quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Yes!![]()
[ afbeelding ]
Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan eindelijk een beetje echt in de mood kom, ik kan van sommige landen het hele lied nog niet eens oplepelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze GIF omschrijft het gevoel spot on!quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Yes!![]()
[ afbeelding ]
Morgen arriveren de eerste artiesten die zondag repeteren.
Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.quote:Op vrijdag 28 april 2017 16:23 schreef Nexum het volgende:
dit was de beste inzending van nederland in de dramatische jaren van 2000-2012
Ik vond Out of My Own prachtig.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.
Tussen 2005 en 2011 waren we wel echt de weg kwijt
Maakt dat wat uit? Die vocalen staan er toch al op. Ik vind dit een betere versie, de productie van de Songfestival-versie is zwaar gedateerd en met een semi-akoestisch gitaartje is het dan toch wat tijdlozer.quote:Op vrijdag 28 april 2017 15:18 schreef grazz het volgende:
Op spotify is de akoestische versie van Lights and shadows te horen. Hopelijk is dit de juiste link:
https://open.spotify.com/album/6CsKBR5bEujs6KWM7c5B0a
Vind het niet echt akoestisch klinken...eerder akoestisch bewerkt. Volgens mij heeft iemand (zeg maar gerust vader of Rory) de backingtrack van LAS weggelaten en vervolgens opnieuw ingespeeld met gitaar.
Daar ging mijn koffie bijnaquote:Op vrijdag 28 april 2017 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat het uitzwaaimoment ook meteen een mooie reden is om hun paspoorten in te leveren, hebben we er hier geen last meer van
Zelfs Shine was beter.quote:Op vrijdag 28 april 2017 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet mee eens. No Goodbyes (2000), One More Night (2003), Without You (2004) en You and Me (2012) waren allemaal stukken beter. Zelfs Out on My Own uit 2001 was een betere inzending, al was dat totaal ongeschikt om het festival te openen.
Tussen 2005 en 2011 waren we wel echt de weg kwijt
En flatteus aub.quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Olcay vindt dat de outfits minder rouches en kleur moeten hebben en meer strak en clean en sexy. Hear Hear.
Vind het wat 'neppig' klinken en dat is jammer. Als ze dit nou eens live zouden brengenquote:Op vrijdag 28 april 2017 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Die vocalen staan er toch al op. Ik vind dit een betere versie, de productie van de Songfestival-versie is zwaar gedateerd en met een semi-akoestisch gitaartje is het dan toch wat tijdlozer.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 19:02 schreef Jason22 het volgende:
Nou, wordt dit straks de uitslag van de finale? Toch altijd leuk die fake results bij de rehearsals![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:05 schreef grazz het volgende:
Fuck! Hebben wij dat, een foto van hun outfits staat online. Hier kan ik dus echt niet tegen
Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:05 schreef grazz het volgende:
Fuck! Hebben wij dat, een foto van hun outfits staat online. Hier kan ik dus echt niet tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 28 april 2017 20:44 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Manmanman. Zelfs Trijntje en de Toppers zagen er beter uit dan deze drie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Dat zeggen ze nog even tussen door, na vele concerten, optredens etc.quote:Op vrijdag 28 april 2017 23:05 schreef aarontje112 het volgende:
Amy schijnt heel vatbaar te zijn voor allerhande virussen. Begint goed
http://www.ad.nl/show/lis(...)n-hoesters~a010d101/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |