oranje jurk maken voor als ik win' Wagenmakers was het probleem, niet het liedje. Haar attitude schijnt echt niet oke te zijn geweest. En dat was nog pre social media, gelukkig voor haar :P
Haar stembanden waren ook niet echt op dreef die avond.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:09:34 #292
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170570391
Ander horror-scenario: en-profil, eerst van rechts, en halverwege het nummer 180 graden draaien, met een dergelijke outfit:
:o)
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 20:10:08 #293
43556 miss_dynastie
pi_170570416
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef Dave het volgende:
Het ging me om de subtiliteit van de 'act'. Of eigenlijk het gemis er aan.
Volgens mij is de techniek nog niet zo ver dat zo'n kleur-verandering van outfit subtiel kan.
Subtiel weet ik niet, maar mooi wel toch? Servië 2015 had zoiets in de voorronde. Moeten ze de handjes wel wat meer stil houden :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:07 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Haar stembanden waren ook niet echt op dreef die avond.
Klopt, haar stem sloeg zo'n beetje over toen die jurk uit ging :') Maar voor die tijd had ze het met haar attitude al verpest, bij de bookies deden we het toen niet onaardig voor de Eurovisieweek.
pi_170570450
Praten we dan over een attitude ala Glennis Grace?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 29 april 2017 @ 20:12:12 #295
2681 Dave
Aardig op drave
pi_170570488
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Subtiel weet ik niet, maar mooi wel toch? Servië 2015 had zoiets in de voorronde. Moeten ze de handjes wel wat meer stil houden :')

Laat ik het er op houden dat je vanaf seconde 1 al weet dat er iets gaat gebeuren, je ziet de dansers zelfs al bewegen onder de jurk.
:o)
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 20:20:17 #296
368283 ato
pi_170570748
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nou, Anouk was totaal niet gestyled hoor. 'Ik doe gewoon m'n boots en een shirtje aan'.

[..]

Linda 'ik laat ook een rood wit blauw oranje jurk maken voor als ik win' Wagenmakers was het probleem, niet het liedje. Haar attitude schijnt echt niet oke te zijn geweest. En dat was nog pre social media, gelukkig voor haar :P
Gek genoeg vond ik het dan wel gestyled bij Anouk.

Ik was er die avond toen Linda Wagemakers won bij het nationaal songfestival, ik vond het een prachtig idee ' van de dansers die onderuit haar jurk kwamen' Ook zong ze toen stukken beter.

Maar wat was het superslecht in Zweden, het kwam niet over en wat zong zij slecht.
Nederland was toen wel groot favoriet. Liedje vind ik nog steeds leuk.

Ik was toen aan het vloeken toen Nederland het programma afbrak, toen zag ik later hoe vreselijk het vuurwerkramp was.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 20:27:06 #297
368283 ato
pi_170570986
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Praten we dan over een attitude ala Glennis Grace?
Zij kwam over als een diva, scheen te veel de publiciteit te pakken etc.
Kwam verkeerd over bij de medi. Nederland was trouwens superfavoriet.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 29 april 2017 @ 20:51:15 #298
43556 miss_dynastie
pi_170571544
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:27 schreef ato het volgende:

[..]

Zij kwam over als een diva, scheen te veel de publiciteit te pakken etc.
Kwam verkeerd over bij de medi. Nederland was trouwens superfavoriet.
Ja totdat Linda daar ter plekke was, waren we een soort Italië 2017 _O-
pi_170571692
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 april 2017 18:43 schreef ato het volgende:

[..]

Donderdag toch?

Ik heb het idee dat de jurken van donker naar licht gaan..
Ik las gisteren ergens dinsdag. Heb geen idee wat ik moet verwachten. Zal wel zwart of wit zijn.
~The present is all there is~
pi_170571726
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja totdat Linda daar ter plekke was, waren we een soort Italië 2017 _O-
Noh wat zonde :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170572054
Ik kijk nu de uitzending van Pauw met Ogene en Cornald terug. Je kan veel over Cornald zeggen, maar ik vind het een verademing om eindelijk eens iemand op tv over het songfestival te horen praten die er wel redelijk wat vanaf weet. Eindelijk iemand die het lied van Italië serieus neemt en ook de moeite heeft genomen om er achter te komen waar het lied over gaat.
Ik moest wel lachen dat hij zei dat hij bij Trijntje had gezegd dat ze 5e zou worden, maar dat hij dat helemaal niet meende ~O> Wel makkelijk gezegd achteraf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')